Kai Ottar Houlberg Heier

Autorisasjon (1986)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Kai Ottar Houlberg Heier er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kai Ottar Houlberg Heier

Over 20 år

Har hatt Heier i over 20 år. Og jeg har aldri hatt noen problemer med han. Lett tilgjengelig, fin kommunikasjon og medisinene er bestandig på apoteket til riktig tid.

Ikke helt fornøyd!

Har gått til Heier i 1 år nå, og har blitt sendt til diverse undersøkelser/eksperter. Føler han tok meg seriøst i starten, ble sendt til div. undersøkelser, men oppfølgingen har hele tiden vært langt under det jeg forventer. Jeg får sjeldent tilbakemelding fra tester jeg har tatt, og han glemte også i et halvt år å gi meg en resept jeg skulle ha etter å ha fått tilbake resultatet fra en test.

Han er god til å lytte og helt ok å snakke med.

En ryddig og kompetent lege

Jeg kan vanskelig vurdere hans faglie kvalifikasjoner, men han gir klare og entydige svar på det jeg lurer på og er lett å kommunisere med.

Fantastisk lege!

Super lege som virkelig er opptatt av pasientens beste. Ringer opp for å høre hvordan ting er, og nøler ikke med henvendelser dersom han anser dette som nødvendig. Veldig sympatisk, trygg og snill lege.

Undersøker ikke.

Han er en helt grei lege, men litt vanskelig å prate med. Det blir ofte laaaange stille pauser hvor han sitter og skriver på pcen, men det er kanskje vanlig nå til dags? Det som gjør at jeg gir ham ganske dårlig kritikk, er at han aldri en eneste gang har undersøkt meg når jeg forteller hva som plager meg. Ikke noe kikking i halsen eller ører, den eneste undersøkelsen som ble gjort av ham èn gang, var blodtrykk. Virker som om han er redd for å ta på meg som pasient. Derfor kvier jeg meg for å dra til ham.

Han er sikkert grei å ha som lege for folk som er rett på sak og vet hva de vil, men jeg er sjenert og liker generelt dårlig å gå til legen, og da er vi ikke en god match. Jeg kommer til å bytte snarlig.