Dagfinn Hagtvedt

Storgaten 60 4876 Grimstad
Dagfinn Hagtvedt er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Dagfinn Hagtvedt

Meget bra lege

Han er en lege som tar seg tid til å høre hva du sier.
Han er flink til å lytte, og bruker den tiden som trengs. Han er flink til å følge opp.

En fantastisk lege

En får alltid følelse av at han har god tid til oss, selvom vi vet at tiden han har er "knapp"med hver enkelt, han har kommet med mange gode ord,og for vår familie har han vært en fantastisk,støttende lege og medmenneske.

Super lege

Jeg byttet til han i 2004, og det er den beste legen jeg har hatt. Han hører alltid på deg, blir ikke stresset av hvor mange som venter. Kommer alltid inn ved behov. Veldig dyktig på mange områder, og dersom han er i tvil, sender han deg videre. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Topp

Lytter alltid. Er flink til å se helhet. Flink til å sende videre til spesialist hvis han er i tvil om diagnose

Ingen kan måle seg med denne legen!

Dagfinn Hagtvedt har vært min lege i drøye 10 år og jeg har aldri hatt en lege som er så dyktig og flink som ham. Han har ALLTID tid til meg, tar seg tid til å lytte, tar seg tid til å forklare grundig. Vi har en utrolig god kjemi, samme humor og han er en lege jeg føler meg 100% avslappet hos og kan snakke med alt om.