Knut Gimre Hernes

Havblikklegene

2001

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kystveien 154 4842 Arendal
Knut Gimre Hernes er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Knut Gimre Hernes

Kunnskapsrik og morsom lege

Jeg fikk Knut Hernes som lege da jeg flyttet til Norge og han har kjent meg gjennom oppveksten, altså i 12 år. Han har alltid vært hjelpsom! Han hører å ser på deg når du snakker, og finner alltid en løsning. Veldig forståelsesfull og omtenksom. Ga meg alltid gode henvisninger, Kunne som regel dagen etter bestilt time, og tok akutt time seriøst. Det er med tungt hjerte at jeg må bytte han vekk pga av flytting. Men han anbefales på det sterkeste.
PS: Og når han skriver på pcen sin så er han flink til å lese høyt, så føler du deg hvertfall ikke oversett! Blir savnet

Beste legen.

Knut Hernes er den beste legen jeg noengang har hatt. Han tar seg alltid god tid til meg, og er alltid imøtekommende og koselig når jeg kommer. Han er utrolig lett å snakke meg og en utrolig ærlig og åpen mann.Jeg føler meg alltid trygg når jeg er der, fordi jeg vet at han vil mitt beste. Han er utrolig flink i jobben sin. Anbefaler han som lege til alle som er på legejakt!

Så imøtekommende og positiv at en glemmer hva en feiler.

Ekstremt effektiv og hyggelig! Fem minutter med Hernes gjør underverker. Han burde vært malen for alle leger. Alltid blid og imøtekommende. Havblikk legesenter er et funn!

Veldig fornøyd

Alltid lett å få time 👍 Alle som er der er hyggelige og imøtekomme. Veldig fornøyd med legesenter og fastlegen.

blitt dårligere med årene

Jeg har hatt Dr.Hernes i en del år nå og i begynnelsen var han flink til å lytte ta seg god tid osv. Han var flink til å ta pasienter på alvor (har flere familiemedlemmer som og har han), men siste året virker det som han har dårlig tid og har lyst til å ha deg ut av kontoret så raskt som mulig. Han er flink til å hive sykemelding etter deg og skrive ut medisiner. Jeg var strålende fornøyd før og kunne si at han var den beste legen, men nå klarer jeg ikke å ta han seriøst lenger.

For legekontoret kunne jeg ønske at det var mulig at legene hadde telefontid for det er mye man kan løse på telefonen som man ikke trenger å reise ned på legekontoret for. Virker som det er kun for å håve inn penger.