Michael John Golding

Tlf: 37 25 03 36 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Michael John Golding er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Michael John Golding

Super Lege

Synes Golding har vært en super lege, jeg har hatt problemer ( Har fortsatt ) med hodepiner og lite søvn og han har prøvd sitt beste for å komme til bunns i saken.

Som pasient så følte jeg at han hørte meg og at han ville mitt beste til alle tider, sammen så laget vi en plan på hvordan vi skulle gå til verks for å bli kvitt hodepinene.

Nå har jeg flyttet for å komme litt nærmere familie men jeg anbefaler Golding på det sterkeste, en dyktig og god lege som virkelig tar fatt i dine problemer.

Overlegen og arrogant

liker han ikke, han er overlegen og jeg føler han ser ned på passientene sine.. er glad jeg har byttet..

Manglende rutiner

Manglende rutiner.
Henvisninger blir ikke gjort som avtalt, oppfølging er dårlig, Man får følelsen at det er sin egen feil at deres rutiner ikke er fulgt.

En dyktig lege

Han er en lavmælt kar som hører etter på hva pasienten sier og tar en på alvor. Jeg er godt fornøyd og har brukt ham i årevis.

Framstår som fordomsfull og overbærende

Golding gav meg følelsen av å bli sett ned over nesetippen på fra første øyeblikk, som om jeg var en byrde og uverdig legebehandling. Dette inntrykket ble forsterket av en samtale i et tilsynelatende arrogant tonefall blottet for tiltaksvilje. Denne holdingen preget i stor grad forholdet vårt og førte slik jeg ser det til at jeg ikke hadde tilgang på akseptable fastlegetjenester.

Hans øvrige medisinske kompetanse vet jeg lite om, da jeg i møte med Golding aldri kom langt nok i en konstruktiv samtale til å se hva han var god for. Jeg sluttet forøvrig i denne perioden å benytte lege overhode. Lite fristende å oppsøke hjelp når det resulterer i følelsen av å bli syk.

Golding er en lege jeg ikke vil anbefale.

Arrogant og motvillig

Forstår ikke hvorfor denne siden ikke tar inn en ærlig vurdering av Michael Golding? Jeg har selv arbeidet i helsesektoren i mange år, og mener å ha forutsetninger for å vurdere en leges faglige dyktighet og empati med sine pasientene. Det er mulig at han er en dyktig lege, men hvordan kan man vurdere dette når han er fullstendig uinteressert i å kommunisere med sine pasienter. For min del kan det virke som han mistrives i sin arbeidssituasjon. Ta nå dette inn, slik at nykommere i Grimstad er advart mot å bruke ham!

En kjempedyktig lege

Han tar alltid meg og min familie på alvor. Kjempedyktig som lege, etter mange år har jeg alltid opplevd riktige diagnoser/konklusjoner hos ham. Sender oss videre til spesialister når det trenges. En mann av få ord, men han lytter og gir sin vurdering slik at det er forståelig for meg å skjønne situasjonen. Sitter inne med enormt mye kunnskap om sykdommer. Føler meg alltid trygg og velkommen hos ham.

Godt mulig en dyktig lege, men passet ikke for vår familie

Min erfaring er at Golding dessverre ikke lytter i den grad jeg mener en lege bør.
Jeg synes han er passiv i tilnærmingen til pasienten. Det er godt mulig han er en dyktig lege, men vi valgte selv å bytte til en kvinnelig lege og det har fungert veldig godt for vår famile.

Tar ikke pasientenes bekymring på alvo

Du må nesten være død eller at han kan se det direkte på prøver, for at han skal akseptere at du faktis er syk. Da først kan det være at han gir behandling eller sender deg videre til spesialist.

En lege som dessverre ikke "ser" pasienten(meg...)

Min erfaring er at han ikke lytter og tar til etterretning det jeg prøver å formidle, han verken "ser" meg el hører hva jeg sier dessverre. Faglig dyktig ift somatikk er nok selv om han heller ikke her hører mine erfaringer ift kroniske el tilbakevendende sykdommer som da dessverre kan føre til at fordi han pleier å behandle på en måte ved en sykdom, også gjør samme vurdering ift meg selv om jeg sitter på årevis av erfaring om hva som fungerer på MEG selv om det kanskje ikke er den måten de fleste har behov for. Dette er synd for somatisk sitter han på masse kunnskap,mer enn mange andre vil jeg påstå, men så lenge han ikke er lydhør for noe av de erfaringene jeg sitter med ift meg selv i det hele tatt så hjelper ikke denne fagkunnskapen i mitt tilfelle....
Men i og med han har kunnskap i massevis så er han sikkert en flink lege for andre men dessverre ikke meg først og fremst fordi jeg føler han ikke ser på helheten av alle mine lidelser og ikke mine tidligere erfaringer og dermed så gjør han i MITT tilfelle bare vondt verre(spes ift mine medisiner ift psykiske lidelser...) DESSVERRE for hyggelig og dyktig faglig ER han men han "ser" ikke meg i alle fall...

Fantastisk lege!

Golding tar pasienten på alvor, lytter og er fantastisk dyktig! Beste legen jeg har hatt.