Åshild Aud Nelly Martinussen

Øksnes Legekontor
Rådhusgata 21 8430 Myre
Åshild Aud Nelly Martinussen er en av 6 fastleger i Øksnes

Siste vurderinger av Åshild Aud Nelly Martinussen

Ok lege for mitt vedkommende

Har lest innleggene om Martinussen og skjønner ikke at det går an å oppleve en lege så forskjellig? Har nå hatt Åshild som fastlege i mer enn 15 år, og følt at hun har tatt mine helseproblemer alvorlig. Hun sørget feks raskt med sykehusinnleggelse da jeg første gang hadde nyrestensproblemer og fikk alvorlig urosepsis (Blodforgifting) Litt stressa og dårlig tid har hun nok hatt enkelte ganger. Men det har jeg hatt forståelse for. Stort sett har jeg vært fornøyd med Åshild som fastlege, og synes det blir trist at hun nå slutter. L.T

Godt fornøyd og gjennom 8 år

Jeg har alltid fått god hjelp av Åshild Martiniussen.Hun stoler på det som blir sagt til henne og tar beslutninger i samråd med meg som pasient. Jeg er østlending og liker den klare og rett fram måten hennes å være på. Hun er rett og slett grei og handlekraftig.

Har bytta fastlege

I år har jeg bytta til en annen fastlege. Grunnen er at hun er den dårligste legen jeg har hatt. Jeg opplevde at hun ikke hilste på meg, hun virker veldig uinteressert i det jeg har sagt. Jeg merka ikke noe høflighet fra henne. Jeg må selv spørre alt. Hun sitter alltid langt unna meg med ryggen til mens ho snakker.
Heldigvis trenger jeg aldri å dra til henne mer!

GJØR VONDT VERRE

Hun følger ikke med når man snakker til henne. Virker fraværende og uinteressert.
Hun følger ikke opp pasienten. En må selv ta kontakt for å få prøvesvar, uansett alvorlighetsgrad. Hun tar ikke pasienten seriøst, og det hender hun ler av deg.
Når jeg er hos henne hilser hun knapt. Undersøkelser blir sjelden foretatt. Diagnoser blir gitt på bakgrunn av antakelser. Hun sitter med hodet bak skjermen, og man får ikke øyekontakt. Man får opplevelsen av at man er til bry, og at hun har veldig dårlig tid..
Jeg går aldri dit igjen, og takk gud i himmelen for at hun snart skal gå av med pensjon, og slipper å ødelegge for flere mennesker!!

Den dårligste lege jeg har hatt

Må alltid haste ut igjen, aldri tid til å snakke ferdig.
Må alltid vente utrolig lenge før jeg kommer meg inn til henne. Lang vente tid og uhøflige folk på resepsjonen.
Fikk kjeft av å spørre om hvorfor ventetiden var så lang.
Veldig lite villig til å hjelpe pasientene.
Bytt lege så fort dere får henne!
Fortjener ikke en stjerne engang.