Kristin Prestegaard

Gulset legekontor

Nyhusvegen 8B 3726 Skien
Kristin Prestegaard er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Kristin Prestegaard

Dyktig og omsorgsfull lege.

Vært min fastlege i ca 30 år. Siden hu startet på gulset. Hjelpsom dyktig omsorgsfull og faglig dyktig. Tar seg tid til å lytte og er engasjert. Sender videre og gir gode tilbakemeldinger. Beste legen en kan ha.
Noen av jentene på kontoret kunne trenge et smil kurse og litt mer høflighet og medmenneskelighet.

min fastlege i 30 år

Godt utdannet og med evne til å lytte, gir godfølelse for ivaretagelse. Gir alltid tilbakemeldinger på undersøkelser som er utført både internt i senteret og eksternt v sykehus etc

Verdens beste!

Har hatt henne som lege i snart 30 år, og bytter ikke frivillig! Har full tillit til henne, og har fått førsteklasses hjelp med både fysisk og psykisk helse.
Hun er en god lytter, jeg føler meg sett og hørt, og hun er løsningsorientert og handlekraftig. Flink til å forklare evt diagnoser og fremmedord.
Faglig dyktig og oppdatert, og ikke redd for å rådføre seg med eksterne instanser/spesialister. God på å gi tilbakemeldinger/følge opp ting.
Kristin er ikke bare en god lege, hun er også et medmenneske som er oppriktig interessert i pasientene sine. Hun tar seg tid til å lytte, og jeg har aldri opplevd henne som stresset.
Jeg er dypt takknemlig for å ha henne som fastlege, og håper å beholde henne i mange år enda!
Gulset legekontor har dessverre lang ventetid på tlf, så regn med iallfall 15 min for å komme gjennom, men det er alltid god hjelp å få når du først har fått svar, og greit å bli satt på ringeliste.
Lang ventetid på vanlig time, men om det er noe spesielt klarer de stort sett å fikse time fort.

Godt fornøyd med Kristin!

Har stor tillit til henne, føler at hun er faglig dyktig, og at hun lytter og er interessert i det jeg har å si.

Ellers syntes jeg at de som jobber i resepsjonen bør få seg et kurs i høflighet og gjerne smile litt av og til!
Virker også som det er dårlig kommunikasjon på lab'en. Har ofte måtte vente unødvendig LENGE pga av misforståelser og mangel på kommunikasjon mellom de ansatte.
Har vurdert å bytte lege pga dette, men tilliten til Kristin veier tyngst.

Har vært hos henne i 20 år, og slitt med både fysiske og psykiske plager i denne tiden. ei fantastisk forståelsesfull dame som ikke bare dytter medisiner ned i halsen på deg, men som faktisk tar seg tid til deg og bryr seg om deg som menneske. Hun ringer stort sett på dagen og er det alvorlig så kommer man inn ganske raskt. Fortjener en stor blomsterbukett for all støtte jeg har hatt gjennom disse åra!