Knut Christian Johnsen

Holbergsgate Legesenter

• Almenpraktiker Dnlf
  • Øre-nese-halssykdommer

1975

Holbergsgate Legesenter Telefonnummer35 58 70 9035 58 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holbergsgate 6 3717 Skien
Knut Christian Johnsen er en av 47 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Christian Johnsen

Vurdering av timen

HEI JEG VAR HOS KNUT CHRISTIAN JOHNSEN 07.02.2018. JEG MÅ BARE SKRYTE AV HAN SOM DOKTOR ,VELDIG I MØTE KOMMENE LYTTETENE , OG BRYDE SEG VIRKELIG OM PASIENTEN UNDER UNDERSØKELESEN. DET VAR IKKE EN DOKTOR SOM SATT OG SÅ PÅ PC NÅR DU KOM INN MEN SATT OG PRATET OG LYTTET TIL PASIENTENE. DER HAR MANGE DOKTORER MYE OG LÆRE TOK SEG OGSÅ VELDIG GOD TID ....JEG ER MEGET FORNØYND .

Tillitsfull og kunnskapsrik

Alltid følt meg godt ivaretatt og han har lyttet og forstått. Hatt Knut som fastlege i 28 år så det sier nok.

Lyttende sympatisk og kunnskapsrik

Flott imøtekommed og kunnskapsrik. Han lytrer og har god peil på det han snakker om . God kunnskap om viktigheten av vitaminer og mineraler

Den ultimate fastlege

Jeg har hatt Knut som fastlege i 36 år. Det aleine sier sitt. Han var legen som den gang fant ut hva som feilte meg når de andre sa virus.
Ikke en gang i alle disse årene har jeg opplevd at han ikke har hatt tid til meg. Tvertimot har han vært meget raus med både sin tid, oppmerksomhet, oppfølging og gode humør. Det blir ikke lett å finne en tilsvarende fastlege når han en gang legger fra seg stetoskopet.

Kjempe flink lege!!!

Kjempe fornøyd!! Han tar seg tid til å lytte og finner alltid løsninger.