Åshild Aud Nelly Martinussen

Rådhusgata 21 8430 Myre
Tlf: 76 18 50 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åshild Aud Nelly Martinussen er en av 6 fastleger i Øksnes

Siste vurderinger av Åshild Aud Nelly Martinussen

Ok lege for mitt vedkommende

Har lest innleggene om Martinussen og skjønner ikke at det går an å oppleve en lege så forskjellig? Har nå hatt Åshild som fastlege i mer enn 15 år, og følt at hun har tatt mine helseproblemer alvorlig. Hun sørget feks raskt med sykehusinnleggelse da jeg første gang hadde nyrestensproblemer og fikk alvorlig urosepsis (Blodforgifting) Litt stressa og dårlig tid har hun nok hatt enkelte ganger. Men det har jeg hatt forståelse for. Stort sett har jeg vært fornøyd med Åshild som fastlege, og synes det blir trist at hun nå slutter. L.T

Godt fornøyd og gjennom 8 år

Jeg har alltid fått god hjelp av Åshild Martiniussen.Hun stoler på det som blir sagt til henne og tar beslutninger i samråd med meg som pasient. Jeg er østlending og liker den klare og rett fram måten hennes å være på. Hun er rett og slett grei og handlekraftig.

Har bytta fastlege

I år har jeg bytta til en annen fastlege. Grunnen er at hun er den dårligste legen jeg har hatt. Jeg opplevde at hun ikke hilste på meg, hun virker veldig uinteressert i det jeg har sagt. Jeg merka ikke noe høflighet fra henne. Jeg må selv spørre alt. Hun sitter alltid langt unna meg med ryggen til mens ho snakker.
Heldigvis trenger jeg aldri å dra til henne mer!

GJØR VONDT VERRE

Hun følger ikke med når man snakker til henne. Virker fraværende og uinteressert.
Hun følger ikke opp pasienten. En må selv ta kontakt for å få prøvesvar, uansett alvorlighetsgrad. Hun tar ikke pasienten seriøst, og det hender hun ler av deg.
Når jeg er hos henne hilser hun knapt. Undersøkelser blir sjelden foretatt. Diagnoser blir gitt på bakgrunn av antakelser. Hun sitter med hodet bak skjermen, og man får ikke øyekontakt. Man får opplevelsen av at man er til bry, og at hun har veldig dårlig tid..
Jeg går aldri dit igjen, og takk gud i himmelen for at hun snart skal gå av med pensjon, og slipper å ødelegge for flere mennesker!!

Den dårligste lege jeg har hatt

Må alltid haste ut igjen, aldri tid til å snakke ferdig.
Må alltid vente utrolig lenge før jeg kommer meg inn til henne. Lang vente tid og uhøflige folk på resepsjonen.
Fikk kjeft av å spørre om hvorfor ventetiden var så lang.
Veldig lite villig til å hjelpe pasientene.
Bytt lege så fort dere får henne!
Fortjener ikke en stjerne engang.

Forferdelig!

Ville ikke ha anbefalt henne til noen. Hun kommer for sent om morgenen og man får ikke beskjed dersom hun er syk. Satt inn spiral hos henne og det var en forferdelig opplevelse. Så utrolig hardhent menneske! Utrolig stresset og har ikke orden på noe. Fikk utskrift av journalen min da jeg sluttet hos henne. Den var rotete og full av feilinformasjon.

En veldig dårlig opplevelse.

Første gang hos henne. Jeg måtte nesten ta hånden hennes selv for å hilse og presentere meg. Med andre ord, ikke særlig imøtekommende. Hun lo av meg når jeg sa hvorfor jeg var der, og det var såvidt hun ville ta blodprøve av meg. Det var en for tåpelig grunn mente hun. Hun kunne ikke hjelpe med det det gjaldt, og tilfeldigheter gjorde at jeg fikk den hjelpen jeg trengte på sykehuset. Det var ikke fra ho, så dit går jeg aldri igjen!

Uorganisert og rotete

Fant ikke papirene mine av prøveresultatene. Glemte å gi beskjed til helsesøster om alt av tester som skulle taes, og jeg måtte dermed inn for ny test.
Dårlig på oppfølging, alltid forsinket og en smule stresset.
Uengasjert og aldri forberedt når du kommer til time som kan være av oppfølging til et syketilfelle.

Ikke bra.

Mangler innsikt, tar seg ikke tid til sine pasienter, og man føler seg som en liten unge som sutrer og furter når man går derfra. Brukte henne i 2 år, før jeg byttet, en av de beste valgene jeg har gjort i mitt liv.

Hyggelig og omgjengelig

Hun er en lege som gjerne vil forstå deg og dine problemer. Hun prøver å være forstående men klarer ikke alltid å følge opp pga tidsbruk. Hun har (hadde) en tendens til å møte for sent på kontoret på morgenen! Dette er en dårlig egenskap som ikke tar tiden til pasienten på alvor.

kaotisk

Er oftest for sent ute, har dårlig tid. Glemmer å følge opp det hun skal. Har ofte mest kontakt med pcen sin som sjeldent gjør det det hun har bedt den om.

Tillitsvekkende og imøtekommende

Lyttende, dyktig, effektiv, tar deg på alvor. Flink til å følge opp.