Knut Skarholt

Tlf: 35 50 33 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Skarholt er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Skarholt

Knut skarholt

Bedre fastlege finnes ikke!
Alltid lyttende,tar meg alvorlig og er god å prate med!
Tar seg god tid til å finne ut av ting og er ikke nølende om noe som helst!
Tipp topp tommel opp:)

Fantastisk

Gruer meg bare til den dagen Skarholt går av med pensjon, det blir vanskelig og finne en lege som er like god som han! Er det noe han ikke kan, så stikker han ikke fingeren i været og sier kanskje er det.. å nei du, her blir det grundige tester og henvisninger. Føler jeg alltid blir tatt seriøst, og ingen problemer eller spørsmål er dumme.

Dyktig lege

Knut Skarholt har vært legen min så lenge jeg kan huske, men var så og si aldri hos legen før for 3-4 år siden. Jeg var hos Skarholt ofte med mange problemer, og han tok meg seriøst på alt jeg sa. Ble henvist til alle mulige spesialister og undersøkelser, og er så takknemlig for oppfølgingen jeg fikk. Har aldri følt at jeg har dårlig tid hos han, eller at mine problemer er for små. Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege!

den beste legen jeg har hatt

Han er helt utrolig flink og unik. Er heldig som har han. Han følger opp å tar meg seriøst. Henviser når det trengs for å undersøke videre.

Var innom legesenteret i forbindelse med brystsmerter den 7. juli.
Ble henvist til Knut Skarholt, han nølte ikke, men satte inn kanyle i armen, og sykebil ble rekvirert. Så bar det til sykehus her i Skien, og videre neste dag til Arendal hvor jeg fikk satt inn to stk stent i hjertet, og smertene var vekke umiddelbart.

En fantastisk lege!

Som vår familielege har vi aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor. Uansett hva det har vært har han fulgt oss tett. Er han ikke 100 % sikker på hva som er problemet blir en sendt videre med en gang. Kunne ikke fått en mer forståelsesfull og empatisk lege.

Utrolig god lege

Skarhold er en utrolig flink lege med god kunnskap innen flere felt. Han tar pasientene på alvor, og dersom det er noe han ikke er sikker på blir man sendt videre.

Han er lett å stole på og viser stor respekt. Han har alltid tatt seg god tid for å få med seg alt. Fordi han har gjort dette med meg føler jeg det er lettere å måtte vente litt over tiden på legekontoret når han er med en annen pasient, fordi han sannsynligvis er slik med de andre pasientene også.

Jeg har vært utrolig førnøyd med å ha han som lege, og det eneste negative jeg har å si er om tilgjengelighet, da han bare er noen dager i uka som allmennlege.

En fantastisk lege

Er kjempefornøyd med han. Tar deg på alvor og har stor kunnskap. Er det noe han ikke kan selv, blir man sendt videre.

en fantastisk lege :-)

Jeg er dame på 37 år.har vært mye hos skarholt pga stoffskifteproblemer.har og de 4 barna mine hos han. skarholt er en lege som tar deg på alvor og lytter.har utrolig kunskap.og er det noe han ikke vet helt om.skjekker han ting opp og videresender.veldig glad jeg har han.veldig god tilgjengelighet på tlf.er også kjempe fornøyd med servicen på legekontoret .

En som virkelig tar pasientene på alvor

Har en utrolig arbeidskapasitet, er fleksibel, tar hjemmebesøk uoppfordret, følger godt opp i alt tverrfaglighet.
Har mange års erfaring og flere spesialiteter.
Holder seg til enhver tid nøye oppdatert

Ikke fornøyd

Jeg oppsøker aldri lege å når jeg først gjør det er det fordi jeg er skikkelig dårlig.
Når du da kommer til en lege som bare trekker på skuldrene med ett tomt blikk rettet mot datamaskinen blir jeg veldig lei meG og skuffet.
Karakter 1.

Du skal lete lenge etter en bedre lege !

Skarholt er helt fantastisk. Jeg har hatt han som lege siden jeg var lita, og mine barn har han også. Han er en god lytter, glimt i øyet og tar deg på alvor uansett hva det måtte være. Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege enn han :) Det er nesten synd at han har fullt opp med pasienter, ettersom dette er en lege alle burde hatt ! Dersom noen andre leger leser dette, så har dere mye å lære av den gode mannen. Et lege-pasient forhold er så "intimt", misforstå meg rett, og det er så viktig å føle seg 100% vel med legen sin, og føle seg akseptert. Jeg gruer meg virkelig til han en dag går av med pensjon, ingen kan måle seg med han..

Fantastisk Lege

Er så enig med de andre som har kommentert. Bedre lege finnes ikke. Han er tilgjengelig, lett å få tak i og tar deg på alvor.

En av de beste vikarene jeg har hatt!

Skarholt er en dyktig og ærlig lege, som jeg er svært fornøyd med! En utrolig flott mann!

Fantastisk dyktig lege

Som fastlege for min familie, vil jeg bare signere på de som det er skrevet over her.
Ingen over og ingen ved siden av..

En lege som tar meg på alvor

Som kronisk syk og pårørende til en eldre, kan jeg sterkt anbefale denne legen. Han er en familielege og følger oss opp påalle punkter, som kronisk syk er det viktig å bli tatt alvorlig og denne legen gir oss tillit til å kjenne egen kropp.

den beste legen

bare en helt fantastisk lege,som lytter,gir gode råd,henviser deg kjapt videre vis han selv ikke finner ut av ting eller en må videre til spesialister.
meget dyktig,anbefales på det sterkeste