Emma Beltran

Haraldsgaten 94 5528 Haugesund
Emma Beltran er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Emma Beltran

Topp

Emma Beltran lurte jeg litt på i starten, har mange diagnoser. Hun tok seg veldig god tid, og tydeligvis lest seg opp på min journal etter at jeg ar der første gang. Er nå veldig fornøyd, har en lett tone med henne, og hun kaller en spade en spade. Dyktig, men jeg forventer ikke at hun kan alt, derfor er jeg glad hun sier fra når hun må høre med andre spesialister.
Topp lege

Anbefales ikke

Mitt inntrykk basert på to legebesøk: Blid og imøtekommende. Jeg klarte imidlertid ikke stole på at hun ga meg profesjonelle og riktige råd og anbefalinger. Manglende kunnskaper. Har byttet lege.

Bakgård

Hyggelig lege men distre.
Uryddig og shabby legekontor. esker og rot og alle kan høre fra venterommet om dine plager når du står ved skranken eller ringer.
Blodprøvene lå overalt på prøverommet. Innsyn rett fra gaten.

Tar seg tid og lytter

Veldig imponert - ser det store bildet og lytter til deg. Kommer med forslag og tar deg på alvor. Gir deg tid til å fortelle og virker oppriktig interessert.

Styr unna!

Har vært hos henne tre ganger. Vurderte å bytte etter første gang, men nå er der nok. Hun Googler og leser høyt fra abc-nyheter. Hun stod på lang avstand og så ut til å være livredd for smitte når hun skulle ta bakterieprøver. Holdt pusten og lagde et nummer ut av det. Utrolig nedlatende og respektløst.