Michael Lissner

Langesund Legesenter Mann, 53 år

Autorisert1999
Ledige plasser 27 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund
Michael Lissner er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Michael Lissner

Styr unna!!!

Stressende, avvisende
og lite imøtekommen. jeg fortalte om mine problemer med armene og kneerne, men følte at jeg ikke ble tatt seriøst. var ikke noe snakk om å sende meg på røngten eller annen undersøkelse.

Flink på sitt felt

Har vært til Lissner noen runder og blitt møtt på en bra måte. Måtte til han tre ganger før han husket å sende en henvisning engang, men det var sikkert tilfeldig. Har gode kontakter og innsikt i behandlingstilbud Grenland. Ganske tilgjengelig syns jeg.

Den Beste legen jeg har hatt

Dr. Lissner er den beste legen jeg har vært hos noen gang, var så glad når jeg fikk plass hos han for ca 1 år siden. Han tar pasienten på alvor og er faglig dyktig på alle områder hvor jeg har trengt hjelp. Jeg har hatt en alvorlig sykehistorie, og vet nesten ikke hvordan jeg skulle ha kommet igjennom hvis det ikke var for Dr. Lissner faglige dyktighet og motivasjon.

Dette er etter min mening den beste legen i Bamble som jeg har vært borti.

Har blitt mange legeturer til forskjellige leger i Bamble mellom årenes løp både legevakt og andre leger, men igjen vil jeg anbefalle Dr. Lissner på det varmeste.

Dårlig tillit

Mulig han er en dyktig lege ?
Jeg fikk ingen tillit og må dessverre beskrive han som stressende, avvisende
og lite imøtekommen. Dårlig kommunikasjon som resulterte i at du aldri fikk svar på ting. Søknader om videre henvisninger ble alltid rotet bort. Alt virket bare et evig rot! Styr unna!!!

Dyktig og effektiv lege.

Lissner er en dyktig og effektiv lege, sjekker grundig, og er lydhør.