Torunn Bjerve Eide

Autorisasjon (2002)

Torunn Bjerve Eide er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

Ikke tilgjengelig

Har aldri ledige timer og kan ikke bestille time hos henne. Blir sendt til nye turnusleger ved hvert besøk.

Dyktig fastlege

Har hatt Torunn som fastlege siden 2016. Hun er effektiv og direkte, men jeg opplever at jeg får god hjelp og at hun er genuint interessert i å enten bidra med riktig hjelp selv eller henvise til riktig kompetanse. Jeg har stoffskiftesykdom og opplever at hun følger opp godt. Jeg har fått oppfølging av henne gjennom snart 2 svangerskap og opplever henne som en ivaretakende og dyktig lege jevnt over.

Hun er fastlege for sønnen min i tillegg, opplevde henne som flink til å gjøre legetimen mindre skummel for en skeptisk 2-åring.

Profesjonell og effektiv

Torunn Bjerve Eide er min fastlege, og det viktigste for meg er at hun er kunnskapsrik og profesjonell. Hun er rett på sak, og det er lite small talk. Men føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og at hun er grundig. Hun er også rask til å henvise videre om det er behov for det. En god fastlege som jeg er førnøyd med.

Den beste fastlegen

Torunn har vært min fastlege siden 2013. Jeg er veldig fornøyd. Hun er dyktig faglig, effektiv og veldig god på kommunikasjon. Anbefales på det sterkeste.

En kompetent lege

Jeg har vært hennes pasient i omtrent 5-6 år, og jeg har også vært der av forskjellige grunner. Torunn er godlytter og fra mitt ståsted hun alltid prøvd å finne en løsning og komme med mulige alternativer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.