Nina Holm

Elgveien 5 4818 Færvik
Nina Holm er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Nina Holm

Dyktig Lege

Lyttende,dyktig og følger opp på en god å flott måte,som gir trygghet for pasienten..Tar seg tid og følger godt opp med prøver..Henviser videre til spesialist ved behov...

Uten tvil den beste

Nina har alltid tid,en føler seg alltid godt tatt vare på å merker vær gang en er der at hun virkelig bryr seg.
Hun hører på mine innspill å er lett og prate med. Har en hørt om noe som kan hjelpe å en forteller ho om det gjør hun det hun kan for at en skal bli best ivaretatt å får den beste behandlingen.
Ei kjempe flott dame som virkelig anbefales,hatt henne i tolv år å ville ikke ha bytta henne ut for noen!
Jeg bor i froland så har litt langt å kjøre ut til Tromøya,men vel verd turen

fantastisk,empatisk lege.

Har hatt nina i mange år nå .god til å lytte til pasienten.å ta tak i problemet om det gjelder sykdom,eller livs kriser.ho er der,å har mange ganger vært som en psykolog for meg.absolutt en fantastisk lege.

Den beste legen jeg har hatt.

Nina er en fantastisk lege. Hun tar seg godt tid,hun lytter og tar mine prob. på alvor,uansett hvor stort eller lite det er. Har hatt henne som fastlege i alle år,og ville aldri byttet hadde det ikke vært for at jeg har flyttet. Anbefaler Nina på det varmeste.

Veldig dyktig!

Har alltid tid til å lytte, og komme med forslag. har hatt henne i 8 år er veldig godt fornøyd!!