Eirik Knapskog

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien
Eirik Knapskog er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Eirik Knapskog

ikke bra

denne legen følger ikke opp med svar på blodprøver, han må gjerne bli fotalt alt hva han skal gjøre. Han har lite tid til pasienten og er generelt uinteresert.

Veldig flink lege!

Oppmerksom! Ta deg veldig seriøst! Han ta den tiden han trenger! Føler alltid at han er ute etter mitt beste! Og man har altid den følelsen at han kan sitt fag!

Bra :-) En flink lege!

Dyktig lege som hører etter hva du sier å tar deg seriøst! Virker som han har bra peil på faget sitt, samtidig som han er sosialt oppegående! Er veldig fornøyd med han som lege :-)

Håper jeg har denne legen resten av veien også.

En lege for meg og mitt behov,alltid seriøs og grundig,selv når min evne til selvforståelse var lik null.
Ble tatt på alvor,han så hovedproblemet,veldig fornøyd med at han så og hørte meg da jeg virkelig trengte hjelp.

En lege som tar deg på alvor.

Dette er en dyktig lege som hører på hva du sier. Har hatt denne legen i over 10år og er like fornøyd som første gang jeg var hos han. Han er oppmerksom, hyggelig og han kan sitt fag. Han ser deg for hvem du er å gir gode råd og hvis man skal sendes til behandler sender han deg til en dyktig behandler. Får alltid god hjelp både fra han og jentene i skranken.