Irina Kovaleva

Lørenskog Legesenter Kvinne, 54 år

Autorisert2006
Ledige plasser 22 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Irina Kovaleva er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

Dyktig lege, veldig fornøyd!

Jeg skjønner ikke hvorfor Kovaleva har fått de vurderingene her. Etter å ha lest alt, var jeg selv i tvil om å bytte til henne, men når jeg nå har fått møtt henne og vært hos henne, er jeg veldig fornøyd! Hun er en dyktig lege som tok meg på alvor, utførte alle testene uten å måtte søke på google eller le av spørsmålene mine (som min forrige fastlege), og jeg fikk den behandlingen og hjelpen jeg skulle ha!
Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Byttet fra en lege (kunnskapsløs) på Fjellhamar legesenter til Irina Kovaleva. Følte meg endelig forstått og tatt godt vare på. Det blir alltid bestilt prøver som jeg trenger for å finne ut av problemene mine. Irina har alltid tid til å gå gjennom min "huskeliste". Alltid høflig og professjonel. Jeg føler meg mye bedre hos henne enn hos enn som enten leser på google hvilke blodprøver som bør tas ( minimale kunnskaper må jo være til stedet ) eller hos lege som propper meg full med antibiotika uten å sette ordentlig diagnose.

veldig flink

veldig flink lege, spurte spørsmål, var direkte, tenker langt og helhetlig. Kun vært hos henne en gang siden Synnøve hadde ferie, men var kjempefornøyd.

Uinteressert i pasienten

For meg framstår hun som kald og usympatisk, to egenskaper som er viktige for en lege å ha. Jeg følte ikke å bli tatt på alvor og heller ikke at hun tok seg god nok tid til den avtalte timen, men dyrt ble det for å ha vært inne i ca. et kvarter!

veldig uprofesjonell lege

ikke interessert i pasientens problem
ikke sendt til riktig spesialist
lite kontakt med pasienten
veldig lang ventetid for henvisning til spesialister