Per Thomas Karlsson

Dr Thomas Karlsson Mann, 53 år

Autorisert1994
Ledige plasser 137 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr Thomas Karlsson

Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Per Thomas Karlsson er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Per Thomas Karlsson

Dårlig lege, anbefales ikke i det hele tatt

Han er bare opptatt av å gi deg ny time uten å høre på deg hva du snakker om. Jeg synes han er bare opptatt av penger. Ser bare på skjermen når du prater, tar ikke deg på alvor, har ingen kunnskap. Det er du som skal si hva han skal gjøre, og han som lege har ingen ide på å gjennomføre behandlingen. Det er den verste legen jeg har hatt.

Samlebånd

Ett ord; samlebånd. Dette ligger noen år tilbake, men den korte tiden han var fastlegen min så var det sånn. Ingen interesse annet enn å skrive sykemelding og bli ferdig.

Anbefales ikke!

Det eneste positive jeg har å si om denne legen, er at du får time raskt. Hører ikke på pasienten, følger deg overhode ikke opp, og gjør ikke noe videre enn å skrive sykemeldinger og å henvise videre. Måtte til slutt gå privat for å få hjelp.

Hjelpsom lege

fått hjelp til alt jeg har trengt. Hastetime fikk jeg ved behov, og alt jeg ønsket av tester har blitt gjennomført. Ingen forsinkelser til oppsatt time å snakke om i forhold til andre legekontor i området. Veldig fornøyd!

Meget bra

Dette er en fastlege jeg trykt kan anbefale til alle.
Han lytter alltid på hva du har og si, tar seg god til og henviser videre når han ikke har kompetanse selv.