Kai Ottar Houlberg Heier

Heistad Legekontor AS

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Kai Ottar Houlberg Heier er en av 41 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kai Ottar Houlberg Heier

20+ år med en dyktig og seriøs lege

Har hatt Heier som lege i over 20 år og har alltid blitt fulgt opp, henvist videre, fått resepter til riktig tid og i senere tid fått tilbakemeldinger samme dag på elektroniske konsultasjoner. Har jeg trengt hastetime har jeg i 90% av gangene fått det samme dag, senest neste dag. Så alt i alt - kunne ikke vært mer fornøyd.
Kan nevnes at jeg har en diagnose der jeg i snitt er i kontakt med Heier 40-50 ganger pr år, på en eller annen måte. Så det vil si på noe over 20 år 800-1000 ganger...

Flink

Flink lege som er lett å snakke med og viser forståelse og empati for plagene jeg har. Henviser raskt videre der det er nødvendig.
Føler meg hørt når jeg går til Heier.

Over 20 år

Har hatt Heier i over 20 år. Og jeg har aldri hatt noen problemer med han. Lett tilgjengelig, fin kommunikasjon og medisinene er bestandig på apoteket til riktig tid.

Ikke helt fornøyd!

Har gått til Heier i 1 år nå, og har blitt sendt til diverse undersøkelser/eksperter. Føler han tok meg seriøst i starten, ble sendt til div. undersøkelser, men oppfølgingen har hele tiden vært langt under det jeg forventer. Jeg får sjeldent tilbakemelding fra tester jeg har tatt, og han glemte også i et halvt år å gi meg en resept jeg skulle ha etter å ha fått tilbake resultatet fra en test.

Han er god til å lytte og helt ok å snakke med.

En ryddig og kompetent lege

Jeg kan vanskelig vurdere hans faglie kvalifikasjoner, men han gir klare og entydige svar på det jeg lurer på og er lett å kommunisere med.