Knut Gimre Hernes

Kystveien 154 4842 Arendal
Knut Gimre Hernes er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Knut Gimre Hernes

Veldig fornøyd

Alltid lett å få time 👍 Alle som er der er hyggelige og imøtekomme. Veldig fornøyd med legesenter og fastlegen.

blitt dårligere med årene

Jeg har hatt Dr.Hernes i en del år nå og i begynnelsen var han flink til å lytte ta seg god tid osv. Han var flink til å ta pasienter på alvor (har flere familiemedlemmer som og har han), men siste året virker det som han har dårlig tid og har lyst til å ha deg ut av kontoret så raskt som mulig. Han er flink til å hive sykemelding etter deg og skrive ut medisiner. Jeg var strålende fornøyd før og kunne si at han var den beste legen, men nå klarer jeg ikke å ta han seriøst lenger.

For legekontoret kunne jeg ønske at det var mulig at legene hadde telefontid for det er mye man kan løse på telefonen som man ikke trenger å reise ned på legekontoret for. Virker som det er kun for å håve inn penger.

meget profesjonelle

Knut er en lege som både ser og høre på sin pasienter, han tar dem på alvor og gir dem korrekt behandlinger. Han er varm og imøtekommed. Om Knut valgt å være politiker hadde ingen av hans pasienter stemte for han. Fordi dem ønsker ikke å miste han som lege.

Topp lege !!

Hadde Knut som lege i flere år da jeg bodde i Arendal. En UNIK lege som alltid var genuint interessert, spurte, forklarte og ikke redd for å henvise videre. Ekte engasjert og følte meg sett og tatt på alvor bestandig. Så meg som helt menneske og ikke bare som et kasus. Mange leger hadde hatt mye å lærere av han !! Virkelig personlig egnet som lege!! Veldig flink med barn og god oppfølging på alle måter !! Anbefales på det sterkeste!

Meget bra lege

Veldig tilstede for pasient. Tar alt alvorlig og videresender ved behov. Husker meget godt sine pasienter.