Jan Henning Pedersen

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Tlf: 35 50 69 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Henning Pedersen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Jan Henning Pedersen

Dyktig og hyggelig lege, som alltid lytter.

Har hatt Pedersen som fastlege siden han overtok praksisen. Har aldri kunnet klage på noe. Er noe ventetid hos ham, men det er nok pga. at han tar seg tid til å lytte og finne ut av hva problemene består av. Har alltid fått hjelp og blitt henvist videre når det har vært nødvendig. Personalet på kontoret er hyggelige og har en tone som gjør at man føler at de bryr seg. Alltid fått øyeblikkelig hjelp når jeg har trengt det. Gruer meg til den dagen han bestemmer seg for å slutte.

Dårlig lege

Dette er en lege som ikke bryr seg om pasientens beste. Han lover og sende henvisninger noe han ikke gjør eller sender dårlige henvisninger som kommer i retur. Finner ikke ut av noenting, husker ikke personen fra gang til gang. sender heller ikke sjemaer innen fristen.

Lite tilgjengelig lite samarbeidsvillig.

Uansett skade / sykdom så finner han sjeldent ut av noenting. Sitter som regel flere timer å venter på din avtalte time. og han er fantastisk flink til å henvise deg videre da han er lite interessert i og ha deg på kontoret mer en 10min pga stor pågang

Ser ikke helhet

Han virker uinteressert i å finne ut årsaker til dine plager, en går jo til legen for å få hjelp, her er det ingen hjelp å få. Styr unna hvis du ikke kan stille dine egne diagnoser og henvisninger.

Her går det tregt

Han bruker lang tid på å stille diagnoser, han må helst bli fortalt det han skal gjøre. han liker ikke å sende folk til MR. Han virker tilsynelatende hyggelig, men hører ikke etter hva du sier. Han følger ikke opp med tilbakemelding om blodprøver. Kan ikke anbefale denne legen.

Flink lege

Pedersen er flink og dyktig.. Kanskje noe gammeldags i sine oppfatninger..
STORT negativ ved de hvor lamg tid det tar å få time, helsesekretærene er frekke og lang tid i venterommet før time..

En av de beste legene!

Han er definitivt en av de beste jeg har vært borti!

Alltid forsinket

Opplever han som faglig kompetent og hjelpsom. Må dessverre alltid bruke lang tid på venterommet. Har ved en anledning sittet og ventet i 2,5 timer, og til og med ved time fra morgenen av har jeg måttet vente 40 minutter. Ventetiden er særlig negativt når jeg er der med egne syke barn. Har oppfattelse av at ventetiden gjelder alle legene på legekontoret.

Flink og nøye

For det første vil jeg si at jeg egentlig er imot slik offentlig gapestokker ala legelisten.no Det sagt ønsker jeg å formidle mine positive erfaringer med denne legen.

Jeg og famillien har hatt Jan henning som fastlege i 5 år. Han er flink på diagnosering og han er rask med å henvise til spesialtjenester når det trengs. Han er godt oppdatert på de feltene han har hatt med oss å gjøre. Han er, som enkelte har nevnt tidligere, ikke særlig åpen for ny faglitteratur fra pasientene. Han er streng på å skrive ut medisiner.

For alle som vil ha en ryddig lege med integritet og et lyttende vesen, kan jeg anbefale Jan henning.

Konkluderer for raskt!

Lytter tilsynelatende, men hører nok bare det som passer til sin for kjappe konklusjon. I det undervurderer pasientens "kompetanse" og kjennskap til egen kropp og psyke. Siden han overvurderer egen kompetanse, så blir det for lite henvisninger til spesialisthelsetjeneste. For stort fokus på å behandle symptomet med tabletter, for lite opptatt av hva tablettene fører til av bivirkninger. For lite opptatt av å finne årsaken til problemet, for å se om behandlingen heller burde vært satt inn der. Sykemelder sjeldent, det er positivt. Hyggelig vesen det er også positivt.

Frustrende

Lytter ikke til mine egne vurderinger av hva som kan være problemet. Gjorde noe helt annet enn det han lovet. Krenkenede.

Hyggelig og lyttende

Pedersen har vært min lege i over 20 år. Flink med diagnoser som andre kanskje ikke hadde fanga opp stå fort. Han sjukemelder ikke før det er absolutt helt nødvendig, og det er jeg glad for. "Du kan jobbe med brukket bein". Ja, jeg kunne det :-)

behagelig og flink til å lytte

en flink lege som lytter til pasienten.har brukt han gjennom mange år, og har aldri følt at han gjør feil diagnose ved sine undersøkelser.