Ola Stamnes

Solum Legesenter DA

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

1976

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Solum Legesenter DA Telefonnummer35 91 55 8035 91 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pelotongvegen 2 3734 Skien
Ola Stamnes er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Ola Stamnes

Verdens beste lege

Ola er verdens beste lege. Han tar seg tid og lytter på hva jeg har å si. Han ringer meg med en gang han får svar på prøver o.l.

Beste legen!

Føler jeg blir sett, hørt og tatt på alvor. Barna mine er også kjempefornøyd.
Blir tatt godt i mot og gir meg tiden jeg trenger.

Dyktig lege

Har vært min fastlege i ca 10 år, føler at han kjenner meg godt når jeg kommer, hadde en episode for noen år siden hvor jeg var alvorlig syk, og det var da jeg forstod hvor dyktig han var, han forstod med en gang hva det dreide seg om, tok meg virkelig på alvor, og det er i slike situasjoner man ser hva slags lege det handler om, ser noen skriver at han kan virke litt stresset, jeg kan forstå hva de mener men opplever ikke selv at han er det, opplever han som en blid og humoristisk mann som vet hva han driver med, han motiverer også meg til å ta et tak for min egen helse, får meg på vekta, måle blodtrykk og lager avtaler på eventuelle mål man skal ha innen 6 mnd. f.eks.,han sender også raskt videre hvis det er behov for det, noe jeg personlig ser positivt på isteden for å ha en lege som på død og liv skal ordne alt selv.

Fantastisk dyktig lege

Blir alltid hørt og kommer inn på dagen om nødvendig. Føler han virkelig bryr seg og følger opp det som trengs. Også tar han seg god tid og er alltid blid og imøtekommende .

Topp!

Ola Stamnes er den beste legen jeg har vært borti. Super service og faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste.