Trygve Tveit

Storgata 174 3915 Porsgrunn
Trygve Tveit er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Trygve Tveit

Tar seg god tid

Byttet til Tveit for noen få år siden, og har vært veldig fornøyd. Han tar seg god tid til pasientene, og har lav terskel for å henvise videre ved behov.
Har også en følelse av at Tveit etter av litt lenger tid mellom hver time enn andre leger jeg har vært hos. Ved behov har jeg alltid fått time på dagen når jeg ringer ned eller dropper innom.

Damen som sitter på kontoret er imøtekommende og veldig kunnskapsrik.

Dere fortjener blomster!

En utrolig fantastisk lege

Jeg har hatt en turbulent fortid og mye sykdom,som jeg da har hatt med mange leger å gjøre.
Trygve Tveit har uten tvil vært og er min beste lege.Han ser deg,hører på deg og gir gode råd og følger deg opp.Også har han en fantastisk kontordame.De er et flott team.

Flott lege

Var veldig fornøyd hos Dr. Tveit de åra jeg var der. Måtte bytte fordi jeg ble avhengig av rullestol og dermes er ikke tilgjengligheten god nok. Begge barna mine er fortsatt hos Dr. Tveit og liker seg godt hos ham. Så har hanei flott kone på kontoret som sekretær. Omsorgsfull og hyggelig.Tveit bryr seg om pasientene og man føler seg trygg og godt ivaretatt.
Savner å ha han som lege!

Veldig, veldig god fastlege!

Dr. Tveit tar seg GOD tid, lytter til pasienten, tar tak i saker med en gang, forklarer ting på en enkel måte og er i det hele tatt veldig menneskelig! Man merker fort at Dr.Tveit oppriktig bryr seg om pasientene. I tillegg har Dr.Tveit, verdens hyggeligste kontordame!

Alle skulle ha en slik fastlege

Blir alltid tatt på alvor hos Tveit. Han er grundig, empatisk og henviser lett videre til spesialist om han ser at det er nødvendig.