Knut Skarholt

Klosterhagen Legesenter

1986

Knut Skarholt er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Knut Skarholt

Var innom legesenteret i forbindelse med brystsmerter den 7. juli.
Ble henvist til Knut Skarholt, han nølte ikke, men satte inn kanyle i armen, og sykebil ble rekvirert. Så bar det til sykehus her i Skien, og videre neste dag til Arendal hvor jeg fikk satt inn to stk stent i hjertet, og smertene var vekke umiddelbart.

En fantastisk lege!

Som vår familielege har vi aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor. Uansett hva det har vært har han fulgt oss tett. Er han ikke 100 % sikker på hva som er problemet blir en sendt videre med en gang. Kunne ikke fått en mer forståelsesfull og empatisk lege.

Utrolig god lege

Skarhold er en utrolig flink lege med god kunnskap innen flere felt. Han tar pasientene på alvor, og dersom det er noe han ikke er sikker på blir man sendt videre.

Han er lett å stole på og viser stor respekt. Han har alltid tatt seg god tid for å få med seg alt. Fordi han har gjort dette med meg føler jeg det er lettere å måtte vente litt over tiden på legekontoret når han er med en annen pasient, fordi han sannsynligvis er slik med de andre pasientene også.

Jeg har vært utrolig førnøyd med å ha han som lege, og det eneste negative jeg har å si er om tilgjengelighet, da han bare er noen dager i uka som allmennlege.

En fantastisk lege

Er kjempefornøyd med han. Tar deg på alvor og har stor kunnskap. Er det noe han ikke kan selv, blir man sendt videre.

en fantastisk lege :-)

Jeg er dame på 37 år.har vært mye hos skarholt pga stoffskifteproblemer.har og de 4 barna mine hos han. skarholt er en lege som tar deg på alvor og lytter.har utrolig kunskap.og er det noe han ikke vet helt om.skjekker han ting opp og videresender.veldig glad jeg har han.veldig god tilgjengelighet på tlf.er også kjempe fornøyd med servicen på legekontoret .