Gunnar Sporastøyl

Tlf: 35 50 43 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Sporastøyl er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Gunnar Sporastøyl

Uerstattelig

Sporastøyl er en fantastisk fastlege. Han er kunnskapsrik, men går heller ikke av vegen for å slå opp i boka om han ikke er sikker. Har alltid glimt i øyet og en humoristisk sans som passer meg. Han har lang erfaring, men går ikke av veien for å sende deg videre til spesialist for å være 100% sikker. Han reagerer lynraskt når det dreier seg om alvorlige tilfeller og jeg har opplevd at han kan ringe på kvelden om det er en viktig beskjed som ikke bør vente til neste dag. Jeg gruer til den dagen han går av med full pensjon.

Dyktig og nøye

Dyktig lege som alltid tar seg god tid til utredning. Brukte 2 timer på å finne ut hva som feilte meg, der forrige fastlege ikke hadde klart det på 20 år. Denne mannen snudde livet mitt rundt med riktig behandlig og oppfølging. Jeg kan ikke få takket han nok.

Erfaren

Han er i 60-årene og er selvsagt erfaren, men det merker man også. Siler fort ut hva ting kan være, gjør seg ikke større enn at han googler hvis han lurer på noe. Har brukt han i 15 år og har aldri vurdert å bytte.

Hvem er Dr.Sporastøyl?

Har hatt Sporastøyl så lenge jeg husker, i den siste tiden har jeg ikke sett han i det hele tatt, kun vikarleger. Hyggelig mann når du er inne hos han, om du er heldig å komme inn når han er tilstede

God lege!

Sporastøyl har vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Har vært lite i kontakt med lege generelt, men i de få tilfellene det har vært har jeg raskt fått time. I de situasjonene jeg har hatt plager har jeg blitt sjekket grundig, i tillegg til div. prøver. Sist gang jeg var der hadde jeg symptomer som kunne tilsi sykdom av alvorligere grad. Han sa han ikke trodde det var noe, men sendte meg til spesialist for sikkerhetsskyld. Viste seg at det var bagatell, og at Sporastøyl's diagnose stemte på en prikk. Direkte og hyggelig mann. Overhodet ikke stresset.

Styr unna

Hvis du har psykiske problemer og har gått på medisiner i en årerekke og kommer til Sporastøyl for første gang og vil ha ny resept. Han var nedlatende og slett ikke koselig! Fikk ikke spørsmål om hvordan jeg hadde det, bare "hva vil du?" Jeg bytta fastlege fordi jeg flyttet, og det angrer jeg veldig på. . Nei. jeg kommer ihvertfall til å bytte lege veldig fort, ble så skuffa over den legen! Fikk ikke de medisinene jeg trengte heller!

Gjør det moro

Sporastøyl gjør det artig å være hos legen. Der får du beskjed om akkurat hva han mener, på godt og vondt, på en god måte. Ikke ufin eller gretten, men klar i talen og flink som få andre leger jeg har vært borti. Er ikke så veldig glad i å klage, og får det igrunn ikke så bra til heller. Har lett for å pynte på problemet, så jeg ikke høras så sutrete ut, men Sporastøyl sjekker grundig, og gir meg en god latter, stort sett hver gang. Anbefales!

Ikke fornøyd

Føler han ikke lytter til meg, jeg er 24 år han himmler med øyne når jeg kommer med standpunkter akkurat som jeg er ung og dum.
Positivt at han ikke kikker på klokken.

Kunnskapsrik, trygg og tilittsskapende.

Med min sykdom trenger jeg en lege som er lyttende, kunnskapsrik og tilittsskapende. Dette er tre store begreper som min lege innhar.

Jeg er SÅ fornøyd!

Siden jeg har noen år på baken har jeg vært utsatt for litt av hvert fra legestanden, men Sporastøyl håper jeg aldri vil gå av med pensjon! Seriøs, lyttende, aksepterende, grundig og i det hele en flott person å forholde seg til! Han har aldri skuffet og jeg føler meg veldig godt ivaretatt!

Den beste legen!

Det siste året har jeg slitt psykisk og har derfor blitt tett oppfulgt- og godt "kjent" med min fastlege!

Sporastøyl har fulgt meg opp på en fantastisk måte!! Han tar meg alvorlig, lytter, henviser meg videre hvis det er noe han ikke kan hjelpe meg med, tar seg god tid, er omsorgsfull, blid, spør- og kan virkelig det han driver med.

En fantastisk lege- og medmenneske!

Damene på kontoret fortjener også skryt- flotte, blide, hjelpsomme og hyggelige damer!

Flott lege

Hyggelig, tydelig, effektiv og kunnskapsrik. Burde bli mer effektive mht telefontjeneste men stor bonus ved at lege alltid ringer tilbake når dette er avtalt

Fornøyd

Er vel stort sett enig i hans konklusjoner innen det jeg har forutsetninger for å uttale meg om. Trivelig type.

Aldri vurdert å bytte lege!

Engasjert, ærlig og forståelsesfull, men samtidig "streng" og direkte i sine svar.
Kort ventetid.