Irina Kovaleva

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Irina Kovaleva er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

Helt grei lege

Jeg var til min første time til Dr Kovaleva nå.. Hun spurte om alt som en lege skal spørre om. Hun spurte om alt det jeg hadde hatt problemer med tildelinger, jeg svarte henne på en god måte og så var hun flink til å skrive en videre behandling til spesialist. Hun er flink:)

Bra

Kom til Irina med store smerter i hode og nakken. Hun tok meg veldig på alvor, henviste meg til ct og mr og sørget for god smertelindring . Følte meg ivaretatt på en god og trygg måte

Veldig bra og hyggelig lege!

Jeg er fornøyd med fastlegen min siden jeg får hjelp av henne. Hun er veldig hyggelig. Hun er eneste jeg er fornøyd med.

Dyktig lege, veldig fornøyd!

Jeg skjønner ikke hvorfor Kovaleva har fått de vurderingene her. Etter å ha lest alt, var jeg selv i tvil om å bytte til henne, men når jeg nå har fått møtt henne og vært hos henne, er jeg veldig fornøyd! Hun er en dyktig lege som tok meg på alvor, utførte alle testene uten å måtte søke på google eller le av spørsmålene mine (som min forrige fastlege), og jeg fikk den behandlingen og hjelpen jeg skulle ha!
Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Byttet fra en lege (kunnskapsløs) på Fjellhamar legesenter til Irina Kovaleva. Følte meg endelig forstått og tatt godt vare på. Det blir alltid bestilt prøver som jeg trenger for å finne ut av problemene mine. Irina har alltid tid til å gå gjennom min "huskeliste". Alltid høflig og professjonel. Jeg føler meg mye bedre hos henne enn hos enn som enten leser på google hvilke blodprøver som bør tas ( minimale kunnskaper må jo være til stedet ) eller hos lege som propper meg full med antibiotika uten å sette ordentlig diagnose.