Samer Kiblawi

Frogner Medisinske Institutt DA Mann, 37 år

Autorisert2009
Ledige plasser 143 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 9 2016 Frogner
Samer Kiblawi er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Samer Kiblawi

God fastlege.

Han er engasjert og er oppriktig opptatt av å hjelpe så har bare fine ting å si om han, har hatt han i ca 4 år nå.
Eneste å klage på er det som tar telefoner osv de tar "aldrig" tlf neste må sitte i gjenomsnit 5-10 minutter for å få svar, bra Pasiensky har kommet så man kan bestille time elle resepter der.

Stor fornøyd!

Har nylig fått Samer som fastlege, virker som en veldig hyggelig person og det virker som han har et ønske om at pasientene skal gå fra senteret fornøyd! Har positiv erfaring fra legesekretærene på Legesenteret også, spesielt en mannlig sekretær som alltid virker hyggelig og yter service!

Mvh fornøyd pasient.

Denne mannen er fantastisk!

Jeg har hatt Samer som fastlege i mange år. Han er ofte litt forsinket. Og grunnen er enkel: Han tar seg TID til pasientene sine.
Ikke bare det, men han bruker timesvis på å skrive gode henvisninger. Han yter alt han kan for sine pasienter. Og jeg har aldri opplevd maken til service !

Hele teamet på Frogner Medisinske er rå.

Jeg vil med dette anbefale Samer Kiblawi på det sterkeste.

mvh fornøyd pasient

Stor takk

Som pårørende vil jeg takke deg for en kjempeflott oppfølging og ikke minst god støtte til min kjære søster gjennom år. Du tar deg tid og utviser gode mellommenneskelige ferdigheter. Hadde det ikke vært for deg, hadde hun ikke hatt det så bra i dag.

Helt utrolig flott lege .

Byttet til han etter å ha blitt feilmedisinert /dårlig undersøkelse av tidligere leger, han tar tak i ting og tar seg av pasienter og er den absolutte beste legen jeg har hatt noen gang.