Edvard Løchen

Kirkegaten legekontor

1984

Kirkegaten legekontor Telefonnummer35 58 78 7035 58 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 3717 Skien
Edvard Løchen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Edvard Løchen

Løchen er en utrolig dyktig lege som jeg har hatt de siste 15 årene. Han tar meg alltid seriøst, uansett om det er fysiske eller psykiske plager. Han ringer ca når han sier han skal ringe, og jeg får alltid time i løpet av et par dager toppen, somregel samme dag.
Selvom det ofte er litt ventetid, så tar han seg alltid tid til å hjelpe med det man trenger.
Flott lege! Kommer ikke til å bytte før han går av.

I de beste hender

Løchen er en fastlege som tar seg tid til pasientene sine på en helt unik måte. Jeg har hatt mange leger opp gjennom tiden, men har aldri møtt tilsvarende genuin interesse i rollen som pasient. Jeg har også hatt med min datter, og han møter også henne på en fantastisk måte - som gjør at vi føler oss trygge begge to. Her vil jeg tilføye at hun har hatt en lege før som faktisk er barnelege, men som opptrådte på en helt annen måte, og som gjorde henne skremt.
I det hele tatt må jeg si at jeg oppfatter Kirkegaten legekontor som et bra sted fra A til Å.

Kvantitet eller kvalitet?

Edvard er en dyktig lege, men har opplevd i senere tid at han har lite tid til hver enkelt pasient og ikke er tilstede under konsultasjon. Ofte har jeg måttet sitte lenge å vente på at jeg skal kunne komme inn. Ved behov for videre henvisning til andre spesialister, har han ved gjentatte anledninger henvist til de samme. Selv dersom det er foreliggende årsaker til at nevnt spesialist ikke er aktuell grunnet familiære årsaker o.l. Dette gir en følelse av at han ikke husker min historikk. Ergo fører dette at jeg som pasient ikke blir lyttet til eller at min historie ikke blir "viktig" nok.

Helt ok

Han er flink til å lytte, men skulle ønske han hadde respekt for andres tid. Når man har time klokken 10, men kommer inn 10:55, bør det planlegges bedre. Har fått time hos noen av de andre legene på samme kontoret, og der kommer man inn til timen på avtalt tidspunkt!

utrolig dyktig

Er storfornøyd. Edvard er en god lytter, og dyktig lege. Han er virker veldig sympatisk og har godt humør.