Eirik Knapskog

Tlf: 35 50 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eirik Knapskog er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Eirik Knapskog

veldig flink

Knappskog er rn menneskekjenner og han har masse innsikt.veldig brs på faget sitt og oppmerksom og høflig og har humor.hsr hatt han i 17 år og tror jg vil ha han i 17 til

ikke bra

denne legen følger ikke opp med svar på blodprøver, han må gjerne bli fotalt alt hva han skal gjøre. Han har lite tid til pasienten og er generelt uinteresert.

Veldig flink lege!

Oppmerksom! Ta deg veldig seriøst! Han ta den tiden han trenger! Føler alltid at han er ute etter mitt beste! Og man har altid den følelsen at han kan sitt fag!

Bra :-) En flink lege!

Dyktig lege som hører etter hva du sier å tar deg seriøst! Virker som han har bra peil på faget sitt, samtidig som han er sosialt oppegående! Er veldig fornøyd med han som lege :-)

Håper jeg har denne legen resten av veien også.

En lege for meg og mitt behov,alltid seriøs og grundig,selv når min evne til selvforståelse var lik null.
Ble tatt på alvor,han så hovedproblemet,veldig fornøyd med at han så og hørte meg da jeg virkelig trengte hjelp.

En lege som tar deg på alvor.

Dette er en dyktig lege som hører på hva du sier. Har hatt denne legen i over 10år og er like fornøyd som første gang jeg var hos han. Han er oppmerksom, hyggelig og han kan sitt fag. Han ser deg for hvem du er å gir gode råd og hvis man skal sendes til behandler sender han deg til en dyktig behandler. Får alltid god hjelp både fra han og jentene i skranken.

Uten tvil min beste fastlege noen gang!

En lege som tar problemer seriøs, jeg som patient har bare opplevd positivt med han, han er ærlig, og rettferdig, absolutt å anbefale!!

Ikke grei

Jeg gjir denne doktoren ikke en bra vurdering. Var hos hann i sta. Jeg hadde en klump i halsen da jeg komm ut fra doktoren. Hann er kansje grei nokk til å behandle kropp menn sjel har hann ingen greie på detsverre. Ja vi var hos hann et parr uker før å da behandlet hann mit barn, på grunn av fysisk sykdomm det gjorde hann bra. Menn jeg tror jeg bytter uannsett.

En av de beste. Innsiktsfull, Empatisk. Forutsigbar. Er opptatt av pasienten. Har humor og evne til å le av seg selv. Ha

En av de beste. Han viser stor interesse for pasienten. Han fremstår som troverdig hva gjelder kunnskap og innsikt. Han følger opp. Han har sans for humor og man føler seg ivaretatt på en utmerket måte

Slik en lege bør være

Jeg har vært hos Knapskog i snart 10 år, og når jeg hører andres lege-opplevelser forstår jeg enda bedre hvor flink og god lege han er. Min erfaring er at han virkelig ser meg når jeg er der, - og etterspør det jeg ikke sier umiddelbart. En stor takk til Eirik Knapskog.

Tviler

Selv om jeg stoler på ham tviler jeg og skal bytte. Opptatt av PC'en hans som en før sa: ja! Men selv om jeg har spurt ham allerede to ganger å slette en resept som ligger hos apoteket har han ikke gjort det. Jeg tror at han er dyktig men for meg virker han litt 'slapp'. Dessverre.

Synes forresten at det er dumt at legesenteret ikke gir mulighet til internettbasert timeavtale, men det har ingenting med legen å gjøre

En god fastlege

Lytter alltid på hva jeg har å si, og føler alltid jeg blir tatt på alvor. Dr Knapskog har stor kunnskap og jeg føler meg trygg de få gangene jeg trenger legetime.