Elin Gro Michaelsen Aasebø

Skjetten Legesenter AS

Autorisasjon (1986)

Elin Gro Michaelsen Aasebø er en av 67 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Elin Gro Michaelsen Aasebø

Stoler mer på prøver enn pasienten. Ikke lyttende.

Er ikke uten grunn man oppsøker lege. Når blodprøvene er bra, og man fremdeles er syk, bør legen grave dypere. Eller i hvert fall spørre hvordan du har det. Det gjør ikke Aasebø. Tror aldri jeg har vært mer skuffet over en lege.

Super lege!

Jeg byttet til henne for noen år siden, siden jeg flyttet. Husker godt første gangen jeg var hos henne. Etter at vi var ferdige med enmet jeg kom dit for spurte hun: "Og ellers. Hvordan har du det?". Jeg ble helt paff. Har ikke opplevet det før.

Dette er beskrivende for hvordan hun er. Hun tar seg tid til å lytte, gir råd, forklarer tekniske ting, osv. Viser god forståelse selv om du kanskje er litt over kanten engstelig. "Det er alltid en grunn til engstelsen. Aldri noe ugrunnet, selv om det bare sitter i hodet!".

Fantastisk. Håper hun holder det gående til jeg blir gammel! :-)

Flott lege

Aasebø har alltid tid til meg som pasient, og hun ser meg som menneske. Hun lytter, gir råd, og henvisning om nødvendig. Hun er ikke slepphendt med unødvendig medisinering, men er opptatt av helheten, mosjon, kosthold etc.

En god fastlege

Hun tar seg tid til pasienten, er forberedt,lytter og gir råd i forhold til behandling. Er ikke redd for å gå utenom tradisjonelle behandlingsmetoder. (Anbefalte meg bl.a. å gå til Naprapat, noe som var til stor hjelp!)

Fantastisk lege!

Aasebø tar meg alltid på alvor. Hun er flink til å trøste de gangene det har vært behov. Og hun finner alltid gode løsninger på problemer. Blid og hyggelig!