Knut Christian Johnsen

Holbergsgate 6 3717 Skien
Knut Christian Johnsen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Christian Johnsen

Lyttende sympatisk og kunnskapsrik

Flott imøtekommed og kunnskapsrik. Han lytrer og har god peil på det han snakker om . God kunnskap om viktigheten av vitaminer og mineraler

Den ultimate fastlege

Jeg har hatt Knut som fastlege i 36 år. Det aleine sier sitt. Han var legen som den gang fant ut hva som feilte meg når de andre sa virus.
Ikke en gang i alle disse årene har jeg opplevd at han ikke har hatt tid til meg. Tvertimot har han vært meget raus med både sin tid, oppmerksomhet, oppfølging og gode humør. Det blir ikke lett å finne en tilsvarende fastlege når han en gang legger fra seg stetoskopet.

Kjempe flink lege!!!

Kjempe fornøyd!! Han tar seg tid til å lytte og finner alltid løsninger.

Lege med erfaring og optimal pasientbehandling

Har hatt ham som fastlege i godt og vel 20 år.
Blir aldri møtt med mistro når et problem fremlegges, tvert imot så bruker han den tiden som er nødvendig for å utrede dette.
Her blir man ikke "kastet ut" etter 15 min., noe som må føre til forsinkelser og sikkert lange og harde arbeidsdager for ham.
At han påtar seg denne belastningen bør vi vel alle være glad for, og heller godta at det ofte kan bli forsinkelser.

Bare positive erfaringer

Har bare opplevd positive erfaringer både med sekretærene og legen. Hyggelige og imøtekommende enten du ringer eller har time på kontoret. Og Johnsen opplever jeg som en veldig grunndig og flink lege. Tar deg på alvor og har alltid tid til å gjøre grundige undersøkelser.

Har kanskje litt for mange pasienter da det ofte kan være litt for lang ventetid for å få time.