Gisle Roksund

Autorisasjon (1978)

Gisle Roksund er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Gisle Roksund

Terningkast 6.

Jeg har ikke hatt Gisle lenge som fastlege,men for en utrolig tilgjenglighet og oppfølling jeg har fått fra denne mannen.Virkelig en lege som har evne til å også se den psykiske delen av deg,stiller spørsmål,lytter, er innteresert i å finne løsninger og kommer med gode profosjonelle svar og råd.Han kunne i mine øyne gått rett inn i psykiatrien og danket ut flere av psykiaterne der!Han er utrolig flink til og skape trygghet, og roe frykt og angst ned på en fantastisk måte.Journaler min var lang da jeg begynte hos Gisle, men han ville ikke lese igjennom denne fra "perm til perm" da jeg begynte der,da han selv ville bli kjent med meg igjennom legetimene,og ikke basert på hva andre leger hadde skrevet/og tolket tidligere.Dette syns jeg er flott!Skulle ønske at han var mere på kontoret,og ikke så mye ute i møter,verv,foredrag ol.Han er en fantastisk skribent,og han har en sterk stemme,viktig budskap og klok man som tør, når han bla stiller opp for Nasjonalt senter for Erfaringskompetanse innen psykisk helse.Gisle er i en egen gate for seg selv,men det han har opparbeidet seg av kunnskap og erfaring,ikke mange som sitter med så stor tyngde som han.Takk Gisle for den flotte legen du er!

Eksempel til etterfølgelse!

Han er varm, empatisk, lyttende og tar seg tid. Inngir tillit og følelsen av å bli ivaretatt og tatt på alvor er der hele tiden. Takk og pris for at det fins slike fastleger. Jeg ble svært fortvilet da jeg ble trukket ut og mistet plass hos ham, men kan nå juble over å ha fått plass igjen!

Best av alle!

Gisle Roksund har nå vært min faste lege i snart 10 år. Før det hadde jeg flere andre, --- men ingen som Gisle.
Jeg håper inderlig at jeg får beholde Roksund til "the bitter end".

En mer sympatisk, liketil og grei lege skal du lete lenge etter. Han bryr seg virkelig om pasienten, viser omtanke, tar seg tid til å snakke, --- og det er et menneske/en lege man fort får full tillit til.
Hos Gisle tør man virkelig å åpne seg fullt ut. "Si det som det er". ---- Dette tror jeg er veldig viktig for at legen skal kunne hjelpe deg best mulig og på riktig måte.
Kan selvsagt anbefales til alle!

Meget god lege.

Har byttet mellom diverse leger, men nå gar jeg Gisle som min faste. Trives utrolig med Gisle som lege. Han bryr seg, viser omtanke og er en usedvanlig skarp herre. For utenom legevitenskap er han en god skribent og hyggelig person.

Ingen over, ved siden av, eller under: Han er den beste!

Gisle Roksund har gjennom 23 år vært min lege. Han har hele tiden tatt meg på alvor, jeg kan nå ham på telefonen fra kl 1200 til 1245. Får komme samme dag dersom det er akutt. Han er en lege somlytter. Kan anbefales!