Elisabeth Swensen

Ingrid Slettens veg 16 3840 Seljord
Elisabeth Swensen er en av 4 fastleger i Seljord

Siste vurderinger av Elisabeth Swensen

Elisabeth

Sikkert ein dyktig lege på mange område. Bør bli flinkare til å henvise vidare på ting ho ikkje kan. Ingen kan alt! Føler eg ikkje blei tatt på alvor. Litt arrogant.

E. Swensen er meget godt kvalifisert, grundig og vurderende til det beste for pasienten !

Elisabeth Swensen er alltid høflig, forståelsesfull og undersøkende for å finne de beste løsningene uansett hva helseproblemene er.
Hun er meget dyktig i sitt yrke og forstår selv, og formidler på en meget forståelses- og respektfull måte alle ting som en trenger svar og informasjon om.
Hun tar også selv opp temaer og problemer som kan være relatert til ens alders problemer. (Eksempel kan være av sexuell karakter / yteevne som mange kan få pga alder)
Hun tar seg alltid god tid, uansett om det er konsultasjon, legetime på hennes kontor eller om det er på tlf som konsultasjonen foregår.
Hun er heller ikke vanskelig å få legetime hos- når og om behovet er tilstede for hennes ekspertise.
Så min erfaring gjennom alle år, alltid brukt henne siden hun kom til Seljord Helsesenter- det er at hun er en meget stor ener uten noe som helst svakheter !

Den eneste!

Vært min lege i snart 30 år. Jeg bytter søren ikke, til tross for intenst mye flytting. Jeg har flyttet til andre kanten av landet og fortsatt valgt å forholde meg til samme lege. Dette er legen som kjenner meg. Jeg bytter ikke om det snør i "vedovnen"! Jeg reiser heller 10 timer for å beholde legen min.

ikkje min favorit

Tenkte eg skulle få hjelp når eg går til lege, måtte vente tre uker og så var det bare at eg ikkje hadde rett på sjukemelding og at det ikkje var bruk for å sende til spesialist.

Tar ansvar

Eg og familien har hatt ho som lege i mange år. Ho har alltid stillt opp. Kjem heim når nokon er alvorleg sjuke, ikkje mange som gjer slikt lenger.