Bjørn Kenneth de Lange

Tlf: 37 00 34 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Kenneth de Lange er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Bjørn Kenneth de Lange

Meget bra.

En dyktig lege. Lyttende, behagelig. Har vært behandlet av ham i mange år. Tar pasienten på alvor, alltid.

Fantastisk

En lege som hører og forstår. Tenker på ditt beste-han bør aldri gå av med pensjon.Behjelpelig og rolig.

Trygg og god lege!

Jeg har brukt De Lange i mange år, og gruer meg for den dagen han ikke skal praktisere lenger! Han er flink, trygg og god, kunnskapsrik og har en rolig og behagelig måte å være på :-) Han følger nøye opp og sender en fort videre om han mener det er nødvendig :-) Han har god tid til å lytte og sette seg inn i ting og er god til å forklare ting på en forståelig måte. Jeg håper jeg kan fortsette hos ham enda en god stund :-) Det går også veldig fort å få time hos ham nå, etter den nye ordningen er begynt - som regel får jeg time samme dag jeg ringer :-)

Min fastlege i mer en 30 år.

Lang og allsidig erfaring.Hensynsfull og lyttende.
Sympatisk.Kunnskapsrik.
Det får holde,selv om jeg kunne ha skrevet mer.

Tillitvekkende

Jeg har vært legens pasient i mange år og har bare
hatt gode erfaringer . Han nøler ikke med å henvise
pasienter til spesialister. Føler meg trygg.

God lege

En dyktig lege med god innsikt i sitt fagområdet. Svært positiv og hjelpende mot pasienter. Litt lang ventetid for timebestilling og møtet, men det er verdt ventingen for en ordentlig behandling. Anbefales på det sterkeste!

En fantastisk lege.

Har brukt Bjørn De lange i mange år, og han er en fantastisk dyktig lege.
Ha ikke noe og sette fingeren på, og personalet i resepsjonen er også meget hyggelige og serviceminded. Kan virkelig anbefales!

For mange pasienter

Med for mange pasienter er det dessverre en naturlig funksjon at noen pasienter faller igjennom. At dette skjer ved alvorlig sykdom er ekstra graverende. Foreslår at folk velger leger med ledige plasser. Utover dette har jeg ingeting å si mot ham som person.

positivt

Har brukt De Lange i mange år . Hans evne til kommunikasjon har utviklet seg positivt i denne tiden . Har bare gode ting å si om ham .
Tilgjengeligheten ved Pollen legesenter er derimot helt elendig. Har hatt følelsen av å bli holdt for narr med laaaaaaaaaaaaaang og kostbar venting i telefon. Folk som tjener såpass må da ha råd til å ansette nok resepsjonister !
(myye mer enn 5 min. venting)

Den beste legen jeg har hatt

Dyktig,alltid likt de lange. God innsikt i sitt yrke, Han sender deg til spesialister hvis det trengs.

Meget dyktig lege.

Legen er engasjert, dyktig og gir effektiv behandling.

Meget god lege!

Har alltid tid til og lytte og ta pasienten på alvor. Sender videre til spesialist raskt vis nødvendig.Kan virkelig anbefales.

En lege som alltid tar pasienten sin på alvor.

Er dyktig,gir forståelige vurderinger og henviser raskt videre til spesialist.Har hatt samme lege i mange år og vil ikke bytte!!

Utrolig hyggelig og dyktig lege!

Legen er hyggelig.Han er aldri stresset, og har tid til å lytte! Han er sjelden forsinket.Kan anbefale han som lege!!

helt topp

alltid fornøyd med han. rolig . ikke stresset og har alltid god tid. er rett og slett kjempe fornøyd.

En lege som er tilstede når du virkelig trenger han!!

Bjørn de Lange er en lege som tar seg tid, ser og lytter til deg som pasient. En veldig god lege når livet røyner på!!

Klok og dyktig fastlege

Jobber MED pasientene for å STYRKE helsen. Har evnen til å lytte.