Emma Beltran

Haraldsgaten 94 5528 Haugesund
Emma Beltran er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Emma Beltran

Ikke en jeg stoler på

Etter to konsultasjoner bytter jeg lege. Hun virker usikker/nølende og dette er noe som gjør at jeg ikke stoler på henne som min fastlege.
Veldig flink til å snakke med pasientene, noe som igjen fører til ventetid og forsinkelser. Ikke parker bilen på en 30 min parkering om du skal på time.

Not recommended at all

Jeg har nå byttet fastlege etter det jeg opplever som et svært, svært uprofesjonelt legekontor. F.eks så måtte jeg innom 3 ganger til forskjellige legetimer for å ta blodprøve i forbindelse med sjekk av allergier. Den ene prøven forsvant visstnok på laboratoriet, mens den andre prøven, så ble det hele glemt. Greit nok, feil kan skje, men det utrolige var at jeg ble fakturert for alle 3 lege-timene! Etter å ha påklaget dette, så ble likevel beløpet refundert. Jeg er utenlandsk statsborger, og håper dette ikke var et forsøk å lure meg. Men uansett meget uprofesjonelt! Ellers så kan det nevnes at sækretærene som jobber der har svært liten oversikt, og virker lite organiserte og behjelpelige. Også noen ganger svært langt ventetid, inntil en time...

Skal man si en positiv ting, så må det være at Emma er spansk språklig, noe som er positivt for dem med spansk som morsmål, og som enda ikke behersker 100% norsk.

Totalt sett så frarådes denne legen på det sterkeste. Hele legekontoret står til stryk-karakter.

Fornøyd

Har våre plaget av bihulebetennelse i flerne år, etter 15 min samtale å konsultasjon med Emma, ble jeg henvist til spesialis hvorav både MR og Røntgen. Har hatt flerne leger som sier at dette går over, bare ta medisinen din.
Anbefaler henne sterkt.
Å ikke minst ljempe forståelsesfull lege så kan sitt arbeid

Vanskelig å sette fingeren på

Dette er en noe snodig dame, som er vanskelig å sette fingeren på. Eg har ikke i noen av mine møter med henne vært 100% fornøyd, og det toppet seg fullstendig i mitt siste møte med henne, der eg ikke fikk nok bedøvelse når eg skulle sette inn en ny p-stav. Dette gjorde kjempevondt! Hun virket også veldig usikker på hvordan hun skulle gjøre det, når hun måtte ta ut den gamle først.
Ser flere er fornøyde, men eg kan dessverre ikke føye meg inn i den fanklubben.. har nå byttet fastlege.

Hun sa: jeg vet ikke!

Veldig uryddig og ueffektiv person. Jeg måtte vente 50 min og etterpå konsultasjon var bare 5 min og hun sa hun har ikke tid! Jeg ville skjekke føflek som vokser men hun så på den 1 sek og sa jeg vet ikke. Du må bestemme selv hvis du vil fjerne eller nei. Jeg kan ikke mye om føflek. Jeg spurte henne å veilede meg til å ta bilde men hun viste ingenting.
Ikke anbefales !!! Jeg måtte bytte lege.

Topp

Emma Beltran lurte jeg litt på i starten, har mange diagnoser. Hun tok seg veldig god tid, og tydeligvis lest seg opp på min journal etter at jeg ar der første gang. Er nå veldig fornøyd, har en lett tone med henne, og hun kaller en spade en spade. Dyktig, men jeg forventer ikke at hun kan alt, derfor er jeg glad hun sier fra når hun må høre med andre spesialister.
Topp lege

Anbefales ikke

Mitt inntrykk basert på to legebesøk: Blid og imøtekommende. Jeg klarte imidlertid ikke stole på at hun ga meg profesjonelle og riktige råd og anbefalinger. Manglende kunnskaper. Har byttet lege.

Bakgård

Hyggelig lege men distre.
Uryddig og shabby legekontor. esker og rot og alle kan høre fra venterommet om dine plager når du står ved skranken eller ringer.
Blodprøvene lå overalt på prøverommet. Innsyn rett fra gaten.

Tar seg tid og lytter

Veldig imponert - ser det store bildet og lytter til deg. Kommer med forslag og tar deg på alvor. Gir deg tid til å fortelle og virker oppriktig interessert.

Styr unna!

Har vært hos henne tre ganger. Vurderte å bytte etter første gang, men nå er der nok. Hun Googler og leser høyt fra abc-nyheter. Hun stod på lang avstand og så ut til å være livredd for smitte når hun skulle ta bakterieprøver. Holdt pusten og lagde et nummer ut av det. Utrolig nedlatende og respektløst.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er både hyggelig og tar seg god tid til meg( pasienten ). Jeg er glad for at jeg byttet legen som jeg har hatt i fem år og som jeg bare var et nummer i rekken for . Emma Beltram tok meg på alvor med en gang og fikk videresendt meg til riktig spesialist som fant ut av mine plager, som var som var ganske alvorlige hvis jeg ikke fikk riktig behandling. Jeg vil anbefale henne på det varmeste.

Bryr seg

Emma er den første legen jeg har hatt som faktisk bryr seg. Men første gangen du møter henne må du vise at du mener alvor så tar hun deg på alvor.

Hun gir meg den hjelpen jeg trenger og henviser til andre.

Tar seg virkelig tid til deg!

Overhode ikke bra!!

Dr.Google!! Hun googlet og sammenlignet bilder med meg. Skrev ut både antibiotika og allergi medisiner og fikk beskjed om å ta begge på en gang = jeg vil jo aldri vite hva som er galt. Er det bakterier er det jo greit, men er det allergi er det jo greit å vite hva man reagerer på.
Hun snakket kjapt, og jeg følte meg som et lite barn der jeg satt med tanke på hvordan hun snakket til meg.
Er hun på jobb en annen gang min egentlige fastlege ikke er på jobb kommer jeg til å nekte å gå til henne.

ANBEFALES IKKE!! Forstår ikke hvordan hun kan være utdannet lege, for hun virket fullstendig ukompetent.

Tidenes lege!

Den beste legen jeg har hatt! Hun er morsom og får deg til å føle deg tatt vare på. Hun tar deg seriøst.

Hun er en koselig dame, Dog bakteriefobi

Jeg var inne med min 2 år gamle sønn, ho er dyktig som lege. Litt merkelig bare, hvordan hun har kommet seg gjennom legestudiene med veldig markant bakteriefobi.
Hun fikk et noe dårlig rykte på seg i min lille hjembygd, det synes jeg er dumt for hun er tross alt flink til ta pasientene på alvor.
Hun har nå flyttet til nord, og jeg håper hun trives bedre der.