Stine Vevstad Hynne

Birgittesgate 19 3730 Skien
Tlf: 35 50 33 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stine Vevstad Hynne er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Stine Vevstad Hynne

En meget dyktig og profesjonell lege

Hun er effektiv og ryddig. Hun går gjennom alle standard prosedyrer, og bruker tid kun på det viktigste. Hun er flink til å lytte, og jeg merker at jeg får full oppmerksomhet.
Sist vinter fikk jeg ekstra service, i form av telefoner og brev der hun tar opp sin bekymring. Hun anbefaler time hos spesialist, som jeg litt motstridende går med på. De finner ingenting, og det er jeg glad for. Likevel er dette et glimrende eksempel på hennes utmerkede oppfølging av meg.
Hele min familie har Stine som fastlege.

en dårlig lege

nå har jeg vært paient hos henne i noen år,men aldri opplevd og bli spesielt ivaretatt eller fulgt opp..enten har hun altfor liten kapasitet eller manglende intresse...opplever meg som en kasteball....fort inn og fort ut igjen,og aldri noen tlf om hvordan det har gått i ettertid av en time....sist jeg var der,hadde jeg vært igjennom en brann og ble boligløs,mistet omsorg for alle barna mine ,alt på 1 mnd,og ga uttrykk for stor frustrasjon ,på grunn av søvnproblemer,så fikk jeg en resept på noen milde sovetabletter.som jeg sku prøve ut.jeg var også da og er inne i en deppresiv periode,og kvier meg for og ta kontakt med henne,fordi jeg føler hun ikke har tid til og høre og haster igjennom timen og når jeg kommer ut derifra ,så sitter jeg igjen med like mange spm ,som når jeg kommer inn,og føler meg som en hvilken som helst pasient og ikke ivaretatt,jeg kommer nå til og bytte fastlege,så fort det lar seg gjøre.....(hun har ikke tatt kontakt i ettertid for og høre hvordan det går..(.ja det er pasientens oppgave og ta kontakt når det er noe,men når en lege vet at pasienten har vært igjennom mye traumatisk og vet om depressive tanker,da er det jammen dårlig og ikke ta en enkel tlf og spørr hvordan det går...)og om ikke det er nok,så er ikke dem som tar imot tlf,av de hyggeligste .jeg opplevde 1 gang at luken ble lukket igjen rett foran nesen min,uten så mye som et et øyeblikk eller vent litt,så får du hjelp..jeg tok to skritt frem og vips ,der var luken lukket igjen,..

Den beste legen jeg har hatt

God lege, hører alltid på meg og gir meg gode piller som fungerer mot min depresjon.

Vanvittig god!

Beste legen jeg har vært borti:-) Tar seg alltid god tid.

Suveren lege

Suveren lege,bestandig tilgjengelig..Lett å prate med, og gjør det beste for pasienten.Aldri noe stress når man er inne på time.Tror man må lete lenge etter en slik fastlege.

Legen min...

Jeg har hatt Stine som lege i over 20 år, med unntak av noen år hun har vært i permisjon... For meg er hun den aller beste legen. En jeg har full tillitt til og som tar meg og mine problemer på alvor.

UNIK

Dyktig,profesjonell- empatisk,varm og engasjert.
Fantastisk til og følge opp,gjør pasienten trygg.

Fantastisk

Fantastisk flink lege som følger opp på en god måte og er lett å snakke med!

Beste fastlegen i Telemark *punktum*

Hele familien min har hatt Hynne som fastlege så lenge jeg kan huske. Lett å prate med og fantastisk flink.