Irina Kovaleva

Lørenskog Legesenter

2006

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Irina Kovaleva er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

Nedlatende og kald

Jeg har gått til Irina et par ganger når min fastlege har vært borte eller når jeg skal ta gynekologiske tester.
Under disse testene er hun veldig flink og behagelig. Men har man psykiske plager eller rett og slett en sykdom som krever kommunikasjon for å finne ut av, ville jeg styrt langt unna Irina fordi hun er ikke en lege du vil åpne deg opp for eller snakke om vanskelige ting med.

Ikke den beste legen

Har hatt Irina i rundt 1 år.. Men hun gjør ikke jobben som hun skal, skrive mye feil og ser mye på pc og ikke på pasienten, jeg har for det meste skrevet ting selv og hun har bare signert grunnet at hun ikke forstår hva som er problemet. Ellers så er hun en veldig fin lege.. Men de må øve på bedre å ta i mot oss som pasient!

Uprofesjonell

Denne damen hilste ikke på meg ved mitt første besøk hos henne. Det sier vel alt. Jeg fullførte kun påbegynt behandling og siden har jeg byttet fastlege.

Veldig dårlig lege.

Hun er uinteressert med lite empati. Hun er nedlatende og arrogant. Jeg synes det er rart at hun er lege. Irina passer svært dårlig til jobben sin og burde revurdere yrket sitt. Jeg føler meg ikke trygg hos henne.

Følte meg ikke ivaretatt

Bestilte time til evaluering i form av sykemelding til jobb. Dukket opp i tide til timen og ble tatt inn, da undersøkte hun mine ører og hals i ca 30 sekunder tilsammen og konstaterte at jeg ikke hadde tilstrekkelig symptomer på influensa, selv der jeg satt å skalv i kaldsvette med feber. Jeg var ute derfra på under 2 minutt og betalte fullpris på alt fra timen til "utstyr" hun brukte på meg. Hun hevet øynene og smilte ubehagelig da jeg spurte om det var noe hun kunne hjelpe meg med og sa blanke nei. Ingen henvisning i forhold til tabeletter eller feberdempende eller noen råd, absolutt ingenting! Hun husket ikke engang hvor jeg jobbet, til tross for at alt dette står i journalen min fra før. Dette var en så ubehagelig opplevelse at jeg en gang for alle bestemte meg for å aldri dra dit igjen, bytter fastlege på sekundet og anbefaler henne ikke videre.