Knut Christian Johnsen

Autorisert1975
  • Almenpraktiker Dnlf
  • Øre-nese-halssykdommer
Ledige plasser 11 av 760
Vil du bytte til denne fastlegen?

Holbergsgate Legesenter

Holbergsgate 6 3717 Skien
Knut Christian Johnsen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Christian Johnsen

Kjempe flink lege!!!

Kjempe fornøyd!! Han tar seg tid til å lytte og finner alltid løsninger.

Lege med erfaring og optimal pasientbehandling

Har hatt ham som fastlege i godt og vel 20 år.
Blir aldri møtt med mistro når et problem fremlegges, tvert imot så bruker han den tiden som er nødvendig for å utrede dette.
Her blir man ikke "kastet ut" etter 15 min., noe som må føre til forsinkelser og sikkert lange og harde arbeidsdager for ham.
At han påtar seg denne belastningen bør vi vel alle være glad for, og heller godta at det ofte kan bli forsinkelser.

Bare positive erfaringer

Har bare opplevd positive erfaringer både med sekretærene og legen. Hyggelige og imøtekommende enten du ringer eller har time på kontoret. Og Johnsen opplever jeg som en veldig grunndig og flink lege. Tar deg på alvor og har alltid tid til å gjøre grundige undersøkelser.

Har kanskje litt for mange pasienter da det ofte kan være litt for lang ventetid for å få time.

Den flinkeste legen jeg har hatt

Har brukt Johnsen i snart 20 år både som bedriftslege og fastlege. Du skal lete lenge etter en mer seriøs lege som virkelig tar deg på alvor. Han tar alle de nødvendige prøver og henviser deg videre når det er nødvendig. I tillegg har Johnsen den egenskap å søke å forebygge sykdom hos pasienten ved å veilede f.eks. om kosthold. Dette er det svært få leger som tar seg tid til. Alt i alt svært godt fornøyd med Johnsen - en lege å anbefale.

Har aldri møtt legen fordi..

..han har kjempelang ventetid! Jeg byttet til han pga flytting og den første mnd jeg tilhørte denne legen trengte jeg en time. Første gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at jeg mått vente en uke fordi "nye pasienter" ikke kom i posten til de før da. Jeg ventet halvannen uke og forsatt hadde de ikke fått "nye pasienter" men da tok heldigvis sekretæren navnet mitt og jeg fikk bestille time, problemet var bare at han hadde ikke ledig time før om to måneder. Men jeg kunne komme til en vikarlege (som var kjempeflink og koselig) uken etter.
Sekretærene var utrolig sure og vanskelige på telefonen, men hun som var der når jeg var hos vikarlegen var veldig grei..
Men som sagt jeg har ikke vært hos denne legen siden han ikke har tid.