Toril Brox Kjeldby

Autorisasjon (1986)

Toril Brox Kjeldby er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Toril Brox Kjeldby

Fantastisk lege!

Toril har vært en fantastisk dyktig lege gjennom mange år. Jeg ser nå hva slags dedikasjon og interesse hun har hatt i sine pasienter. Har alltid følt meg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Hun har vært en god støtte gjennom mange år. Må si det er trist at slik dedikasjon straffes. Jeg har aldri vært bekymret etter å ha vært hos henne, og jeg har alltid hatt følelsen av å være i trygge hender. Lett å kommunisere med, alltid vært god tilgjengelighet, og tatt tak i ting raskt. Savner henne.

Utrolig flink

Beste lege jeg vet om tar ting på alvor .omsorgsfull ,er en lege som en får tillit til.
Har bare positivt å si om henne som lege .

En helt unik lege

En fantastisk lege, på alle mulige måter. Trygg og omsorgsfull, faglig dyktig, genuint opptatt av pasientene sine og å yte best mulig hjelp. Er alltid tilgjengelig, og følger alltid opp. Kunne ikke fått en bedre lege! Hun vil bli savnet.

Trygg og godt ivaretatt

Er veldig fornøyd med Toril som fastlege. Hun er unik i forhold til å følge opp sine pasienter. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt.

Fantastisk oppfølging

Toril har en sensasjonell holdning til sitt virke som fastlege, og følger opp sine pasienter på en måte de fleste drømmer om å bli fulgt opp av helsevesenet. Hun ser individet og følger opp der det er nødvendig. Det er åpenbart at hun har kontroll på pasientlisten sin, og prioriterer å være tidlig på om det skulle være tendenser til noe. Barna mine har henne som fastlege, og hvis de for eksempel har vært på legevakta en helg med et forhold som hun ønsker å vite mer om følger hun det opp som den største selvfølgelighet. Skulle ønske Helfo var enige i at det var lov å ha en sånn yrkesstolthet og omsorg for sine pasienter!!