Kristen Heimdal

Frolandsenteret 1 4820 Froland
Kristen Heimdal er en av 6 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Kristen Heimdal

Dårlig resepsjon

Legen er god og trygg og være hos, når man først kommer frem, men resepsjonen der imot er kranglende, frekk upålitelig, krenkende og uhyggelig vanskelig og komme i kontakt med. Prøvd tre dager på rad og ringe og kommer bare til en automatisk svar at de har åpent og så kommer det at tlf er opptatt.. Og når en først kommer i kontakt med damen bak tlf, så nøter man en frekk og lite i møte kommende person som ikke hører etter, sitter og sier man ikke har vært der så legen kan nok ikke hjelpe deg, selv om man faktisk har vært der.. Aldri mer skal jeg eller min familie sette vores bein hos kristen heimdal, ikke fordi legen ikke er flink og følger opp, for det skal selve legen ha. Han er utrolig flink! Men dessverre så sitter det en dame i skranken hos han som ødelegger alt!

Denne legen fortjener virkelig ros for sin innsats

En veldig hyggelig lege som virkelig lytter til sine pasienter. Han er dessuten meget flink til å få deg utredet hos spesialister når det trengs. Alt i alt den desidert beste legen jeg noensinne har gått til. Anbefales på det varmeste

Helt super lege

Sympatisk mann, som tar dine plager og symptomer alvorlig. Flink til å lytte, rask med henvisning.
Han er lett å prate med.

Kan virkelig anbefale denne legen!

Veldig god lege

Kjæpp, profesjonell, høflig , lyttig. Han er veldig hjelpsom, ryddig.
God kontor, venterom. Legesekretær er kjempebra.

Dr. Heimdal er meget dyktig.

Kan ikke få skrytt nok av Dr. Heimdal.Han behandler pasientene med respekt i tillegg til deres evt. lidelser.

veldig grei

dette er en veldig grei og dyktig lege, jobber raskt og effektivt. er meget fornøyd med han.

Glimrende lege

Heimdal er en lege jeg alltid har kunnet stole på. Han følger opp og er flink til å lytte til problemer og sender deg til spesialist om nødvendig. Han tar pasienter seriøst

EN kjempedyktig lege

Følger alltid opp uavklarte symptomer. Bryr seg om deg som menneske.

en meget kompitent lege

denne legen gjør det han kan og jeg er veldig fornøyd med det :-)

kjempelege

tar deg på alvor,å søker deg raskt videre.ringer deg opp i løpet av dagen hvis man trenger hjelp

Imøtekommende - høflig-tar ting på alvor-alltid positiv.

Dette er en meget høflig og pliktoppfyllende lege føler jeg, sender deg videre til spesialist, om det er noe.Kan ikke finne noe å utsette på han i det hele tatt.

Grei nok

Får total stryk på hormonrelaterte problemer, jeg trenger mer hjelp en denne legen kan eller er villig til å gi.