Anne Berit Aagedal

Moland legesenter

1983

1 person

Moland legesenter Telefonnummer37 03 46 6637 03 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kystveien 690 4815 Saltrød
Anne Berit Aagedal er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Anne Berit Aagedal

Omsorgsfull og lyttende

Fantastisk omsorg, lyttende, tar pasienten på alvor, ser sine begrensninger og henviser fort videre, respekt. Tror hun er en lege mange ønsker seg

Trygg og kunnskapsrik

Tar meg som pasient alltid på alvor. Har alltid god tid til deg, selv om hun er forsinket. Ringer alltid tilbake. Har god humor. Klemmer henne hver gang jeg har vært der. Føler meg aldri "liten" når jeg legger frem mine problemer. Hun er flink til å videresende deg når hun mener du trenger annen hjelp.

Familielegen

Nesten alle i min familie går til Aagedal. Beste legen, jeg vet om. Hun bryr seg virkelig om pasienten sin. Hun har tilogmed latt meg komme, før åpningstider. Da jeg er student er dette veldig praktisk, så går jeg ikke glipp av undervisningen.

Erfaren, kunnskapsrik, rolig, ivaretagende

Imøtekommende, lyttende, humor, faglig, profesjonell både selv og lokalene, vennlig administrasjon,.

Fantastisk forståelsesfull og dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i mange år, blir alltid hyggelig tatt i mot, lytter og følger meg godt opp. Flink til å sende meg videre til spesiallister når helsa tilsier det. Veldig flink menneskekjenner og bryr seg virkelig om pasienten, alltid følt meg ivaretatt.