Per Hoff

Autorisasjon (1983)

Per Hoff er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Fæl og frekk Lege

Jeg har nå hatt sterke magesmerter og ligget på sykehuset i 4 dager nå. jeg har fått Obligan utskrevet men ble tom i dag og fikkk beskje om å ringe fastlege. Ringte til Per Hoff, han svarte at jeg må bare klare meg med parasett, og derreter la på rører.

særdeles dyktig lege

Jeg har hatt Per Hoff som fastlege i over 30 år, og han har vært usedvanlig dyktig på alle måter gjennom alle disse årene. Han lytter til deg og forstår uten å gå inn i en "venneprat-rolle" med alt for mye huffameg og stakkars deg. Han er enormt kunnskapsrik innenfor sitt felt og gjør sine vurderinger ut fra de nødvendige medisinske og menneskelige hensyn

Tar ikke en person seriøs

Jeg har bestilt flere timer hos fastlegen. Der sitter han og offer og virker som han har noe personlig i mot deg. Han har til og med nekta neg sykemelding når jeg har vært syk eller hatt veldig vondt i ryggen, jobber med et tungt yrke. Har slutta å gå til legen fordi han aldri lytter på det man har og si også har han vledig dårlig tid når du sitter der.

Arrogant

Uinteressert, dårlig tid.
Uforberedt til avtalt telefonmøte.
Lite meddelsom og avvisende.
Skaper utrygghet hos pasient og pårørende.

Høflig og lyttende

Kan ikke uttale meg så mye om han, da jeg bare har vert hos han 2 ganger. Ellers lyttende og høflig.