Johanna Heiberg Johansen

Tlf: 35 50 33 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Johanna Heiberg Johansen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Johanna Heiberg Johansen

Rett og slett suuuuper..

Johanna e beste legen æ har hatt. Tar sæ tid, lytta og henvis videre hvis d e behov. Du føl dæ tatt på alvor. E veldig gla førr å ha akkurat Johanna i min rygg.

Tja

Stresset og har alltid dårlig tid. Bruker ikke tiden til å skape tillit, lytte og finne ut en ordentlig løsning. Rushet for å bli fort ferdig, da hun har mange i kø

Vil aldri bytte lege mer.

Johanna er imøtekommende, kunnskapsrik, lyttende, forståelsesfull, grundig, humoristisk og en lege som ser deg som person.
Føler meg sett og forstått uansett hva jeg måtte komme med.
Hun er rett og slett helt fantastisk!
Johanna, du er alt hva en lege skal være!

Ikke helt fornøyd

Ønsket meg en trygg, kunskapsrik og helst erfaren lege da jeg var gravid for første gang (men det var ikke mange ledige leger i området da jeg flyttet hit), og jeg opplevde ikke at hun var noen av delene. Var der 2-3 ganger før jeg byttet. Hun virket ukonsentrert, slurvete og lite tilittsvekkende. Hun har kanskje blitt dyktigere og tryggere nå (det er stund siden jeg byttet), men jeg ville ikke anbefalt henne til førstegangs-gravide som ønsker god oppfølging.

Dårlig Lege arbeid

Det Johanna har brukt 3 år på har min nye lege brukt en halv time på å utretta mirakler på .Jeg syns hun er mer opptatt av vekt og ikke opptatt av å hjelpe pasienter, om det er barn eller voksne. Man må stille sin egen diagnose her. Jeg kaller det slett Lege arbeid !

ho er ok

ho er grei morsom men jeg syns doktorne skal starte en trenig tur får alle gamle og unge folk jeg syns alle doktorene skal være strenge her i landet noen ganger så kan vi alle syns at doktorene er lit lav i tonen sin. vi trenger doktorer som er snill og grei og lytter til åss gir dokton min 100 stjerner ho er grei snill morsom ok godt hjerta

Meget godt fornøyd

Meget god service, grundig behandling, inntrykk av god faglig kompetanse

Fantastisk!

Johanna Heiberg Johansen opplever jeg som en trygg, kunnskapsrik og lyttende fastlege, som tar seg tid til pasienten. Jeg opplever at man blir tatt på alvor og hun henviser videre om hun er usikker på noe.
Kan virke noe stresset av og til, men det er sjeldent jeg opplever.
Jeg har ikke vært hos henne med egne plager, men har vært der en del med barna. Hun undersøker nøye og er flink med barn.
En lege jeg på det varmeste vil anbefale!

Ikke noe særlig respons

Føler jeg er min egen lege, leser på nettet hvis det er noe. Når jeg har hatt time hos Johanna Heiberg er det ingen respons å få, hun sier bare jaha..? Er ikke den som er ofte hos legen heller, men har små barn så må jo ta turen når det er nødvendig. Føler at hun ser på meg som en hypokonder..ingen god følelse. Skal prøve å bytte.

Beste legen jeg har hatt

Etter å ha slitt med en rekke udugelige leger i flere år, har jeg endelig vært så heldig å få en helt fantastisk dyktig lege. Man blir trodd, tatt på alvor, man får lett tillit, god oppfølging, gode råd... alt i alt, så er dette en helt strålende lege, som også snakekr til deg som folk. Anbefales på det sterkeste.

En god lege.

Johanna er en lege som gir goe råd, tar deg på alvor, blir kjent med pasientene sine og snakker til deg som et menneske og ikke bare som en person på et papir. Hun er en av de mest fantastiske legene jeg har vært borti. Hun bryr seg og hører på dine egne vurderinger. Kjempe dame!!!!

Opplever legen som en lege som tar seg ¨tid til deg

Meget behagelig og hun skaper tillitt til meg som pasient