Karl Vidar Johannessen

Vinkjelleren Legesenter Mann, 63 år

Autorisert1983
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 21 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vinkjelleren Legesenter

Storgaten 60 4876 Grimstad
Karl Vidar Johannessen er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Karl Vidar Johannessen

Dyktig lege

Har vært min fastlege i over 15 år nå og er svært fornøgd.
Etter min erfaring er han faglig dyktig og meget god til å lytte og snakke med pasienten.
Man føler alltid at han viser stor interesse og gjør sitt beste for å forstå og hjelpe.

Han burde nok vært litt flinkere til ikke å ta telefonen under konsultasjoner, det finner jeg litt irriterende, og så kunne han passet tiden litt bedre. Selv om jeg er første pasient må jeg ofte sitte å vente.

uff!

Utførte ikke rutinemessige undersøkelser under graviditeten, lager seg en mening uten å legge vekt på det pasienten sier.
Underlig at forholdene ikke ble oppdaget i retrospekt, de var tydelig!
Undersøker barn i hast uten å gi de puste rom, ber mor holde barnet fast mens barnet hyler av skrekk, istedenfor å bare ta seg litt tid.
Aldri opplevd lignende, verken før eller senere.

Gode erfaringer

Jeg har brukt Karl Vidar både som fastlege, flylege og sjømannslege. Han er troverdig og hjelpsom, og jeg har gode erfaringer med ham.

En svært lyttende, engasjert og involverende lege

Karl Vidar er en lege helt i tråd med intensjonene med fastlege konseptet. Han virker helt oppdatert med min helsehistorie hver gang jeg kommer til ham.

Medmenneskelig og dyktig!

Han flytter seg bort fra PC'en, ser på deg, og spør høfflig hva han kan hjelpe med. Han lytter når jeg prater, og tar meg seriøst. Mine barn går også til ham, og ingen av dem er redd for å gå til legen!