Per Hoff

Autorisasjon (1983)

Per Hoff er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Gjennomskuende lege. Flink kar.

Har hatt Dr. Hoff som min lege i 14 år og han gjør det han skal. Koseprate kan man gjøre hos psykolog. Henviser til spesialist ved behov. Faglig oppdatert stort sett til stede på kotoret.
Anbefaler han om du trenger en lege, og ikke en som du sludrer med om vær og vind.
Mvh

Meget arrogant og avvisende

Har møtt denne legen på legevakten. Sjeldent opplevd en mer arrogant og avvisende oppførsel. Var ikke interessert i meg og rask med å skrive resept. Fullstendig mangel av empati.

Arrogant

Legen har for liten eller ingen interesse for å finne ut om årsaken til at pasienten oppsøker lege. Her bør pasienten selv vite om egen diagnose og behov, og ikke regne med å få den hjelpen man egentlig trenger fra denne legen.
Legen burde se litt på pasienten også, og interessere seg for pasientens behov, ikke bare se inn i data-skjermen sin under pasientbesøk.

Rolig type

Syns han sjekka meg lite for så store plager som jeg hadde. Men fikk noen tabletter som funka. Sørga fort for betaling.
Måtte etterspørre navnet hans, snodig å ikke si det når man håndhilser.

Trygg

Har hatt Per Hoff som lege i flere år. Kan være litt ventetid på time av og til, men har også fått akuttime når jeg trenger det. Han er ikke av de slepphendte med sykmelding og det er helt greit. Har fått grei behandling.