Toril Brox Kjeldby

Pelotongvegen 2 3734 Skien
Toril Brox Kjeldby er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Toril Brox Kjeldby

En helt fantastisk lege!

En fantastisk lege som ser deg/hører på deg og følger opp!
Hun ringer/sender sms svar paa undersokelser som er tatt/utfort!!
I sommer ringte hun meg til og med paa en lordag morgen, da hun hadde hatt ferie samme uken!
Jeg foler meg trygg paa at hun videresender meg om behov for det!
Med andre ord BYTTE LEGE NEI TAKK!

Verdens beste lege!!!

Hun følger deg opp 100%, bryr seg, tar seg god tid og hun viser interesse. Er like fornøyd og glad hver gang jeg er hos henne.
Hun er virkelig verdens beste lege!! :)

Godt fornøyd

Jeg er godt fornøyd med denne legen. Følger godt opp, er rask med å henvise videre om hun ikke kan hjelpe, og jeg føler meg trygg på at hun gjør det som trengs. Syntes forøvrig det er litt vanskelig å komme til ordet. Prøver jeg å fortelle noe, kan hun fort avbryte og komme med en konklusjon uten at man har fått fortalt hele problemstillingen, noe som ofte er vesentlig å få med seg for å kunne kartlegge hva pasienten trenger av hjelp og hvordan og for hva pasienten trenger å bli undersøkt for.

Kan også virke stresset til tider, noe som gjør at man kan føle seg litt "uvelkommen" og føle at man opptar legens tid. Ikke alltid man kommer for alvorlige ting, og noen ganger er det greit å bare få tatt en tur for å bekrefte at symptomer man har ikke skyldes noe alvorlig.

Men ellers er jeg godt fornøyd med denne legen!

Et meget ubehagelig legebesøk

En lege som ikke hører etter hva pasienten sier men bestemmer selv uten å rådføre seg med pasienten som tross alt er den som kjenner seg selv best. "Da har vi en plan" sier legen men det er ikke en omforent plan med pasienten. Pasienten blir totalt overkjørt. Hvis du stiller spørsmål med hennes konklusjon er hun arrogant og løser problem ved å påstå at da er det psykisk.

Stressende og dominerende lege

Kom aldri til orde med denne legen,hun pratet i vei uten egentlig å høre på hva jeg fortalte. Virket stressa og viste ingen medfølelse eller empati. Byttet lege etter to år,har nå endelig fått hjelp og rett behandling. Dersom man ikke trives med legen bør man ikke nøle med å bytte til en annen.