Christel-Günter Nanz

Tjenna Legekontor
Søsterdalen 4900 Tvedestrand
Christel-Günter Nanz er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Christel-Günter Nanz

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Byttet fastlege flere ganger før jeg tok kontakt med Christel. Han er veldig god til å lytte og gir klare svar uten å snakke en etter munnen. Tar seg alltid tid til å høre hvordan en har det og journalfører eventuell relevant informasjon. Han er svært effektiv og vegrer seg ikke for å ta en ekstra prøve om det er hva som skal til for at pasienten skal føle seg trygg. Han tar raskt kontakt med svar på eventuelle prøver. Han vegrer seg heller ikke mot å videresende en pasient til en spesialist.

Fantastisk lege.!!!!

Hører på alt du sier,tar deg på alvor,leser deg som en åpen bok.Det du må til andre leger for 10 ganger,ordner han på 10 min,Han er ekstremt erlig og sier det som det er.Han går ikke glipp av ett eneste ord du sier!!!!Kjapp i hue,masse empati,lett å få tak i,ordner opp når ingen andre gjør det.Men går ikke rundt grøten.Anbefales på det sterkeste.

God tysk kvalitet

Han er en flink lege absolutt, jeg har vart veg en stund men byttet tilbake med hele familien.

Arrogant og lite imøtekommende

Har dårlig erfaring med denne legen. Ovenifra-og ned attitude. Arrogant og hårsår om du ikke er helt enig i behandling eller hvordan saker løses. Styr unna denne legen !

Meget dyktig fagmann og ser hele menneseket

meget dyktige folk på hele kontoret. Legen er en erfaren fagmann som kan svært mye om mangt. Flink til å henvise videre til riktig andrelinje tjeneste