Per Hoff

Autorisasjon (1983)

Per Hoff er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Effektiv og pliktoppfyllende

Har hatt denne legen til meg selv og mine barn i mange år. Opplever han som rolig avslappet og gjennomfører de tiltak som er nødvendig raskt og greit. Veldig flink til å kommunisere med barn.

Betenkelig

Kort sagt;Denne mannen gir blaffen i deg som pasient. Arrogant, lytter ikke til deg . Nedlatende holdning.
Denne legen er ikke hva du ønsker deg når du er syk.

Ok lege.

Dr. Hoff har jeg hatt som fastlege i sju år. Når man ikke kjenner han kan han nok virke overfladisk, men han er faglig dyktig, flink å henvise videre. Han er en god støttespiller. Jeg har ikke noe negativt å bemerke annet enn at han har det litt travelt under konsultasjonen, så man kan føle seg litt 'uferdig' når man går ut.

Utrolig arrogant

En lege uten empati og forståelse for dine plager og problemer,dette er den værste opplevelsen jeg noensinne har opplevd hos en lege.

Hold dere unna denne legen og legekontoret på gulset!

absolutt ikke fornøyd! meget dårlig opplevelse. vil faktisk anbefale folk å holde seg unna gulset legekontor . jeg satt på labben der. å det kom inn 2 damer som jobbet der. å pratet om en annen pasient : hun har ikke bestilt time,så jeg gidder ikke yte noe ekstra. det virker som holdningen generelt på det legekontoret er ekstremt dårlig. jeg er meget missfornøyd med hele greia.