Gunnar Sporastøyl

Borgeåsen Legesenter DA Mann, 64 år

Autorisert1984
Ledige plasser 45 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien
Gunnar Sporastøyl er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Gunnar Sporastøyl

Hvem er Dr.Sporastøyl?

Har hatt Sporastøyl så lenge jeg husker, i den siste tiden har jeg ikke sett han i det hele tatt, kun vikarleger. Hyggelig mann når du er inne hos han, om du er heldig å komme inn når han er tilstede

God lege!

Sporastøyl har vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Har vært lite i kontakt med lege generelt, men i de få tilfellene det har vært har jeg raskt fått time. I de situasjonene jeg har hatt plager har jeg blitt sjekket grundig, i tillegg til div. prøver. Sist gang jeg var der hadde jeg symptomer som kunne tilsi sykdom av alvorligere grad. Han sa han ikke trodde det var noe, men sendte meg til spesialist for sikkerhetsskyld. Viste seg at det var bagatell, og at Sporastøyl's diagnose stemte på en prikk. Direkte og hyggelig mann. Overhodet ikke stresset.

Styr unna

Hvis du har psykiske problemer og har gått på medisiner i en årerekke og kommer til Sporastøyl for første gang og vil ha ny resept. Han var nedlatende og slett ikke koselig! Fikk ikke spørsmål om hvordan jeg hadde det, bare "hva vil du?" Jeg bytta fastlege fordi jeg flyttet, og det angrer jeg veldig på. . Nei. jeg kommer ihvertfall til å bytte lege veldig fort, ble så skuffa over den legen! Fikk ikke de medisinene jeg trengte heller!

Gjør det moro

Sporastøyl gjør det artig å være hos legen. Der får du beskjed om akkurat hva han mener, på godt og vondt, på en god måte. Ikke ufin eller gretten, men klar i talen og flink som få andre leger jeg har vært borti. Er ikke så veldig glad i å klage, og får det igrunn ikke så bra til heller. Har lett for å pynte på problemet, så jeg ikke høras så sutrete ut, men Sporastøyl sjekker grundig, og gir meg en god latter, stort sett hver gang. Anbefales!

Ikke fornøyd

Føler han ikke lytter til meg, jeg er 24 år han himmler med øyne når jeg kommer med standpunkter akkurat som jeg er ung og dum.
Positivt at han ikke kikker på klokken.