Thor Abraham Hvidsten

Tlf: 35 52 30 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Abraham Hvidsten er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Thor Abraham Hvidsten

Helt super.

Han tar seg tid, er lyttende og forståelsesfull. Han er faglig dyktig. Han har en egen evne til å skape tillit. Mobilmelding til legekontoret har gjort tilgjengeligheten mye bedre.

får alltid effektiv hjelp

Jeg får raske svar. Han tar seg også tid om det trengs. Har gått til han i mange år er fortsatt fornøyd. Han er hyggelig å pålitelig. jeg stoler på min fastlege fordi han er flink til det han gjør å aldri hat følelsen av å blitt feil diagnosert

En meget dyktig lege

Han er hjelpsom og omsorgsfull, og opptatt av at pasienten skal ha god livskvalitet. Han tar seg alltid god tid ved konsultasjonene.

Hyggelig og omgjengelig

En svært hyggelig og omgjengelig lege som setter pasientene og deres situasjon i fokus fremfor NAV. Har hatt denne legen i 30 år og er meget godt fornøyd. Får lett henvisning til spesialist hvis dette er nødvendig. Er svært lett og snakke med om forskjellige problemer. Denne legen ble jo også "slakta" av den gang Trygdeetaten i 1995 forde han brukte for lang tid på pasienter noe som vakte "storm" i flere aviser! Utmerket forståelse og service ovenfor mine gamle foreldre (som også var pasienter) og ikke minst ovenfor meg som pårørende med hjelp til sykehjemsplass ol.

Sikkert hyggelig, men....

Sikkert en veldig hyggelig og flink lege, men: jeg bytter i dag ettersom det ikke er mulig å få time hos han! Sist gang jeg var innom fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente i 2 måneder og det er ikke holdbart!

Dårlig oppfølging

Generelt imøtekommende og hyggelig person, men husket aldri å følge opp det vi ble enige om ved konsultasjon. Normalt dreide det seg om lovnader fra legen sin side om å ringe meg for å høre om utviklingen etter å ha startet på medisiner. Ved ett tilfelle hisset han seg opp da jeg uttalte skepsis til enkelte medisiner. Byttet lege da jeg ble nektet time til febersyk sønn.

flott

Har hatt han som lege siden jeg var lita jente og ville aldri byttet!