Torgrim Næverdal

Sjømannslege

Torgrim Næverdal er en av 23 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Torgrim Næverdal

Faglig dyktig

Jeg opplever at jeg får svært god behandling hos doktor Næverdal. I tillegg til hans spesialitet i allmennmedisin behersker han også ultralyd som har gjort at han har avklart flere sykdommer som jeg ellers måtte ha gått på sykehuset for å få avklart. Han er lyttende og alltid tilgjengelig når jeg trenger han.

En veterinær bedre menneskekjenner

Var hos denne legen for å snakke, har hatt det vanskelig over en periode, selv vil jeg kalle det depresjon etter endel erfaring med denslags i oppveksten. Før jeg kom inn hadde han bestemt seg for at det feilte meg ingenting! Jeg var ikke ute etter medisiner jeg ikke trenger e.l, men noen å snakke med da jeg nesten ikke har et nettverk utenom. Jeg har en stund følt meg veldig alene. Men jeg ble møtt med at det jeg følte vare bare tull, det eneste jeg treng var å ut å gå en tur på en time, hver dag, alene. Han ville ikke høre på meg - da det var det eneste jeg trang.
Senere samme dag var jeg hos veterinær med hunden, og han var bedre menneskekjenner og medmenneske enn denne Torgrim! Slike leger burde ikke få fortsette! Aldri mer dit! Har byttet fastlege!

Kald, uinteressert og frekk!!

Jeg sliter med psyken og gikk til legen for å snakke med noen, ønsket oppfølging og hjelp med vonde tanker.
Men han ba meg bare gå tur en time hver dag, vente å se. Og det var ingenting han kunne gjøre. I tillegg satt han opp en ny time om en mnd(!!).
Var første gang jeg var hos han og blir siste også!! Totalt uprofesjonell!

Svært god lege

Næverdal har vært min fastlege i 7 år og jeg er veldig fornøyd. Han lytter godt og kommer med gode tilbakemeldinger. Henvisning til spesialist når det trengs og er svært hyggelig.

Stoler på han

Næverdal har vært min fastlege og sjømannslege i mange år. Han lytter og gir råd. Skriver ikke ut unødvendige medisiner. Når det har vært nødvendig er jeg blitt henvist til spesialister uten å mase om det.