Emma Beltran

Haraldsgata Legekontor
Haraldsgaten 94 5528 Haugesund
Emma Beltran er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Emma Beltran

Dyktig og pålitelig lege!

Hun tar seg god tid til å lytte til pasienten og forklare om sykdommen på en omstendig måte. Hun er høflig og beskjeden. I tillegg gjør hun sitt beste for å gi pasienten en god forståelse av situasjonen og ikke minst tror jeg at hun er flittig fra mitt synspunkt som medisin student. Jeg håper det beste for henne.

Ikke en jeg stoler på

Etter to konsultasjoner bytter jeg lege. Hun virker usikker/nølende og dette er noe som gjør at jeg ikke stoler på henne som min fastlege.
Veldig flink til å snakke med pasientene, noe som igjen fører til ventetid og forsinkelser. Ikke parker bilen på en 30 min parkering om du skal på time.

Not recommended at all

Jeg har nå byttet fastlege etter det jeg opplever som et svært, svært uprofesjonelt legekontor. F.eks så måtte jeg innom 3 ganger til forskjellige legetimer for å ta blodprøve i forbindelse med sjekk av allergier. Den ene prøven forsvant visstnok på laboratoriet, mens den andre prøven, så ble det hele glemt. Greit nok, feil kan skje, men det utrolige var at jeg ble fakturert for alle 3 lege-timene! Etter å ha påklaget dette, så ble likevel beløpet refundert. Jeg er utenlandsk statsborger, og håper dette ikke var et forsøk å lure meg. Men uansett meget uprofesjonelt! Ellers så kan det nevnes at sækretærene som jobber der har svært liten oversikt, og virker lite organiserte og behjelpelige. Også noen ganger svært langt ventetid, inntil en time...

Skal man si en positiv ting, så må det være at Emma er spansk språklig, noe som er positivt for dem med spansk som morsmål, og som enda ikke behersker 100% norsk.

Totalt sett så frarådes denne legen på det sterkeste. Hele legekontoret står til stryk-karakter.

Fornøyd

Har våre plaget av bihulebetennelse i flerne år, etter 15 min samtale å konsultasjon med Emma, ble jeg henvist til spesialis hvorav både MR og Røntgen. Har hatt flerne leger som sier at dette går over, bare ta medisinen din.
Anbefaler henne sterkt.
Å ikke minst ljempe forståelsesfull lege så kan sitt arbeid

Vanskelig å sette fingeren på

Dette er en noe snodig dame, som er vanskelig å sette fingeren på. Eg har ikke i noen av mine møter med henne vært 100% fornøyd, og det toppet seg fullstendig i mitt siste møte med henne, der eg ikke fikk nok bedøvelse når eg skulle sette inn en ny p-stav. Dette gjorde kjempevondt! Hun virket også veldig usikker på hvordan hun skulle gjøre det, når hun måtte ta ut den gamle først.
Ser flere er fornøyde, men eg kan dessverre ikke føye meg inn i den fanklubben.. har nå byttet fastlege.