Irina Kovaleva

Lørenskog Legesenter
Kvinne, 60 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2006)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

30 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Vis kart
Irina Kovaleva er en av 33 fastleger i Lørenskog

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(60)
60 vurderinger
Tilgjengelighet
(33)
33 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(39)
39 vurderinger
Service
(31)
31 vurderinger

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

Kald og sur

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke en lege jeg anbefaler videre. Jeg var der med min mor og måtte snakke til henne flere ganger pga hennes nedlatende væremåte.
Anbefales ikke!

Effektiv og trygg

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er effektiv og trygg. Lytter på folk's behov uten å "dille". En lege jeg vil anbefale. Får den hjelpen jeg trenger

Veldig profesjonell lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min beste fastlege i Norge. Høflig, med en sans for humor og alltid nyttig. Forstår pasientens problemer, noe som er svært viktig. En hyggelig person og en god spesialist.

Nedlatende og Uinteressert!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Styr unna denne damen. Aldri møtt en så uempatisk og Uinteressert lege. Hun tok seg ikke tid til å høre på meg og føltes nesten som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Noen mennesker burde ikke jobbe med mennesker og hun er en av de. tillegg snakker hun dårlig Norsk.

anbefaler ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er uinteressert , har ikke vil til å kommunisere . Du som pasient må tenke selv og spørre , altid. Hun gjørde masse feil - for eksempel : inviterte meg for time hos lege, men egently det var bare hennes feil , men usanset jeg måtte komme og selfølgelig betale .
Dårlig opplevelse.