Jan Otto Lier

Tlf: 37 25 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Otto Lier er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Jan Otto Lier

Kunnskapsrik,erfaren og imøtekommende.

Har hatt ham som fastlege siden han startet på Fevik. Alltid følt oss trygg med ham. En glimrende fastlege med diagnostisk nysgjerrighet og også flink til å henvise videre. Må også berømme evnen til å få tak i dyktige sykepleiere på kontoret, noe som øker tilgjengeligheten og er svært viktig for oss pasienter. Blir alltid godt tatt imot. Håper å ha ham som fastlege i mange år enda! 5 stjerner!

Fantastisk lege på alle områder

Jan er en rolig, lyttende, kunnskapsrik og helt suveren lege.Gjør gode undersøkelse og henviser videre når det trengs. Følger bra opp. Også har han jo glimt i øyet og god humor.. Håper han holder på i maaaaange år til... Også er jo kontordamene veldig hyggelige :)

Beste legen som finnes

Lier lytter alltid og tar alle problemer på alvor. Meget forståelsesfull og kunnskapsrik. Han er den beste legen vi har hatt.

Jan Lier Fevik - topp 10 norge

Fantastisk mann , svært dyktig på sitt område. Hold ut så lenge du klarer!
Norgestoppen uten tvil. Evne til å sette seg inn i problemet, raskt effektivt. Alltid imøtekommende. Retter alltid opp eventuelle feil så snart det lar seg gjøre. Meget god oppfølging. God og snill personlighet. sans for humor setter prikken over i'n :)

Utrolig dyktig og flott lege!

Jan Lier er vår "familielege", og vi får alltid den hjelpen vi behøver når vi er hos ham. Han lytter og i vår oppfatning har han et genuint ønske om å bistå pasientene sine.

en dyktig

Har hatt Lier som lege i ca 25 år.Han er faglig dyktig og er god til å lytte og kommunisere.Jeg blir tatt på alvor og han er åpen for forslag(jobber selv i helsevesenet).Han virker heller ikke stresset selv om det sitter fullt på venterommet.

Dyktig og hyggelig lege.

Brukt han i over 25 år. Føler jeg får den hjelpen som jeg spør om. Vet han ikke, er han ikke redd for og sende meg til spesialist

Han er alltid hyggelig.

Jeg har aldri hatt behov for å bytte fastlege. Det sier vel nok om Jan Lier, da han har vært min lege i mer enn 20 år.

MENNESKLIG .

FLINK,FIKK FORTGANG I BEHANDLING AV SYKDOM ETTER LEGEBYTTE.KAN ANBEFALES

En super lege

Dyktig, lyttende og hyggelig lege. Lett å komme i kontakt med. Interessert i hvordan tilstanden er

Den beste legen i Aust - Agder

Kommer til kjapt og greit, har tid for pasientene. Lytter først for så og gjøre jobben og stille diagnose. Får alltid den hjelp jeg trenger

En hyggelig og trygg lege.

Har hatt Lier som min fastlege i mange år, og kommer ikke til å bytte så lenge han praktisere.Lett og ha en god dialog med. Bruker tid på å lytte og føler meg trygg da han ikke nøler med og henvise til spesialter på mine evnt.problemer.

Rask og effektiv Lege

Har hatt Lier hele mitt voksne liv, og jobber selv i helsevesenet og kjenner til mange fastleger. Er en effektiv og flink lege... kanskje litt for rask enkelte ganger. All-in-all fornøyd :)

Min Fastlege.

Fyren har utrolig peiling på diabetes, jeg valgte å droppe heller gå til fastlege, en spesialister på sykehuset, da Jan Lier har mye mere greie på dette.

Et medmenneske

Tar deg alltid på alvor, men har for liten tid, for mange pasienter.

Han er den beste legen for meg

Han hører på det jeg har på hjertet og gir meg råd eller anbefalinger, eller sender meg videre til spesialister når det er nødvendig. Til tider har jeg vært hos ham hver uke, men har bestandig blitt møtt på en hyggelig og fin måte.

CFS/ME

Dette til evnt andre pasienter som har ME. Han kan lite om CFS/ME, kan ikke diagnosekriterier. Mener dette er stort sett er en psykisk sykdom.
Har ikke vært hos denne legen før denne sykdommen inntraff.