Michael John Golding

Brannstasjonen Legesenter

1989

Brannstasjonen Legesenter Telefonnummer37 25 03 3637 25 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arendalsveien 26A 4878 Grimstad
Michael John Golding er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Michael John Golding

Gir anbefalinger innen områder han mangler innsikt

På mange områder er han dyktig, men mitt inntrykk er at han til en viss grad er forutinntatt og ikke alltid er for opptatt av helhetsbildet når dette bør være med i evalueringen. Han fremstår som delvis styrt av førsteinntrykk og egne følelser når det gjelder vurdering av pasient og ser dessverre ikke ut til å ha problemer med å gi råd og anbefalinger innen områder der han selv innrømmer å mangle innsikt. Dette skaper usikkerhet og sviktende tillit til behandler, samt at det i praksis kan avskjære pasient fra videre oppfølging hos mer kompetent ekspertise.

Super Lege

Synes Golding har vært en super lege, jeg har hatt problemer ( Har fortsatt ) med hodepiner og lite søvn og han har prøvd sitt beste for å komme til bunns i saken.

Som pasient så følte jeg at han hørte meg og at han ville mitt beste til alle tider, sammen så laget vi en plan på hvordan vi skulle gå til verks for å bli kvitt hodepinene.

Nå har jeg flyttet for å komme litt nærmere familie men jeg anbefaler Golding på det sterkeste, en dyktig og god lege som virkelig tar fatt i dine problemer.

Overlegen og arrogant

liker han ikke, han er overlegen og jeg føler han ser ned på passientene sine.. er glad jeg har byttet..

Manglende rutiner

Manglende rutiner.
Henvisninger blir ikke gjort som avtalt, oppfølging er dårlig, Man får følelsen at det er sin egen feil at deres rutiner ikke er fulgt.

En dyktig lege

Han er en lavmælt kar som hører etter på hva pasienten sier og tar en på alvor. Jeg er godt fornøyd og har brukt ham i årevis.