Torunn Eide

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Torunn Eide er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Eide

Ikke tilstede som person

Var til konsultasjon hos Bjerve og inntrykket var at her var det samlebånd, raske konklusjoner og så ut så raskt som mulig.

Veldig lite ble gjort for å forsøke å få meg til å føle at jeg ble tatt på alvor utover selve regningen. Nesten bisarr opplevese. Jeg følte meg nesten litt brukt når jeg ble sendt på dør.

Stødig

Eg opplever ho som ein flink og stødig lege - som tar deg på alvor og som lyttar. Det er kort ventetid på kontoret, og ho huskar historikken din.

Anbefalte

Torunn er fantastisk. Hun har alltid vært veldig snill, profesjonell og imøtekommende til meg. Når jeg leser noen av de negative kommentarene, kjenner jeg ikke dem i det hele tatt. Jeg vil anbefale henne helhjertet. En veldig omsorgsfull lege.
SM

Elendig service på Majorstuhuset

Jeg er en ung mann med betennelse på hjertet som fikk beskjed om å trosse smertene og ringe dagen etter. De ga meg så time en uke senere.

Flink lege

Jeg kan ikke forstå meg på de dårlige anmeldelsene som er blitt gitt her. Jeg byttet til Torunn for noen år siden, og var i starten engstelig grunnet dårlige tilbakemeldinger på denne siden. Jeg har nå vært hos henne en håndfull ganger, og jeg opplever alltid at hun lytter til meg, og tar meg seriøst. Jeg har alltid opplevd henne som forsåelsesfull og jeg føler meg godt ivaretatt!