Gunnar Sporastøyl

Tlf: 35 50 43 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Sporastøyl er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Gunnar Sporastøyl

Uerstattelig

Sporastøyl er en fantastisk fastlege. Han er kunnskapsrik, men går heller ikke av vegen for å slå opp i boka om han ikke er sikker. Har alltid glimt i øyet og en humoristisk sans som passer meg. Han har lang erfaring, men går ikke av veien for å sende deg videre til spesialist for å være 100% sikker. Han reagerer lynraskt når det dreier seg om alvorlige tilfeller og jeg har opplevd at han kan ringe på kvelden om det er en viktig beskjed som ikke bør vente til neste dag. Jeg gruer til den dagen han går av med full pensjon.

Dyktig og nøye

Dyktig lege som alltid tar seg god tid til utredning. Brukte 2 timer på å finne ut hva som feilte meg, der forrige fastlege ikke hadde klart det på 20 år. Denne mannen snudde livet mitt rundt med riktig behandlig og oppfølging. Jeg kan ikke få takket han nok.

Erfaren

Han er i 60-årene og er selvsagt erfaren, men det merker man også. Siler fort ut hva ting kan være, gjør seg ikke større enn at han googler hvis han lurer på noe. Har brukt han i 15 år og har aldri vurdert å bytte.

Hvem er Dr.Sporastøyl?

Har hatt Sporastøyl så lenge jeg husker, i den siste tiden har jeg ikke sett han i det hele tatt, kun vikarleger. Hyggelig mann når du er inne hos han, om du er heldig å komme inn når han er tilstede

God lege!

Sporastøyl har vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Har vært lite i kontakt med lege generelt, men i de få tilfellene det har vært har jeg raskt fått time. I de situasjonene jeg har hatt plager har jeg blitt sjekket grundig, i tillegg til div. prøver. Sist gang jeg var der hadde jeg symptomer som kunne tilsi sykdom av alvorligere grad. Han sa han ikke trodde det var noe, men sendte meg til spesialist for sikkerhetsskyld. Viste seg at det var bagatell, og at Sporastøyl's diagnose stemte på en prikk. Direkte og hyggelig mann. Overhodet ikke stresset.