Edvard Løchen

Kirkegata 1 3717 Skien
Edvard Løchen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Edvard Løchen

Kvantitet eller kvalitet?

Edvard er en dyktig lege, men har opplevd i senere tid at han har lite tid til hver enkelt pasient og ikke er tilstede under konsultasjon. Ofte har jeg måttet sitte lenge å vente på at jeg skal kunne komme inn. Ved behov for videre henvisning til andre spesialister, har han ved gjentatte anledninger henvist til de samme. Selv dersom det er foreliggende årsaker til at nevnt spesialist ikke er aktuell grunnet familiære årsaker o.l. Dette gir en følelse av at han ikke husker min historikk. Ergo fører dette at jeg som pasient ikke blir lyttet til eller at min historie ikke blir "viktig" nok.

Helt ok

Han er flink til å lytte, men skulle ønske han hadde respekt for andres tid. Når man har time klokken 10, men kommer inn 10:55, bør det planlegges bedre. Har fått time hos noen av de andre legene på samme kontoret, og der kommer man inn til timen på avtalt tidspunkt!

utrolig dyktig

Er storfornøyd. Edvard er en god lytter, og dyktig lege. Han er virker veldig sympatisk og har godt humør.

Beste legen man kan ha!

En lege som tar deg på alvor. Gjør det han lover og er til å stole på. Du kommer raskt til time. Han gjør rett og slett en veldig god jobb!

Veldig flink og sympatisk lege

Har en genuin interesse for pasientene sine. Sympatisk, blid og varm som person, og en veldig dyktig lege.
Kan anbefales på det varmeste!