Jan Otto Lier

Fevik Legesenter

1976

0 av 1900

Fevik Legesenter Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pb.3 4889 Fevik
Jan Otto Lier er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Jan Otto Lier

Suveren!

Jan Lier har vært min og mine barns fastlege i over 30 år. Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg til han går av med pensjon! Nøyaktig, lyttende, grundig- og nøler ikke med å henvise til spesialist. At han i tillegg har god humor gjør hvert besøk til en positiv opplevelse- selv med 40 i feber :) Å bestille time, eller resepter digitalt er superenkelt, og alle som jobber på Fevik Legekontor er i en helt egen klasse- morsomme, effektive og veldig hyggelige. Anbefales på det varmeste!

Kjempe dyktig!

Tar seg god tid å spør ikke bare om akkurat det man kommer for, han spør om hele livssituasjonen .

Spør å sjekker opp rundt tidligere helsetilstander

Kunnskapsrik,erfaren og imøtekommende.

Har hatt ham som fastlege siden han startet på Fevik. Alltid følt oss trygg med ham. En glimrende fastlege med diagnostisk nysgjerrighet og også flink til å henvise videre. Må også berømme evnen til å få tak i dyktige sykepleiere på kontoret, noe som øker tilgjengeligheten og er svært viktig for oss pasienter. Blir alltid godt tatt imot. Håper å ha ham som fastlege i mange år enda! 5 stjerner!

Fantastisk lege på alle områder

Jan er en rolig, lyttende, kunnskapsrik og helt suveren lege.Gjør gode undersøkelse og henviser videre når det trengs. Følger bra opp. Også har han jo glimt i øyet og god humor.. Håper han holder på i maaaaange år til... Også er jo kontordamene veldig hyggelige :)

Beste legen som finnes

Lier lytter alltid og tar alle problemer på alvor. Meget forståelsesfull og kunnskapsrik. Han er den beste legen vi har hatt.