Michael Lissner

Michael Lissner er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Michael Lissner

Styr unna!!!

Stressende, avvisende
og lite imøtekommen. jeg fortalte om mine problemer med armene og kneerne, men følte at jeg ikke ble tatt seriøst. var ikke noe snakk om å sende meg på røngten eller annen undersøkelse.

Flink på sitt felt

Har vært til Lissner noen runder og blitt møtt på en bra måte. Måtte til han tre ganger før han husket å sende en henvisning engang, men det var sikkert tilfeldig. Har gode kontakter og innsikt i behandlingstilbud Grenland. Ganske tilgjengelig syns jeg.

Den Beste legen jeg har hatt

Dr. Lissner er den beste legen jeg har vært hos noen gang, var så glad når jeg fikk plass hos han for ca 1 år siden. Han tar pasienten på alvor og er faglig dyktig på alle områder hvor jeg har trengt hjelp. Jeg har hatt en alvorlig sykehistorie, og vet nesten ikke hvordan jeg skulle ha kommet igjennom hvis det ikke var for Dr. Lissner faglige dyktighet og motivasjon.

Dette er etter min mening den beste legen i Bamble som jeg har vært borti.

Har blitt mange legeturer til forskjellige leger i Bamble mellom årenes løp både legevakt og andre leger, men igjen vil jeg anbefalle Dr. Lissner på det varmeste.

Dårlig tillit

Mulig han er en dyktig lege ?
Jeg fikk ingen tillit og må dessverre beskrive han som stressende, avvisende
og lite imøtekommen. Dårlig kommunikasjon som resulterte i at du aldri fikk svar på ting. Søknader om videre henvisninger ble alltid rotet bort. Alt virket bare et evig rot! Styr unna!!!

Dyktig og effektiv lege.

Lissner er en dyktig og effektiv lege, sjekker grundig, og er lydhør.

Beste lege i Telemark?

Dr. Lissner er særdeles flink til å lytte, har masse kunnskaper og gir raske tilbakemeldinger. Etter min mening den beste legen i Telemark :)

Lite hjelp

Legen vurderer lite, gir lite informasjon om forskjellige ting. Som pasient må man finne ut selv hva som feiler en, og finne medisinen som passer. Uten om dette skriver han villig ut resepter. Glemmer å sende henvisning. Langesund legesenter er forøvrig helt umulig å få tak i gjennom tlf.

Ikke legen for oss.

Det første inntrykket av et legekontor er det de ansatte i administrasjonen som gir og de imponerer ikke ved dette legesenteret. De virker drittlei jobben sin og fremstår som sure og vanskelige å samarbeide med. "Du må ikke komme her..."-holdning.
Legen selv er sikkert faglig dyktig, men vekket ikke tillit og var ikke god på kommunikasjon. Jeg var der med min seksåring og han henvendte seg ikke til henne en eneste gang, selv om det var hennes legetime. Hilste ikke en gang på henne og snakket utelukkende til meg. Det appellerte ikke akkurat til hennes tillit til leger. En lege med små pasienter må klare å snakke med dem.

Tar pasientene på alvor med et smil

Han er flink og hører på det du sier og tar deg på alvor. Jeg gikk flere måneder og følte meg dårlig, byttet lege, og ble sendt til spesialister og fikk hjelpen jeg trengte. Han er alltid hyggelig og blid.

Flink og hyggelig

Faglig dyktig! Veldig hyggelig og lett å snakke med. Tar pasienten på alvor.
Sendte ham en mail en helg som han svarte på samme kveld!!