Elin Gro Michaelsen Aasebø

Tlf: 64 83 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elin Gro Michaelsen Aasebø er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Elin Gro Michaelsen Aasebø

Super lege!

Jeg byttet til henne for noen år siden, siden jeg flyttet. Husker godt første gangen jeg var hos henne. Etter at vi var ferdige med enmet jeg kom dit for spurte hun: "Og ellers. Hvordan har du det?". Jeg ble helt paff. Har ikke opplevet det før.

Dette er beskrivende for hvordan hun er. Hun tar seg tid til å lytte, gir råd, forklarer tekniske ting, osv. Viser god forståelse selv om du kanskje er litt over kanten engstelig. "Det er alltid en grunn til engstelsen. Aldri noe ugrunnet, selv om det bare sitter i hodet!".

Fantastisk. Håper hun holder det gående til jeg blir gammel! :-)

Flott lege

Aasebø har alltid tid til meg som pasient, og hun ser meg som menneske. Hun lytter, gir råd, og henvisning om nødvendig. Hun er ikke slepphendt med unødvendig medisinering, men er opptatt av helheten, mosjon, kosthold etc.

En god fastlege

Hun tar seg tid til pasienten, er forberedt,lytter og gir råd i forhold til behandling. Er ikke redd for å gå utenom tradisjonelle behandlingsmetoder. (Anbefalte meg bl.a. å gå til Naprapat, noe som var til stor hjelp!)

Fantastisk lege!

Aasebø tar meg alltid på alvor. Hun er flink til å trøste de gangene det har vært behov. Og hun finner alltid gode løsninger på problemer. Blid og hyggelig!

Flink lege!

Dr. Aasebø er en flink lege som følger opp. Hun lytter og stiller oppfølgingsspørsmål. Virker ryddig og har god oversikt. Jeg er meget godt fornøyd!

Meget dyktig lege

Elin G Michaelsen Aasebø har vært fastlegen vår (familien) i mange år.
Aasebø tar pasienten på alvor og følger opp.

Ryddig og tillitvekkende

Ventetiden er akseptabel, har fått hastetime de få (heldigvis) gangene jeg har hatt behov for det. Hun lytter og tar seg tid. Virker som hun har god oversikt og orden. Har hatt henne som lege i over 20 år og skal ikke bytte!

Ikke ofte hos lege

Det er ikke ofte jeg er hos legen, men jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi om Michaelsen Aasebø.

Den beste legen jeg har hatt !

ER meget fornøyd med legen, hun responderer hurtig og greit på mine hendvendelser og sender meg videre til spesialister hvis jeg trenger det.