Dagfinn Hagtvedt

Storgaten 60 4876 Grimstad
Dagfinn Hagtvedt er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Dagfinn Hagtvedt

En helt fantastisk lege

Dette er en helt fantastisk god lege, akkurat slik en lege skal være. Den beste legen jeg noensinne har hatt. Han tar seg god tid til å lytte, er flink til å følge opp, og henviser dersom han er i tvil. Han er lett å kommunisere med, er medmenneskelig, og viser stor grad av empati. En dyktig lege!!! Kan anbefale han på det varmeste.

Meget bra lege

Han er en lege som tar seg tid til å høre hva du sier.
Han er flink til å lytte, og bruker den tiden som trengs. Han er flink til å følge opp.

En fantastisk lege

En får alltid følelse av at han har god tid til oss, selvom vi vet at tiden han har er "knapp"med hver enkelt, han har kommet med mange gode ord,og for vår familie har han vært en fantastisk,støttende lege og medmenneske.

Super lege

Jeg byttet til han i 2004, og det er den beste legen jeg har hatt. Han hører alltid på deg, blir ikke stresset av hvor mange som venter. Kommer alltid inn ved behov. Veldig dyktig på mange områder, og dersom han er i tvil, sender han deg videre. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Topp

Lytter alltid. Er flink til å se helhet. Flink til å sende videre til spesialist hvis han er i tvil om diagnose