Edvard Løchen

Tlf: 35 58 78 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Edvard Løchen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Edvard Løchen

I de beste hender

Løchen er en fastlege som tar seg tid til pasientene sine på en helt unik måte. Jeg har hatt mange leger opp gjennom tiden, men har aldri møtt tilsvarende genuin interesse i rollen som pasient. Jeg har også hatt med min datter, og han møter også henne på en fantastisk måte - som gjør at vi føler oss trygge begge to. Her vil jeg tilføye at hun har hatt en lege før som faktisk er barnelege, men som opptrådte på en helt annen måte, og som gjorde henne skremt.
I det hele tatt må jeg si at jeg oppfatter Kirkegaten legekontor som et bra sted fra A til Å.

Kvantitet eller kvalitet?

Edvard er en dyktig lege, men har opplevd i senere tid at han har lite tid til hver enkelt pasient og ikke er tilstede under konsultasjon. Ofte har jeg måttet sitte lenge å vente på at jeg skal kunne komme inn. Ved behov for videre henvisning til andre spesialister, har han ved gjentatte anledninger henvist til de samme. Selv dersom det er foreliggende årsaker til at nevnt spesialist ikke er aktuell grunnet familiære årsaker o.l. Dette gir en følelse av at han ikke husker min historikk. Ergo fører dette at jeg som pasient ikke blir lyttet til eller at min historie ikke blir "viktig" nok.

Helt ok

Han er flink til å lytte, men skulle ønske han hadde respekt for andres tid. Når man har time klokken 10, men kommer inn 10:55, bør det planlegges bedre. Har fått time hos noen av de andre legene på samme kontoret, og der kommer man inn til timen på avtalt tidspunkt!

utrolig dyktig

Er storfornøyd. Edvard er en god lytter, og dyktig lege. Han er virker veldig sympatisk og har godt humør.

Beste legen man kan ha!

En lege som tar deg på alvor. Gjør det han lover og er til å stole på. Du kommer raskt til time. Han gjør rett og slett en veldig god jobb!

Veldig flink og sympatisk lege

Har en genuin interesse for pasientene sine. Sympatisk, blid og varm som person, og en veldig dyktig lege.
Kan anbefales på det varmeste!

Jeg har ingenting å klage på. Han lytter til pasienten og har en genuin interesse for å hjelpe. I tillegg synes jeg har er flink til å se hele meg, spør hvordan andre ting er osv. I tillegg er han veldig dyktig. Man får også en følelse av at han bryr seg og at han har tid til deg og fullt fokus på deg når du er hos han. Jeg kan anbefale han på det varmeste.

Flink, hyggelig og sympatisk lege.

Alltid tid, setter alltid pasienten først og har en genuin interesse i å lytte til sin pasienter. Kompetansen er like bra. Jeg har hatt flere fastleger, men ingen så flinke.

Stabil trygg og god lege

Følger opp pasientene på en god måte.
Savner å kunne sene mail for enkel kommunikasjon. Dette gjelder vel for de fleste leger de har vel ikke kommet så langt som kundene ønsker når det gjelder å kunne nå de enkelt.
Dette legekontoret hat imidlertid kommet et godt stykke framover da de har time bestilling og resept muligheter via SMS.

En god og vennlig fastlege

Han har funnet ut av noe som jeg har slitt med i 9 år. Takket være han så er immunforsvaret på topp og nesten ikke syk lenger.

De har et bra time bestillings system med SMS. Går greit og enkelt å få time der. (Samme dag på Telefon hvis du ringer tidlig eller en annen ønsket dato, eller imorgen med SMS)

Har egentlig bare positivt å si. Anbefales hvis du trenger en god og stabil fastlege i Skien.