Emma Beltran

Haraldsgaten 94 5528 Haugesund
Emma Beltran er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Emma Beltran

Fornøyd

Har våre plaget av bihulebetennelse i flerne år, etter 15 min samtale å konsultasjon med Emma, ble jeg henvist til spesialis hvorav både MR og Røntgen. Har hatt flerne leger som sier at dette går over, bare ta medisinen din.
Anbefaler henne sterkt.
Å ikke minst ljempe forståelsesfull lege så kan sitt arbeid

Vanskelig å sette fingeren på

Dette er en noe snodig dame, som er vanskelig å sette fingeren på. Eg har ikke i noen av mine møter med henne vært 100% fornøyd, og det toppet seg fullstendig i mitt siste møte med henne, der eg ikke fikk nok bedøvelse når eg skulle sette inn en ny p-stav. Dette gjorde kjempevondt! Hun virket også veldig usikker på hvordan hun skulle gjøre det, når hun måtte ta ut den gamle først.
Ser flere er fornøyde, men eg kan dessverre ikke føye meg inn i den fanklubben.. har nå byttet fastlege.

Hun sa: jeg vet ikke!

Veldig uryddig og ueffektiv person. Jeg måtte vente 50 min og etterpå konsultasjon var bare 5 min og hun sa hun har ikke tid! Jeg ville skjekke føflek som vokser men hun så på den 1 sek og sa jeg vet ikke. Du må bestemme selv hvis du vil fjerne eller nei. Jeg kan ikke mye om føflek. Jeg spurte henne å veilede meg til å ta bilde men hun viste ingenting.
Ikke anbefales !!! Jeg måtte bytte lege.

Topp

Emma Beltran lurte jeg litt på i starten, har mange diagnoser. Hun tok seg veldig god tid, og tydeligvis lest seg opp på min journal etter at jeg ar der første gang. Er nå veldig fornøyd, har en lett tone med henne, og hun kaller en spade en spade. Dyktig, men jeg forventer ikke at hun kan alt, derfor er jeg glad hun sier fra når hun må høre med andre spesialister.
Topp lege

Anbefales ikke

Mitt inntrykk basert på to legebesøk: Blid og imøtekommende. Jeg klarte imidlertid ikke stole på at hun ga meg profesjonelle og riktige råd og anbefalinger. Manglende kunnskaper. Har byttet lege.