Knut Christian Johnsen

Holbergsgate 6 3717 Skien
Knut Christian Johnsen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Christian Johnsen

Den ultimate fastlege

Jeg har hatt Knut som fastlege i 36 år. Det aleine sier sitt. Han var legen som den gang fant ut hva som feilte meg når de andre sa virus.
Ikke en gang i alle disse årene har jeg opplevd at han ikke har hatt tid til meg. Tvertimot har han vært meget raus med både sin tid, oppmerksomhet, oppfølging og gode humør. Det blir ikke lett å finne en tilsvarende fastlege når han en gang legger fra seg stetoskopet.

Kjempe flink lege!!!

Kjempe fornøyd!! Han tar seg tid til å lytte og finner alltid løsninger.

Lege med erfaring og optimal pasientbehandling

Har hatt ham som fastlege i godt og vel 20 år.
Blir aldri møtt med mistro når et problem fremlegges, tvert imot så bruker han den tiden som er nødvendig for å utrede dette.
Her blir man ikke "kastet ut" etter 15 min., noe som må føre til forsinkelser og sikkert lange og harde arbeidsdager for ham.
At han påtar seg denne belastningen bør vi vel alle være glad for, og heller godta at det ofte kan bli forsinkelser.

Bare positive erfaringer

Har bare opplevd positive erfaringer både med sekretærene og legen. Hyggelige og imøtekommende enten du ringer eller har time på kontoret. Og Johnsen opplever jeg som en veldig grunndig og flink lege. Tar deg på alvor og har alltid tid til å gjøre grundige undersøkelser.

Har kanskje litt for mange pasienter da det ofte kan være litt for lang ventetid for å få time.

Den flinkeste legen jeg har hatt

Har brukt Johnsen i snart 20 år både som bedriftslege og fastlege. Du skal lete lenge etter en mer seriøs lege som virkelig tar deg på alvor. Han tar alle de nødvendige prøver og henviser deg videre når det er nødvendig. I tillegg har Johnsen den egenskap å søke å forebygge sykdom hos pasienten ved å veilede f.eks. om kosthold. Dette er det svært få leger som tar seg tid til. Alt i alt svært godt fornøyd med Johnsen - en lege å anbefale.