Per Hoff

Autorisasjon (1983)

Per Hoff er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Kunnskapsrik og gjennomskuende

dr. Hoff har vært min fastlege i over ti år.
Han er faglig oppdatert og en god medisiner.
Henviser raskt videre til spesialhelsetjenesten der det vurderes som nødvendig. En lege med erfaring som jeg opplever som god menneskekjenner, hvilket enkelte kan tolke som arroganse. Mot meg er han alltid hyggelig og imøtekommende.
Jeg har opplevd Dr. Hoff som en som taler min sak.

Min dårligste opplevelse hos lege noen sinne

Dette er (heldigvis) ikke min fastlege, men jeg har vært hos han én gang.

Jeg har aldri følt meg så tråkka på, latterliggjort og bagatellisert i møte med helsepersonell noen gang. Jeg satt full av bekymringer for meg og mitt barn i magen og gråt, han regelrett lo av meg og sa at dette ikke var noe å bekymre seg for. Jeg har aldri følt meg så lite hørt og sett, ikke en følelse som skal være nødvendig å gå fra en lege med...

Trygg og kunnskapsrik

Jeg hadde mitt første møte med Per Hoff i dag og oppfattet han som svært trygg, kunnskapsrik og dyktig. Han tok seg god tid, lyttet til meg og stilte mange spørsmål. Jeg følte meg svært godt ivaretatt av en erfaren og dyktig lege.

arrogant og ikke innterisert i pasienten

har hatt han som lege før men byttet for han ville ikke høre, han mener jeg er for ung te å ha vondt.jeg er 28 år. har en urytme i hjerte som jeg venter på time for å få skjekket på sykehus og går stadig med stikking i bryst og hjertebank. jeg trener en del og under trening sliter jeg med kraftige smerter i mage og bryst. men det er noe jeg går med daglig, så en dag fikk jeg smerter i skulder,nakke og spredning nedover arm og nummenhet ned te albue på venstre side så jeg ble redd for vet ikke om jeg har problem med hjerte. så reiste ned te legevakta og Per Hoff var lege der og kom inn og han lyttet i 8-10 sek og kjente på ryggen min og egentlig bare lo han av meg. tilogmed da jeg sa at jeg venter på time for ta en skjekk av hjerte så lo han og sa at jeg måtte lære meg å tøye ut etter trim. noe alle som er nystarter av å trene med gjør feil sa han. jeg trener nesten hver dag i rundt 1 1/2 år nå og tøyer ut. jeg har mange ganger vært støl og strekkt en muskel,noe som er ofte vanelig når man trener så jeg vet hva støl er og ossen en strekktmuskel er.. han fikk meg te føle meg som en hypokonder og skammfull... jeg dro derfra gråtende :( det og ikke bli hørt er helt forferdelig.. dette er ingen god lege..

Dyktig

Dyktig og lyttende lege. Får med seg hva som er problemet og har løsningsforslag raskt. Henviser til spesialisthelsetjenesten ved behov og skriver tydelige henvisninger. Det er alltid mulighet for å få rask kontakt, enten pr telefon med han eller raske timer på kontoret. Har heller aldri opplevd særlige forsinkelser ved timeavtale, maks 5-10 minutter og det må være aksebtabelt.