Per Thomas Karlsson

Dr Thomas Karlsson Mann, 53 år

Autorisert1994
Ledige plasser 170 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr Thomas Karlsson
Trondheimsveien 84 Postgården 2040 Kløfta
Per Thomas Karlsson er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Per Thomas Karlsson

Vennlig, lyttende og løsningsorientert

Jeg har benyttet Per Thomas Karlsson som lege i over 20 år, først da han var ansatt på en privatklinikk på Strømmen og senere da han åpnet egen praksis på Kløfta.
Karlsson er vennlig, han lytter til hva jeg har å si og kommer med forslag til løsning. Han er faglig sterk, men lar spesialister overta når han ikke vet i stede for å anta og trekke konklusjoner som kan være feil.
Det er godt å ha en fastlege man kan stole 100% på, og jeg gir Per Thomas Karlsson min beste anbefaling!

Hold deg unna!

Jeg er kronisk sjuk. Det eneste jeg fikk var smertestillende og ny time. Når jeg spurte om vi ikke skulle jobbe for å finne ut hva som feiler svare han: jeg kan ikke trylle! Helt utrolig!

Veldig dårlig lege

En dårlig lege som ikke lytter på hva du sier, ikke undersøker deg i det hele tatt, er bare opptatt av å gi deg time til neste gang. Du må si og nevne selv om du vil bli henvist til videreundersøkesler. Jeg tror han kan ingen ting. Har diskutert med ham sist jeg var hos ham under svangeskapet og han oppførte seg så dårlig at jeg måtte bare ut og gråte. Må si at han har ingen kunnskap. sitter og ser på skjermen mens du prater om sykdommen din, noe som viser at han ikke tar deg på alvor. Er så lei av å ha han som fastlege. Og vil absolutt ikke anbefale han til noen som helst.

Dårlig lege, anbefales ikke i det hele tatt

Han er bare opptatt av å gi deg ny time uten å høre på deg hva du snakker om. Jeg synes han er bare opptatt av penger. Ser bare på skjermen når du prater, tar ikke deg på alvor, har ingen kunnskap. Det er du som skal si hva han skal gjøre, og han som lege har ingen ide på å gjennomføre behandlingen. Det er den verste legen jeg har hatt.

Samlebånd

Ett ord; samlebånd. Dette ligger noen år tilbake, men den korte tiden han var fastlegen min så var det sånn. Ingen interesse annet enn å skrive sykemelding og bli ferdig.