Knut Skarholt

Birgittesgate 19 3730 Skien
Knut Skarholt er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Skarholt

Dyktig lege

Knut Skarholt har vært legen min så lenge jeg kan huske, men var så og si aldri hos legen før for 3-4 år siden. Jeg var hos Skarholt ofte med mange problemer, og han tok meg seriøst på alt jeg sa. Ble henvist til alle mulige spesialister og undersøkelser, og er så takknemlig for oppfølgingen jeg fikk. Har aldri følt at jeg har dårlig tid hos han, eller at mine problemer er for små. Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege!

den beste legen jeg har hatt

Han er helt utrolig flink og unik. Er heldig som har han. Han følger opp å tar meg seriøst. Henviser når det trengs for å undersøke videre.

Var innom legesenteret i forbindelse med brystsmerter den 7. juli.
Ble henvist til Knut Skarholt, han nølte ikke, men satte inn kanyle i armen, og sykebil ble rekvirert. Så bar det til sykehus her i Skien, og videre neste dag til Arendal hvor jeg fikk satt inn to stk stent i hjertet, og smertene var vekke umiddelbart.

En fantastisk lege!

Som vår familielege har vi aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor. Uansett hva det har vært har han fulgt oss tett. Er han ikke 100 % sikker på hva som er problemet blir en sendt videre med en gang. Kunne ikke fått en mer forståelsesfull og empatisk lege.

Utrolig god lege

Skarhold er en utrolig flink lege med god kunnskap innen flere felt. Han tar pasientene på alvor, og dersom det er noe han ikke er sikker på blir man sendt videre.

Han er lett å stole på og viser stor respekt. Han har alltid tatt seg god tid for å få med seg alt. Fordi han har gjort dette med meg føler jeg det er lettere å måtte vente litt over tiden på legekontoret når han er med en annen pasient, fordi han sannsynligvis er slik med de andre pasientene også.

Jeg har vært utrolig førnøyd med å ha han som lege, og det eneste negative jeg har å si er om tilgjengelighet, da han bare er noen dager i uka som allmennlege.