Irina Kovaleva

Lørenskog Legesenter

2006

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Irina Kovaleva er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Irina Kovaleva

Nedlatende og uinteressert

Møtte Irina for første gang i dag og det var et førsteinntrykk av de sjeldne. Ikke noe håndtrykk, ikke noe smil og knapt nok et hei før jeg ble geleidet inn på kontoret hennes.
Jeg ante ugler i mosen med en gang og fikk dette bekreftet til gangs underveis i min konsultasjon. Makan til behandling av en pasient skal man lete lenge etter. Det var ingen interesse i å prøve å forstå meg som pasient og jeg fikk følelsen av at hun kun ønsket å få meg ut så fort som mulig slik at hun kunne få pengene sine og hoppe til neste "offer". Jeg skjønner ikke hvordan Lørenskog legesenter kan være bekjent av å ha slike leger i arbeid. Synes det er skammelig at vi skal ha denne standarden på legene våre i Norge. Mitt råd til andre er å holde dere langt unna da det var en skikkelig fæl opplevelse som jeg ikke unner noen andre.

Hører pasienter, vil hjelpe.

Irina har kunnskaper, viser alternativer, sender til spesialister hvis det kreves. Jeg er helt fornøyd.

Nedlatende og kald

Jeg har gått til Irina et par ganger når min fastlege har vært borte eller når jeg skal ta gynekologiske tester.
Under disse testene er hun veldig flink og behagelig. Men har man psykiske plager eller rett og slett en sykdom som krever kommunikasjon for å finne ut av, ville jeg styrt langt unna Irina fordi hun er ikke en lege du vil åpne deg opp for eller snakke om vanskelige ting med.

Ikke den beste legen

Har hatt Irina i rundt 1 år.. Men hun gjør ikke jobben som hun skal, skrive mye feil og ser mye på pc og ikke på pasienten, jeg har for det meste skrevet ting selv og hun har bare signert grunnet at hun ikke forstår hva som er problemet. Ellers så er hun en veldig fin lege.. Men de må øve på bedre å ta i mot oss som pasient!

Uprofesjonell

Denne damen hilste ikke på meg ved mitt første besøk hos henne. Det sier vel alt. Jeg fullførte kun påbegynt behandling og siden har jeg byttet fastlege.