Michael John Golding

Brannstasjonen Legesenter Mann, 58 år

Autorisert1989
Ledige plasser 27 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 26A 4878 Grimstad
Michael John Golding er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Michael John Golding

Super Lege

Synes Golding har vært en super lege, jeg har hatt problemer ( Har fortsatt ) med hodepiner og lite søvn og han har prøvd sitt beste for å komme til bunns i saken.

Som pasient så følte jeg at han hørte meg og at han ville mitt beste til alle tider, sammen så laget vi en plan på hvordan vi skulle gå til verks for å bli kvitt hodepinene.

Nå har jeg flyttet for å komme litt nærmere familie men jeg anbefaler Golding på det sterkeste, en dyktig og god lege som virkelig tar fatt i dine problemer.

Overlegen og arrogant

liker han ikke, han er overlegen og jeg føler han ser ned på passientene sine.. er glad jeg har byttet..

Manglende rutiner

Manglende rutiner.
Henvisninger blir ikke gjort som avtalt, oppfølging er dårlig, Man får følelsen at det er sin egen feil at deres rutiner ikke er fulgt.

En dyktig lege

Han er en lavmælt kar som hører etter på hva pasienten sier og tar en på alvor. Jeg er godt fornøyd og har brukt ham i årevis.

Framstår som fordomsfull og overbærende

Golding gav meg følelsen av å bli sett ned over nesetippen på fra første øyeblikk, som om jeg var en byrde og uverdig legebehandling. Dette inntrykket ble forsterket av en samtale i et tilsynelatende arrogant tonefall blottet for tiltaksvilje. Denne holdingen preget i stor grad forholdet vårt og førte slik jeg ser det til at jeg ikke hadde tilgang på akseptable fastlegetjenester.

Hans øvrige medisinske kompetanse vet jeg lite om, da jeg i møte med Golding aldri kom langt nok i en konstruktiv samtale til å se hva han var god for. Jeg sluttet forøvrig i denne perioden å benytte lege overhode. Lite fristende å oppsøke hjelp når det resulterer i følelsen av å bli syk.

Golding er en lege jeg ikke vil anbefale.