Guttorm Norekvaal

Stridsklev Legekontor AS

1982

Stridsklev Legekontor AS Telefonnummer35 51 39 0035 51 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn
Guttorm Norekvaal er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Guttorm Norekvaal

Dr norekvaal tar seg god tid og lytter. Svært hjelpsom og har min fulle tillit

Lang respons tid på tlf, men svært fornøyd med Dr Guttorm Norekvaal. Har lang erfaring som allmennlege og er alltid hyggelig og hjelpsom. Tar seg god til til hver pasient og er svært forståelsesfull

Vennlig, hjelpsom og flink

Hatt Dr Norekvaal som lege siden 2015. Opplever han hver gang som hjelpsom og flink. Han tar seg tid til å lytte og jeg føler det er veldig lett å prate med han. Det er virkelig en lege som bryr seg om pasienten sin. Jeg har bare gode ord å si om Norekvaal

Preget av stress

Inntrykket av legens tjenester er varierende. Ofte er det lang ventetid på ny time og alltid lang ventetid på kontoret. Stort sett over en times venting. Opplevelsen er at legen håndterer stress på en uheldig måte for pasienten. Stresset ødelegger forutsetningene for den gode samtalen og gir ikke følelsen av å være i trygge hender. Har legen gode dager fungerer det bra.

Oppfattes som stresslege i perioder

Veldig varierende oppførsel. På sine beste dager er Norekvaal veldig lyttende og behagelig. For virkelige syke folk er ikke et besøk hos Norekvaal dagens høydepunkt når han har kommet på etterskudd med tiden , og stresset har overtatt. 2 timers venting ikke uvanlig. Jeg har ved flere anledninger oppsøkt kontoret hans for å bestille time, da det er umulig å få svar på telefonen. Jeg har taklet Norekvaal bra opp gjennom årene , men jeg har heller ikke vært nede for telling , pga. alvorlig sykdom.

styr unna!!!

Minimum vente tid er 1 time! Har ved et par anledninger sittet å ventet i 4 timers, uten å få noe videre beskjed om hvorfor! Kontor damene er frekke når du har spm, eller ringer ned! Må vente i flere uker på time! Når du kommer med noe til legen, gir han deg en boks paracetamol og ber deg om å slappe av! Null interesse av å faktisk finne ut av problemer!!