Gabrielle Iren Danielsen

GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Autorisasjon (2007)

Gabrielle Iren Danielsen er en av 23 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Gabrielle Iren Danielsen

Obs! Obs! Her kan du plutselig få ny fastlege i løpet av natten

Var egentlig fornøyd, og følte meg sett og hørt, men fikk sjokk da jeg en kveld fikk brev fra helenorge om at jeg dagen etter hadde ny fastlege etter et maskinelt uttak. Hun valgte å redusere pasienter over natten uten forvarsel. Fikk beskjed av helenorge om at hun visste godt hva hun gjorde. Jeg hadde nettopp fått henne som fastlege, og brukt mye tid og krefter på å sette henne inn i min situasjon, og må nå starte på nytt. Fikk beskjed av helenorge at om det var greit for henne, kunne jeg likevel ha henne som lege. Jeg kontaktet henne, og det ville hun ikke. Hvor er pasient hensynet?

Rotete og følger ikke opp

Alltid veldig forsinket og har dårlig tid. Bruker ukeavis på å sende henvisninger og gir IKKE tilbakemeldinger på prøvesvar.

Trygg og dyktig

Veldig fornøyd. Opplever henne som trygg og forståelsesfull, og har god evne til å sette seg inn i andres situasjon/sykdom.

Overfladisk

Virker overfladisk og hadde liten tid til å lytte. Ble kastet ut etter oppsatt tid, selv om jeg ikke hadde fått tatt opp det jeg ønsket. Fikk beskjed om å bestille ny time.

Hyggelig lege

Evner å sette seg inn i min situasjon. Ser helheten, men må av og til minnes på ting som skulle hvert sjekket opp😀