Michael John Golding

Autorisasjon (1989)

Ingen på venteliste

Michael John Golding er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Michael John Golding

lyttende, effektiv og klar på sin egen kunnskap

Kom som ny pasient. Han var lyttende, stilte spørsmål og var rask til å henvise videre, og jeg fikk rask tilbakemelding på prøver som ble tatt :)

Rett på sak og ærlig

Jeg er fornøyd, han er en dyktig lege, og når livet er dritt så slipper du å forklare og kverulere. Vi skal ikke måtte holde et foredrag for å få noe hjelp. Går vi til legen så spør vi om hjelp på lovlig vis. Så da skal ikke fortid være annet enn fortid

Trygg og pålitelig

Bra konsultasjoner hvor han lytter til deg, men utfordrer deg samtidig til å ha en formening om tiltak/behandling.
Får alltid prøveresultater i posten med en liten kommentar.
Ringer deg gjerne personlig et par dager etter konsultasjonen for å høre hvordan det går.
Virker altså interessert i pasienten.

God lege, men dårlig til å lytte til pasientene sine.

Hn snakker kort til pasientene sine og spør ikke ut om deres opplevelser/symptomer. Føles ut som om han bare vil ha pasienten inn og ut dør på 5 minutter.

Arrogant og forutinntatt

Nei og nei. Tok meg ikke på alvor i det hele tatt da jeg kom til han da jeg var i en vanskelig livssituasjon. Han bagatelliserte det hele og var direkte spydig og frekk slik at jeg brast i gråt og forlot kontoret i bråhast og setter aldri mine ben der mere. Følelsen av at denne legen ikke ville en vel ble altoverskyggende. Han er en dårlig lytter og heved er du advart hvis du ønsker en seriøs lege som tar deg på alvor. Den dårlige følelsen. Slik skal det ikke være. Jeg nærmer meg snart 60 og har frekventert en del leger gjennom årenes løp, så jeg vil si jeg har sammenligningsgrunnlag. Styr unna!