Guttorm Norekvaal

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn
Guttorm Norekvaal er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Guttorm Norekvaal

styr unna!!!

Minimum vente tid er 1 time! Har ved et par anledninger sittet å ventet i 4 timers, uten å få noe videre beskjed om hvorfor! Kontor damene er frekke når du har spm, eller ringer ned! Må vente i flere uker på time! Når du kommer med noe til legen, gir han deg en boks paracetamol og ber deg om å slappe av! Null interesse av å faktisk finne ut av problemer!!

På en god dag så er han en god lege.

Norekvaal er en god lege på en god dag. Men ellers føler jeg han ikke er helt oppdatert på dagens medisin. Når man ringer inn til legekontoret får man en frekk stemme tilbake fra damene på kontoret og det er ikke en god følelse for en pasient. Ventetiden er lenge og jeg har noen ganger ventet opp til 2 timer før jeg kommer inn. Og det var en av de største grunnene til jeg byttet til en annen lege. Han har alt for mange pasienter og alt for liten tid til pasientene og det går litt for fort i svingene til at han har tid til å SE og HØRE på pasientene. Så for at jeg skulle beholdt han måtte det endres på noen ting for min del. Ventetiden må ned og kontordamene må være litt mer hyggelig i telefonen. De er tross alt legesenteret ansikts utad da en må gjennom de for å få time. Og vente på legetime i mellom 4-6 uker er alt for lenge!

Dårlig opplevelse

Stressa lege, alltid forsinket, avvisende, kommer meg upassende negative kommentarer. Anbefales ikke. Tar lang tid å få time

Lite engasjert

En lite engasjert lege som ser etter kjappe løsninger fremfor faktisk å hjelpe meg. Legetimene er ALLTID forsinket, alltid over 30minutter forsinkelse, ofte mer. Å bestille time tar som regel 2-3 uker. En gang måtte jeg vente 5 uker på en time.

På etterskudd

Guttorm er en dyktig lege. Hans eneste problem er tiden.
Kommer nesten alltid 15 - 20 min. for seint til jobben. Og en må regne med 30 - 50 min. venting utover fastsatt tid.
Hvis du har god tid kan Guttorm anbefales.