Svetlana Kirknes

Autorisasjon (1997)

Svetlana Kirknes er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Svetlana Kirknes

Hun er der når du virkelig trenger det.

Svetlana er en lege som tar deg seriøst. For meg som benytter lege minst mulig er dette veldig viktig. Er det noe akutt med meg eller barna er hu der. Hun henviser og gjør sitt beste. Det er dessverre vanlig med lang ventetid. Jeg kunne ønske hun hadde litt mer respekt for andre tid. Men Svetana er fantastisk kjapp til å fornye resepter mellom patientsky. Så trenger du en kunnskapsrik lege som er der når du trenger det og smører deg med litt tålmodig så er Dr Kirknes perfekt.

Følger opp

Direkte og ærlig. Tar tak i ting og følger opp. Henviser videre om det er behov for det. Får time raskt når man trenger det.

Lite forståelse, men effektiv

Funker for de med fysiske problemer som kun vil ha en effektiv løsning. Funker IKKE for de med mentale helseutfordringer. Hun sier selv hun ikke kan noe om psykisk helse, men kan gi deg sykemelding eller henvise videre. Hvis du er sensitiv mot bullshit ville jeg satt meg på en annen liste. Du må kunne tåle fraser som "ikke gråt, da får du rynker under øynene". Kanskje hun gjør sitt beste, men hun har nok for mange pasienter til å ta seg tid til å forstå deg og hva du trenger.

Blir ikke hørt og ikke tatt seriøst

Har i mange år hatt urinsyregikt. Det tok en del tid føre dette ble funnet ut av. Ikke fått en oppfølging en trenger til denne type sykdom. Svært missfornøyde . Føler en har dårlig tid når en er inne hos lege. Og at en må forte seg. Det er ikke grei følelse . En betaler faktisk for timen. Og noen ganger trenger man mer tid.

Direkte, og meget dyktig

Hun er dyktig! Jeg føler hun lytter til meg, tar seg tid til å undersøke, spørre og å informere. Hun kan være ganske direkte, men det setter jeg pris på. Føler meg godt ivaretatt!