Torgrim Næverdal

• Allmennmedisin
  • Radiologi
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 38 av 1275
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad
Torgrim Næverdal er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Torgrim Næverdal

Måtte bytte fastlege

Ikke noe for meg. Tar ingenting serøst. Kunne like gjerne googlet hva som var galt enn å gå til ham.

Tar ingenting alvorlig

Får ingenting ut av å gå til denne legen, eneste han sier er at du er frisk som en fisk, dette uten å ha sett på problemet eller tatt prøve/bilde.
Alt er i orden, alltid.!
Kan absolutt ikke anbefales.

Jeg må bytte fastlege.

Har hatt ham som lege i 3 år ca. Første gangen jeg var der var han så direkte og på kanten til frekk som det går. Jeg takler sånt så det var ikke et stort problem for meg. Men mange hadde nok synes at det hadde vært ubehagelig.

I senere tid har det vist seg at han stort sett er flink til å forholde seg til skader og symptomer som er lett og forholde seg til som fysiske skader eller kjente symptomer på vanlige sykdommer.

Når en sliter med psyken og får beskjeder som "Du får bare vente og se" og "Du må nok bare skjerpe deg" så er det rett og slett ikke greit.
Jeg klarer ikke og åpne meg om hva jeg sliter meg til denne karen lenger og må derfor bytte fastlege.

Gir den informasjonen du trenger, men ikke noe mer

Næverdal gir deg akkurat den informasjonen du trenger, men ikke noe mer. Det virker kun interesert i å sette en diagnose så fort som overhode mulig, for så å sparke deg ut. Dette er sikkert en type lege som passer noen, men ikke meg.

En hyggelig overraskelse

Jeg var veldig usikker på hva jeg gikk til da jeg byttet fastlege men oppfattet Næverdal som en positiv overraskelse. Jeg følte meg komfortabel med å åpne meg opp for han og fikk hjelpen jeg trengte