Johanna Heiberg Johansen

Birgittesgate 19 3730 Skien
Johanna Heiberg Johansen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Johanna Heiberg Johansen

Rett og slett suuuuper..

Johanna e beste legen æ har hatt. Tar sæ tid, lytta og henvis videre hvis d e behov. Du føl dæ tatt på alvor. E veldig gla førr å ha akkurat Johanna i min rygg.

Tja

Stresset og har alltid dårlig tid. Bruker ikke tiden til å skape tillit, lytte og finne ut en ordentlig løsning. Rushet for å bli fort ferdig, da hun har mange i kø

Vil aldri bytte lege mer.

Johanna er imøtekommende, kunnskapsrik, lyttende, forståelsesfull, grundig, humoristisk og en lege som ser deg som person.
Føler meg sett og forstått uansett hva jeg måtte komme med.
Hun er rett og slett helt fantastisk!
Johanna, du er alt hva en lege skal være!

Ikke helt fornøyd

Ønsket meg en trygg, kunskapsrik og helst erfaren lege da jeg var gravid for første gang (men det var ikke mange ledige leger i området da jeg flyttet hit), og jeg opplevde ikke at hun var noen av delene. Var der 2-3 ganger før jeg byttet. Hun virket ukonsentrert, slurvete og lite tilittsvekkende. Hun har kanskje blitt dyktigere og tryggere nå (det er stund siden jeg byttet), men jeg ville ikke anbefalt henne til førstegangs-gravide som ønsker god oppfølging.

Dårlig Lege arbeid

Det Johanna har brukt 3 år på har min nye lege brukt en halv time på å utretta mirakler på .Jeg syns hun er mer opptatt av vekt og ikke opptatt av å hjelpe pasienter, om det er barn eller voksne. Man må stille sin egen diagnose her. Jeg kaller det slett Lege arbeid !