Jan Henning Pedersen

Stadion Legesenter ANS

1986

Stadion Legesenter ANS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Jan Henning Pedersen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Jan Henning Pedersen

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege, tar seg god tid å vurdere deg og er veldig hyggelig. Måtte desverre bytte da de sektretærene på kontoret er forferdelige å ha med å gjøre. De er frekke i telefon og tar null hensyn. Overrasket over at de fremdeles jobber der, virker som om de er lei av jobben. Veldig synd da Jan Henning er en flott lege.

Dårlig inntrykk

Jeg var på legekontoret med min far i romjulen. Først ventet vi i 1t og 15 min på forhåndsbestilit time (kl. 10.00). Min far som har vært syk siden JUNI. Og legen klarer ikke å finne ut av hva som feiler han. Dette er fryktelig dårlig. Han har kun fått ÉN henvisning til et annet sted (ultralyd), men der fant de ikke noe. Det er fortsatt noe annet som plager min pappa. Han har gått ned mange kilo, og jeg blir rett å slett bekymret for hva det kan være. Dette er ikke normalt. Han har vært dårligere siden sist besøk, og legen har ferie. Han fikk legetime hos Svetlana som viste seg å være utrygt og pappa følte seg "tråkket ned på" av ufyselige kommentarer og at legen var veldig skarp og komanderede. Dette er ikke trygt. Min pappa er gammel og helsevesenet gir meg frysninger på hvor lite leger bryr seg om helsen din. Man drar til legekontoret fordi det feiler en noe, og det er ikke sikkert vi selv vet hva det er. Derfor drar vi til legen.
Her burde bedre rutiner iverksettes! Man stole på legen sin, men dette gjør ikke jeg. Det er nesten skummelt hvor lite kompetente disse legene virker som. Her burde det bli tatt noe grep.
Hilsen en bekymret og engstelig datter!

Dyktig og hyggelig lege, som alltid lytter.

Har hatt Pedersen som fastlege siden han overtok praksisen. Har aldri kunnet klage på noe. Er noe ventetid hos ham, men det er nok pga. at han tar seg tid til å lytte og finne ut av hva problemene består av. Har alltid fått hjelp og blitt henvist videre når det har vært nødvendig. Personalet på kontoret er hyggelige og har en tone som gjør at man føler at de bryr seg. Alltid fått øyeblikkelig hjelp når jeg har trengt det. Gruer meg til den dagen han bestemmer seg for å slutte.

Dårlig lege

Dette er en lege som ikke bryr seg om pasientens beste. Han lover og sende henvisninger noe han ikke gjør eller sender dårlige henvisninger som kommer i retur. Finner ikke ut av noenting, husker ikke personen fra gang til gang. sender heller ikke sjemaer innen fristen.

Lite tilgjengelig lite samarbeidsvillig.

Uansett skade / sykdom så finner han sjeldent ut av noenting. Sitter som regel flere timer å venter på din avtalte time. og han er fantastisk flink til å henvise deg videre da han er lite interessert i og ha deg på kontoret mer en 10min pga stor pågang