Irina Kovaleva

Lørenskog Legesenter

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Irina Kovaleva er en av 34 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

anbefaler ikke

Hun er uinteressert , har ikke vil til å kommunisere . Du som pasient må tenke selv og spørre , altid. Hun gjørde masse feil - for eksempel : inviterte meg for time hos lege, men egently det var bare hennes feil , men usanset jeg måtte komme og selfølgelig betale .
Dårlig opplevelse.

Hun er flink og kunnskapsrik

Hun er veldig god til å vurdere hva som Du trenger av behandling. Er veldig flink til å lytte og gi anbefalinger.

Flott fastlege!

Har hatt Irina som fastlege i flere år og har vært kjempefornøyd! Hun har vært vennlig, humoristisk, varm og spredd glede. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt der. Jeg skulle veldig gjerne ha beholdt henne, men nå har jeg flyttet så langt unna at jeg må finne en ny. En virkelig fin lege!!

Nedlatende og uinteressert

Møtte Irina for første gang i dag og det var et førsteinntrykk av de sjeldne. Ikke noe håndtrykk, ikke noe smil og knapt nok et hei før jeg ble geleidet inn på kontoret hennes.
Jeg ante ugler i mosen med en gang og fikk dette bekreftet til gangs underveis i min konsultasjon. Makan til behandling av en pasient skal man lete lenge etter. Det var ingen interesse i å prøve å forstå meg som pasient og jeg fikk følelsen av at hun kun ønsket å få meg ut så fort som mulig slik at hun kunne få pengene sine og hoppe til neste "offer". Jeg skjønner ikke hvordan Lørenskog legesenter kan være bekjent av å ha slike leger i arbeid. Synes det er skammelig at vi skal ha denne standarden på legene våre i Norge. Mitt råd til andre er å holde dere langt unna da det var en skikkelig fæl opplevelse som jeg ikke unner noen andre.

Hører pasienter, vil hjelpe.

Irina har kunnskaper, viser alternativer, sender til spesialister hvis det kreves. Jeg er helt fornøyd.