Knut Gimre Hernes

Havblikklegene

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Havblikklegene
Kystveien 154 4842 Arendal
Tlf: 37 09 77 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Gimre Hernes er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Knut Gimre Hernes

Beste legen.

Knut Hernes er den beste legen jeg noengang har hatt. Han tar seg alltid god tid til meg, og er alltid imøtekommende og koselig når jeg kommer. Han er utrolig lett å snakke meg og en utrolig ærlig og åpen mann.Jeg føler meg alltid trygg når jeg er der, fordi jeg vet at han vil mitt beste. Han er utrolig flink i jobben sin. Anbefaler han som lege til alle som er på legejakt!

Så imøtekommende og positiv at en glemmer hva en feiler.

Ekstremt effektiv og hyggelig! Fem minutter med Hernes gjør underverker. Han burde vært malen for alle leger. Alltid blid og imøtekommende. Havblikk legesenter er et funn!

Veldig fornøyd

Alltid lett å få time 👍 Alle som er der er hyggelige og imøtekomme. Veldig fornøyd med legesenter og fastlegen.

blitt dårligere med årene

Jeg har hatt Dr.Hernes i en del år nå og i begynnelsen var han flink til å lytte ta seg god tid osv. Han var flink til å ta pasienter på alvor (har flere familiemedlemmer som og har han), men siste året virker det som han har dårlig tid og har lyst til å ha deg ut av kontoret så raskt som mulig. Han er flink til å hive sykemelding etter deg og skrive ut medisiner. Jeg var strålende fornøyd før og kunne si at han var den beste legen, men nå klarer jeg ikke å ta han seriøst lenger.

For legekontoret kunne jeg ønske at det var mulig at legene hadde telefontid for det er mye man kan løse på telefonen som man ikke trenger å reise ned på legekontoret for. Virker som det er kun for å håve inn penger.

meget profesjonelle

Knut er en lege som både ser og høre på sin pasienter, han tar dem på alvor og gir dem korrekt behandlinger. Han er varm og imøtekommed. Om Knut valgt å være politiker hadde ingen av hans pasienter stemte for han. Fordi dem ønsker ikke å miste han som lege.

Topp lege !!

Hadde Knut som lege i flere år da jeg bodde i Arendal. En UNIK lege som alltid var genuint interessert, spurte, forklarte og ikke redd for å henvise videre. Ekte engasjert og følte meg sett og tatt på alvor bestandig. Så meg som helt menneske og ikke bare som et kasus. Mange leger hadde hatt mye å lærere av han !! Virkelig personlig egnet som lege!! Veldig flink med barn og god oppfølging på alle måter !! Anbefales på det sterkeste!

Meget bra lege

Veldig tilstede for pasient. Tar alt alvorlig og videresender ved behov. Husker meget godt sine pasienter.

Fantastisk!!

Det finnes ikke bedre lege. Følelsen av å bli tatt på alvor. Kommer aldri til å bytte legesenter. Ble godt fulgt opp i svangerskapet og etterpå til tross for at han ikke var min fastlege. han er genuint interessert i pasienten sin og henviser om nødvendig.

Rett mann på rett plass

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med min fastlege. Knut burde undervise alle landets leger og behandlere om hvordan ta imot pasienter på en god måte, få de til å føle seg viktige, tatt på alvor, ivaretatt, forstått og godt fulgt opp. Han er en enormt(!) god menneskekjenner, og er trygg på seg selv og det han kan. Samtidig nøler han ikke med å henvise til andre fagfolk når det er behov for det. Han finner ofte fram penn og papir for å tegne og forklare slik at man forstår kompliserte ting på en enkel måte.

Jeg har hatt Knut som lege i en årrekke nå, og har opplevd en fantastisk kompetanse både når det gjelder oppfølging under utfordrende svangerskap, syke barn, psykiske utfordringer og alle mulige slags vanlige sykdommer. I tillegg er han skikkelig flink med barn. Snakk om rett mann på rett plass!

Det eneste som er dumt er at han ikke har plass til flere pasienter - alle hadde fortjent å ha en lege som Knut.

Knut Hernes er en fantastisk lege! Han tar seg god tid, og han har forståelse for det du kommer til han med. Han ser alltid helhetsbilde. Veldig flink med barn. Jeg har fått fantastisk oppfølging gjennom svangerskap hos han. Jeg får alltid følelsen av at han tar meg på alvor. I tillegg er han veldig hyggelig, morsom og lett å snakke med.

For en mann!

Det er ikke vanskelig og skjønne at hernes er en opptatt mann og med fulle ventelister. Dette må være Norges beste mann og lege. Han tar deg på alvor, møter deg alltid med en smil når du kommer inn og spør deg hva som er galt. Han får deg til og stole på at han skal "fikse" deg og kommer gjerne med forslag om videreføring til spisialist. Ville nesten ikke flytte fra Arendal fordi jeg da mista han som min fastlege. Savner han masse og håper jeg flytter tilbake til Arendal snart.

beste legen der finnes

Han er spesielt god med barna, tar seg tid til å lytte å forstå. Nesten ingen ventetid. Jeg går ut av legekontoret med følelse av å alltid å bli tatt alvorlig og fått best behandling eller henvisning.

den beste legen til barn og voksne

Lytter, får frem smilet ditt, får barna til å trives, engasjert i pasienten. En glede å komme til. En hyggelig person å ha telefon dialog med.

Man blir nesten frisk bare man kommer inn døra :-)

Den beste legen jeg har hatt i mitt liv. Har hatt han som lege i mange år og alltid følt meg ivaretatt. Han veileder og sender deg til videre utredning der han selv ikke kan hjelpe. Han setter aldri merkelapp på det psykiske hvis det ikke er riktig slik som mange andre leger gjør. Han deler tom. ut direkte tlfnr. hvis det trengs i en nødsituasjon. Fantastisk:-)

Flink fastlege (spesielt med barn)

Knut Hernes er en flink lege som er veldig flink med barn. Jeg har kun erfaring med han som lege til barna mine, ikke til meg som voksen. Han tar oss som foreldre på alvor og er flink til å få barna til å føle seg trygge. Kunnskapsrik og dyktig, anbefales absolutt.

fantastisk lege

Kjempe fornøyd. Tar oss på alvor, sjekker grundig og sender oss videre om han er i tvil.

Veldig flink lege!

Har ikke hatt han som fastlege, men kun vært hos han da fastlege ikke var tilgjengelig. Dette var i forbindelse med min datter som da bare var få mnd. Han tok seg god tid og vi fikk en opplevelse av at han var genuint opptatt av å hjelpe. Veldig flink med barn.

Knut Hernes er en fantastisk lege som virkelig brenner for sitt yrke og ønsker å hjelpe alle på best mulig måte. Dette er en lege som kjemper for at man skal finne den beste behandlingen som fungerer for sine pasienter, en meget dyktig, snill og oppriktig mann.

Dyktig

Faglig dyktig, effektiv samtidig som han gir deg nok tid. Veldig menneskelig

En god lege!

Knut Hernes tar pasientene sine på alvor, uansett alder og andre spesifikasjoner. Han lytter til det pasienten sier, og man føler seg sett og hørt. Han sender også videre til spesialister ved behov, og er svært god til å utrede situasjoner som er vanskelig å definere.