Jan Erik Karlsen

Langesund Legesenter

1986

Langesund Legesenter Telefonnummer35 96 88 1035 96 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bambleveien 24 3970 Langesund
Jan Erik Karlsen er en av 9 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Jan Erik Karlsen

Fantastisk

Dette er en fantastisk lege. Tar deg på alvor, lytter og gir gode tilbakemeldinger.
Han kan faget sitt. Håper det blir lenge til han trer inn i pensjonisttilværelsen.
Dessverre er det helsesekretærer der som er lite imøtekommende og det virker som de rett og slett ikke er ute etter å hjelpe.

Flink og trygg

Legen er flink, men skrankedamene er aldri hyggelige. Samtidig får jeg aldri beskjed om ting når jeg skal, må ofte ringe flere ganger før jeg får beskjed om hva som faktisk skjer.

Lite engasjert

Har hatt Karlsen som fastlege i tre eller fire år. Har det siste året hatt behov for hyppigere kontroller og besøk enn normalt. Opplever at han ikke lytter og får en opplevelse av at han bagatelliserer plagene jeg går med. Han har også flere ganger glemt å sjekke opp prøvesvar eller følge opp det jeg er der for. Han virker slepphendt og uengasjert.

Jan Erik Karlsen

Utrolig flott lege. Har snart hatt han i 30 år. Aldri følt meg dum når jeg spør om ting, han tar seg alltid tid ..

Hatt Karlsen så lenge jeg kan huske.

En utrolig koselig lege. Ingen spørsmål er for dumme, og det som trekker Dr.Karlsen opp er at man nesten gleder seg til å gå til legen :P

Dessverre blir man alltid satt til en turnus lege, men kommer sjeldent til Dr.Karlsen, som jeg syntes er utrolig leit noen ganger!

Når man ringer til kontoret for timebestilling så blir man aldri møtt med ett "smil", her er det plankekjøring og man kan godt høre i den andre enden av tlf at man ikke er så velkommen.

Så dette ville jeg kanskje sett på som kunne blitt bedre.