Emma Beltran

Haraldsgata Legekontor Kvinne, 39 år

Autorisert2008
Ledige plasser 315 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Haraldsgata Legekontor

Haraldsgata 94 5528 Haugesund
Emma Beltran er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Emma Beltran

Anbefales ikke

Mitt inntrykk basert på to legebesøk: Blid og imøtekommende. Jeg klarte imidlertid ikke stole på at hun ga meg profesjonelle og riktige råd og anbefalinger. Manglende kunnskaper. Har byttet lege.

Bakgård

Hyggelig lege men distre.
Uryddig og shabby legekontor. esker og rot og alle kan høre fra venterommet om dine plager når du står ved skranken eller ringer.
Blodprøvene lå overalt på prøverommet. Innsyn rett fra gaten.

Tar seg tid og lytter

Veldig imponert - ser det store bildet og lytter til deg. Kommer med forslag og tar deg på alvor. Gir deg tid til å fortelle og virker oppriktig interessert.

Styr unna!

Har vært hos henne tre ganger. Vurderte å bytte etter første gang, men nå er der nok. Hun Googler og leser høyt fra abc-nyheter. Hun stod på lang avstand og så ut til å være livredd for smitte når hun skulle ta bakterieprøver. Holdt pusten og lagde et nummer ut av det. Utrolig nedlatende og respektløst.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er både hyggelig og tar seg god tid til meg( pasienten ). Jeg er glad for at jeg byttet legen som jeg har hatt i fem år og som jeg bare var et nummer i rekken for . Emma Beltram tok meg på alvor med en gang og fikk videresendt meg til riktig spesialist som fant ut av mine plager, som var som var ganske alvorlige hvis jeg ikke fikk riktig behandling. Jeg vil anbefale henne på det varmeste.