Jan Otto Lier

Fevik Legesenter

Autorisasjon (1976)

0 av 1900

Ingen på venteliste

Fevik Legesenter Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ...
Feviktoppen 1 4870 Fevik
Jan Otto Lier er en av 24 fastleger i Grimstad

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Jan Otto Lier

Fantastisk lege! Og flink til å få gode sykepleiere på kontoret.

Han har vært familiens lege helt fra han startet på Fevik. En fabelaktig lege for hele familien, tryggheten selv. Er alltid blitt tatt god imot. Han er kunnskapsrik, erfaren, vennlig - og nyskjerrig på å finne ut av ting. Selve grunnfjellet! Nå slutter han, og det er trist - føles nesten utrygt... Det kan bli vanskelig 'å hoppe efter Wirkola' her. Takk for alle disse årene som pasient! Selv om vi har vært heldige å ha god helse og ikke så ofte trengt 'service'. 5 stjerner! Og lykke til som pensjonist!

Fantastidk

Familien min har brukt Lier igjennom en årrekke,han er ett kjempemeneske,etter å ha bodd i utlandet i en lengre periode,flytter jeg nå tilbake og håper å få fortsette å nytte tjenestene hans,tviler på at det finnes noen bedre!!

Suveren!

Jan Lier har vært min og mine barns fastlege i over 30 år. Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg til han går av med pensjon! Nøyaktig, lyttende, grundig- og nøler ikke med å henvise til spesialist. At han i tillegg har god humor gjør hvert besøk til en positiv opplevelse- selv med 40 i feber :) Å bestille time, eller resepter digitalt er superenkelt, og alle som jobber på Fevik Legekontor er i en helt egen klasse- morsomme, effektive og veldig hyggelige. Anbefales på det varmeste!

Kjempe dyktig!

Tar seg god tid å spør ikke bare om akkurat det man kommer for, han spør om hele livssituasjonen .

Spør å sjekker opp rundt tidligere helsetilstander

Fantastisk lege på alle områder

Jan er en rolig, lyttende, kunnskapsrik og helt suveren lege.Gjør gode undersøkelse og henviser videre når det trengs. Følger bra opp. Også har han jo glimt i øyet og god humor.. Håper han holder på i maaaaange år til... Også er jo kontordamene veldig hyggelige :)