Eirik Knapskog

Sentrum Legesenter

1997

Ingen på venteliste

Sentrum Legesenter Telefonnummer35 50 66 0035 50 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien
Eirik Knapskog er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Eirik Knapskog

For travelt!

Utrolig lite hyggelig helsesekretærere! De burde virkelig lære seg å møte mennesker på en profesjonell måte! Snakker til deg på en negativ måte,hilser aldri på deg ved undersøkelser, lite løsnigsorienterte! Knapskog virker litt fraværende, lite hjelp og følger ikke opp undersøkelser som har blitt gjort! Vurderer sterkt å bytte legekontor mest pga. helsesekretærene i skranka!!En stor skam!

Ubehagelig og utålmodig

Elendig personale i resepsjonen, uhøflige og uprofesjonelle. Svarer stygt, og prater stygt om personen som akkurat har vært i luka. Selvom de stenger luka, er det lett å se når alt er gjennomsiktig glass.. 🙄 Man føler seg ikke velkommen.

Knapskog er utålmodig og har liten tid til overs for pasientene sine. Hører ikke etter når man snakker, og viser veldig liten interesse i å hjelpe. Sist jeg var dervar han nesten 40 minutter forsinka, og da jeg endelig fikk komme inn, ble jeg «kasta ut» igjen etter under 5 minutter fordi han fikk en telefon... Jeg har INGEN tillit til denne legen. Har prøvd å manne meg opp til å snakke om depresjonen min, men føler at han ikke ville hørt på meg uansett. Prøver å finne en annen, men som innflytter til Skien er det vanskelig å vite hvem man bør velge...

Jeg ville hvertfall aldri valgt Knapskog på nytt!

Nøysom

Trygg, kunnskapsrik og empatisk. Listen er lang, men viktigst av alt: - Han lytter og tar seg tid innenfor legetimens begrensende rammer. Var meget fornøyd, men flyttet til en annen kommune. Begrunnet mye negativ erfaring med særlig en av legene i denne kommunen, bytter vi begge tilbake til Knapskog, og holder oss til ham. Han er ikke for rask på å konkludere. Det var vår erfaring med han fastlege som var den første i vår kommune. Det kunne endt fatalt.

veldig flink

Knappskog er rn menneskekjenner og han har masse innsikt.veldig brs på faget sitt og oppmerksom og høflig og har humor.hsr hatt han i 17 år og tror jg vil ha han i 17 til

ikke bra

denne legen følger ikke opp med svar på blodprøver, han må gjerne bli fotalt alt hva han skal gjøre. Han har lite tid til pasienten og er generelt uinteresert.