Dagfinn Hagtvedt

1991

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Vinkjelleren Legesenter
Storgaten 60 4876 Grimstad
Tlf: 37 09 08 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dagfinn Hagtvedt er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Dagfinn Hagtvedt

En helt fantastisk lege

Dette er en helt fantastisk god lege, akkurat slik en lege skal være. Den beste legen jeg noensinne har hatt. Han tar seg god tid til å lytte, er flink til å følge opp, og henviser dersom han er i tvil. Han er lett å kommunisere med, er medmenneskelig, og viser stor grad av empati. En dyktig lege!!! Kan anbefale han på det varmeste.

Meget bra lege

Han er en lege som tar seg tid til å høre hva du sier.
Han er flink til å lytte, og bruker den tiden som trengs. Han er flink til å følge opp.

En fantastisk lege

En får alltid følelse av at han har god tid til oss, selvom vi vet at tiden han har er "knapp"med hver enkelt, han har kommet med mange gode ord,og for vår familie har han vært en fantastisk,støttende lege og medmenneske.

Super lege

Jeg byttet til han i 2004, og det er den beste legen jeg har hatt. Han hører alltid på deg, blir ikke stresset av hvor mange som venter. Kommer alltid inn ved behov. Veldig dyktig på mange områder, og dersom han er i tvil, sender han deg videre. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Topp

Lytter alltid. Er flink til å se helhet. Flink til å sende videre til spesialist hvis han er i tvil om diagnose

Ingen kan måle seg med denne legen!

Dagfinn Hagtvedt har vært min lege i drøye 10 år og jeg har aldri hatt en lege som er så dyktig og flink som ham. Han har ALLTID tid til meg, tar seg tid til å lytte, tar seg tid til å forklare grundig. Vi har en utrolig god kjemi, samme humor og han er en lege jeg føler meg 100% avslappet hos og kan snakke med alt om.

Dr. Perfect

Rask, kunnskapsrik, seriøs og pålitelig.
Alltid time på dagen hvis man trenger.
Ikke en lege for folk som vil sykemeldes uten grunn, ellef få piller man ikke har bruk for.
Men helt unik når det kommer til behandling.

En dyktig lege og en lege med innsikt

EN LEGE SOM ER LETT Å KOMMUNISERE MED. DYKTIG PÅ MANGE FELT MED GOD OVERSIKT OG STOR FORSTÅELSE.

Veldig god lege

En lege som hører på deg og gi deg råd å ta deg på alvorlig,sann en lege skal være

En faglig og trygg lege

Dagfinn er en lege som ser hele pasienten. Bruker tid på å lytte til deg som pasient. Han tar deg på alvor men samtidig gir han en ærlig og usminket tilbakemelding. Det er en lege som inngir stor tillit.
Jeg vil ikke bytte så lenge han har praksis.

En faglig dyktig lege

Trygg lege med god kunnkap. Trygg i sin avgørelser. Henviser om nødvendig. Tar deg på alvor. Lett å få time om man trenger hjelp. Kommer inn på dagen

Dyktig

Jeg føler meg godt ivaretatt av legen.
Jeg føler meg trygg på at jeg kan ta kontakt ved behov, selv uten timeavtale.