Øystein Vik

Stathelle legesenter
Krabberødveien 3 3960 Stathelle
Øystein Vik er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Øystein Vik

Grei lege men grusomme ansatte

Legene på Stathelle legesenter er flinke og hyggelige, men de ansatte der har misforstått sin oppgave fullstendig. Hvordan det er mulig å møte syke pasienter på en så stygg måte som disse gjør er helt uforståelig. Og jeg er ikke alene om å oppleve dette - vet det er mange klager på de. Måtte bytte lege fordi jeg ikke orket sekretærene der mer.

God lege, elending legekontor

Øystein Vik har vært min fastlege i mange år og jeg er godt fornøyd.

Denne tilbakemeldingen er rettet først og fremst mot selve legekontoret og resepsjonen/mottaket der. Det er fasinerende hvordan man har greid å samle så mange legesekretærer med dårlig humør og serviceinnstilling. Her føler man seg som et hår i suppa så fort man banker på vinduet. Jeg har til dags dato aldri sett antydning til et smil hos noen av dem. Dette må være legekontorenes "Fawlty Towers". Resultatet er at nå bytter jeg fastlege, utelukkende pga resepsjonen.

Øystein Vik selv er en hyggelig og imøtekommende lege som vekker tillit.

Ikke seriøs. Lite pasientvennlig

Jeg må du fortelle han hva du mener han skal gjøre, men noe han ikke vil, da nedgang i vekt løser alt. Han sender deg ikke til spesialist selv om han ikke kan funne ut hva som feiler deg.

Føler jeg blir tatt vare på

Siden mitt første møte med han i 2012 har vært møte vært veldig bra. Selvom jeg er veldig sjeldent innom. Virker som ham forstår meg godt og har hjulpet meg til det jeg har hatt behov for. Også fortalt meg om alternative måter til å både og føle meg bedre på og også forebygge plager. Blitt sendt videre til Kiropraktor en gang og fulgt hans råd, og ikke hatt noe problem med tidligere problemer med rygg og knær i etterkant. Føler meg alltid velkommen og gruer meg aldri til å ringe hvis jeg føler meg dårlig.

Fornøyd

Har positive erfaringer med denne legen. Opplever å bli tatt på alvor og få god hjelp. Han er effektiv, men har likevel tid til å prate litt. Virker faglig dyktig.