Gisle Roksund

Klosterhagen Legesenter
Birgittesgate 19 3730 Skien
Gisle Roksund er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Gisle Roksund

Denne fantastiske legen ga meg et nytt liv!

Jeg har møtt mange leger, både i mitt yrke og som pasient og jeg kan ikke få fullrost Roksund nok for den han er. En særs dyktig, kunnskapsrik, varm lege. Han ser hele deg og evner å tenke utenfor boksen.

Roksund hjalp meg til et nytt liv. I en periode på 2 år fulgte han meg tett opp i min kamp mot alt for mange kilo. Jeg har han å takke for det aktive livet jeg lever i dag, 45 kg mindre. Etter åresvis med mislykkede forsøk, hadde jeg mer eller mindre gitt opp da han så hva jeg trengte. Der mange andre leger muligens ville gitt meg piller, et opphold på "fatcamp" og lykkeønskninger, ga Roksund meg den tiden og de verktøyene jeg trengte for å komme dit jeg er i dag. Hele tiden oppmuntrende og engasjert, mens han passet på at jeg gikk ned på en sunn og fornuftig måte. Han var der på sidelinjen hele tiden og heiet meg frem, var en fantastisk støtte og uten ham hadde jeg ikke vært der jeg er nå <3

Jeg har hatt Roksund som lege i mange år nå og håper virkelig at jeg får beholde ham i mange år til. En lege som er like dyktig, intelligent, lyttende, varm og medmenneskelig skal du lete lenge etter.

Kunnskapsrik

Roksund har vært legen min i lang tid, og jeg har alltid hatt en god opplevelse såfremt jeg har hatt fysiske sykdommer eller problemer. Når jeg begynte å trøble psykisk, eller har kommet til han med bekymringer rundt matallergier eller seriøs utmattelse har jeg opplevd å ikke bli trodd. Han har tatt seg god tid til å høre på meg og min historie, men han har gang på gang fått meg til å føle meg lite intelligent og som om mine virkelige og reelle problemer ikke er "viktige nok".

Når sant skal sies er Roksund en veldig varm og imøtekommende lege, men fordi han ikke har tatt meg seriøst, har jeg derfor tatt beslutningen om å bytte fastlege. Dette er så ufattelig trist, fordi Roksund er en veldig dyktig og kunnskapsrik mann!

Mirakelmannen

Var langt nede og skrek etter medisiner til mannen. Han ufarliggjorde hele min situasjon og hjalp meg i å trekke på de rette trådene. Etter tre samtaler med Gisle hjalp han meg virkelig ut av "krisen" uten noen lykkepiller.
En rolig mann som virkelig kan jobben sin.

Glad for å ha deg som min fastlege og ville aldri byttet deg ut mot noen andre.

En raus og særdeles dyktig mann

Gisle er et funn. Jeg er mye hos fastlege, og her har jeg alltid møtt kompetanse og forståelse. Takk!

Terningkast 6.

Jeg har ikke hatt Gisle lenge som fastlege,men for en utrolig tilgjenglighet og oppfølling jeg har fått fra denne mannen.Virkelig en lege som har evne til å også se den psykiske delen av deg,stiller spørsmål,lytter, er innteresert i å finne løsninger og kommer med gode profosjonelle svar og råd.Han kunne i mine øyne gått rett inn i psykiatrien og danket ut flere av psykiaterne der!Han er utrolig flink til og skape trygghet, og roe frykt og angst ned på en fantastisk måte.Journaler min var lang da jeg begynte hos Gisle, men han ville ikke lese igjennom denne fra "perm til perm" da jeg begynte der,da han selv ville bli kjent med meg igjennom legetimene,og ikke basert på hva andre leger hadde skrevet/og tolket tidligere.Dette syns jeg er flott!Skulle ønske at han var mere på kontoret,og ikke så mye ute i møter,verv,foredrag ol.Han er en fantastisk skribent,og han har en sterk stemme,viktig budskap og klok man som tør, når han bla stiller opp for Nasjonalt senter for Erfaringskompetanse innen psykisk helse.Gisle er i en egen gate for seg selv,men det han har opparbeidet seg av kunnskap og erfaring,ikke mange som sitter med så stor tyngde som han.Takk Gisle for den flotte legen du er!