Esben Esther Pirelli Benestad

Ordbruk AS

Storgaten 42 4876 Grimstad
Esben Esther Pirelli Benestad er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Esben Esther Pirelli Benestad

Fantastisk lege et flott menneske .

Den beste legen jeg noen gang har møtt. Han fremstår kunnskapsrik og veldig dyktig faglig. Her blir en motttatt med respekt og blir godt ivaretatt, han får en til å føle seg vel. Han virker oppriktig interessert i å hjelpe folk . God lytter , reflekterer og løser folk sine utfordringer. Jeg vil si han utgjør en forskjell for folk. Fantastisk menneske. På forværelset blir en møtt av en hyggelig og smilende ansatt, god atmosfære hos Benestad. Her blir en ivaretatt.

Fantastisk Person

Pirelli er en dyktig lege som har omtanke for pasientene sine, han er så varm og god, du føler deg virkelig ivaretatt når du er pasient hos Pirelli, tusen takk for alt du har gjort for meg, det kan ikke betales for penger.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Benestad er ikke min fastlege, men på grunn av min kjønns annerledeshet, mottar jeg hjelp av hen.
Dr. Benestad blir egentlig en spesialist for meg, men jeg føler likevel for å vurdere hen som lege.
Først og fremst er Esben Esther et fantastisk menneske, med et vanvittig stort engasjement og en interesse for sine pasienter.
Jeg har aldri følt meg redd for å snakke om visse ting, som jeg som regel ville vært med andre leger, fordi jeg veit både på forhånd og gjennom samtaler at Esben Esther er en svært forståelsesfull person, som alltid har gode og forklarende svar.

Jeg fikk vite av en annen lege, at jeg muligens kunne ha Aspergers Syndrom, noe som gjorde meg pottesur og forbanna... men etter bare en time hos Dr. Benestad gikk jeg fra å være forbanna til å smile fra øre til øre.
Dette er fordi jeg trudde jeg visste hva aspergers var for noe, men med god hjelp fra Esben Esther, lærte jeg mye nytt på en time, noe som gjorde meg stolt og veldig glad.
Esben Esther gir ikke bare gode forklaringer, men snakker også på en måte som alminneliggjør sider ved en, altså, at en lidelse eller forstyrrelse ikke behøver å være en sykdom, og det kan i mange tilfeller være et stort pluss i livet... min opplevelse fra helsevesenet generelt, er et merkelig ønske om å sykeliggjøre folk, men det gjør ikke Dr. Benestad, noe som har mye å si på selvtilliten min.
Det er godt å kunne gå til en lege som ser meg som person og som hjelper meg gjennom vanskelige ting og forklarer samtidig veldig godt.

Også må Esben Esther selvfølgelig hylles for sin innsats for mennesker med en annerledes kjønnsidentitet, uten deg hadde hverken jeg eller mange andre fått muligheten til å følge våres drømmer.

Helt fenomenal lege.

Forståelsesfull,empatisk.Tar seg god tid til å lytte til pasienten,Anbefales på det sterkeste.

Flott person, flott lege, flott arbeid!

Esben Esther har tatt meg og min familie på alvor. Hin er en god lege og samtalepartner og gjør en strålende jobb både i forhold til klinisk medisin og det å jobbe for sin hjertesak - transpersonene! Takk Esben Esher!