Samer Kiblawi

Duevegen 5 2016 Frogner
Samer Kiblawi er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Samer Kiblawi

Lyttende og kunnskapsrik

Dette er virkelig en lege som tar godt vare på pasienten. Tok seg tid til å lytte og stilte gode spørsmål, med dertil gode råd. Pleier vanligvis ikke å gi anmeldelser, men etter en så god behandling av Samer er det virkelig på sin plass med en god anbefaling.

Flink lege, elendig pasienbehandling

Han var min Fastlege siden over 10 år, men service på legekontor er elendig. Man venter alltid min 1t, vanskelig å komme i kontakt på telefon men pasientsky appen fungerer helt fint. Var alltid fornøyd hvordan Samer har behandlet meg/ skrevet henvisninger, men timenen blir oftere med kort varsel flyttet/ avlyst og jeg kan ingen anbefale å ta en telefontime istedenfor. Han ringer kanskje i 1 av 10 tilfelle max!. Ofte må man ringe dagen etter og klage at han ikke har ringt. Da få man enten en ny time om 2 uker eller info at telefontimen ble flyttet til en annen dag uten ar en ble informert om saken. Bare dumt at han heller ikke gidder å ringe da. Utrolig kjedelig at en egentlig dyktig lege oppfører seg slik. Han har gjort mye positiv med føltes oftest som en kamp å komme i kontakt med han. Når jeg trenger hjelp så kan det ikke ta 4 uker før man evt endelig få hjelp....

Tar laaang tid

Dette legekontoret er det knapt mulig å komme i kontakt med.

Her skal du ha god tid, både når du ringer og skal ha time. Sett av minst 1 times ventetid

Styr unna!!

Tar opp til 2 uker for å få en legetime. Man venter ALLTID min 1 time for å komme inn. Det er nå man er syk og ikke om 2 uker.

Har du god tid og er glad i å vente skal du velge denne fastlegen.

Lang ventetid

Lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få time, og stort sett ventetid når man endelig har fått time.